Aangezien je bij Ontwikkeling CriminalsPoint geen topics meer kunt maken post ik het hier bij Lounge.
Dit zijn enkele High Quality ideeën om CP terug wat op te krikken:
1. Waarom is er nog geen standaard opmaak voor topics? Een topic hoort meteen prijs te geven waar het over gaat maar veel mensen geven onduidelijke informatie, zo geraken alle topics 'vervuild' met offtopic reacties.
Als hier nu eens opmaak voor kwam zoals bij Sitedeals ook het geval is dan voorkom je het probleem dat mensen het vertikken om duidelijk te zijn en zo gaat het niveau wat naar omhoog i.p.v dat er 10 offtopic reacties zijn.
2. Banpunten: hier ben ik het mee oneens waarom niet zoals op andere forums een warning systeem. Bijv.
Ik post iets illegaals dan krijg ik daarvoor 25 pt. en als ik er 100 heb dan wordt ik verbannen geen discussie over mogelijk.
3. Een reputatie systeem +- rep voor HQ posts
4. De adventie boven elk topic verplaatsen naar de header rechts en de zoek optie rechts in het menu verwerken = minder scrollen, overzichtelijker , ..
5. Die euro teken en \' eens oplossen
6. Jouw idee ?
Denk dat een paar zeer gemakkelijk op te lossen zijn en zie niet in waarom dit nog niet gebeurt is?
Be HQ and you will get HQ!
Quote this! :cheer: