Jannick, bedankt!
- Lodewijk
- Closed
-
-
-
Haha je begrijpt het dus niet
Ik bedoel hiermee, dat je toch altijd een diploma nodig hebt ookal wil je in de ict branche beginnen/verderstuderen. -
Verder studeren wordt 'm niet, het is niet slim om met mijn uitstelgedrag bij HBO aan te komen. Vandaar dat ik ga werken na m'n opleiding
-
Ok Jannick ! good luck
-
Jannick, je was één van de beste collega's, erg jammer dat je weggaat maar gezien je situatie begrijp ik je volkomen.
We werden tegelijk aangesteld, waarna ik een "break" nam en daarna weer terug kwam.Je was een erg goed crewlid die in mijn ogen goede besluiten en beslissingen nam en altijd in staat was mij en andere leden te helpen.
Het ga je goed en ik zie je hopelijk nog wel eens op MSN of hier op CP.
-
Citaat van bboy
Haha je begrijpt het dus niet
Ik bedoel hiermee, dat je toch altijd een diploma nodig hebt ookal wil je in de ict branche beginnen/verderstuderen.[offtopic]Je maakt toch zeker wel een geintje neem ik aan?
Ik heb een bedrijf draaien terwijl ik geen enkele diploma heb.
Gaat er om hoeveel inzet jij hebt om dit te doen, een diploma is meer een stukje extra kennis die je mee neemt.
Als je ermee opgroeit en niet beter weet zal een diploma leuk zijn maar je wist het allemaal al.
[/offtopic]Jannick
Succes met je studie en werk :cheer: -
Jannick, super bedankt voor alles!
Het ga je goed en je blijft super welkom :cheer: -
Succes met je werk en studie Jannick!
-
Jannick, speciaal voor vandaag nog even: gefeliciteerd met je verjaardag!
-
Ben jij ook jarig vandaag:O en zie ook nog eens dat we even oud zijn, en doen dezelfde opleiding, alleen zit ik in de 3e en jij in de 4e. Maar gefeliciteerd Jannick:)
-
Jannick, Jammer dat je bent weggegaan we hadden goeie gesprekken met elkaar.
Ik wens je ook nog een fijne verjaardag toe, en mag je een leuke dag hebben.
-
bedankt voor de inset bij deze geweldige site ik heb je nooit gesproken maar neem aan dat je goed werk vericht hebt
jammer dat je weg gaat maar veel plezier in wat je nu gaat doen of mee bezig bent!
Groetjes tim
-
Veel succes met je studies.
Hopelijk kom je weer bij ons.
Was fijn met je!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!