Posts by Webbasing

    als hij nog geen jaar oud is heb je gewoon garantie: kwestie van fabrikant bellen op laten halen en laten repareren.



    bij een beetje fabrikant duurt het max 10 dagen.

    Citaat van Robin

    Gewoon helemaal geen toestemming meer, waarom is het nodig om toestemming aan te vragen om personeel te werven of hosting aan te bieden en andere licentiescripts. Als je het aan mij vraagt is het gewoon kinderachtig!



    Helemaal mee eens.. Echter houd het beleid van CP zich blijkbaar aan de kinderachtige regels van een 12/13 jarige.


    Belachelijke regel naar mijn idee en heb het ook nooit eerder gezien ( wellicht dat CP daarom de doorgroei naar "groot" forum niet kan maken ).


    De crew bepaalt hier wat gedaan word en niet de eigenaar..


    deze zouden eens op 1 lijn moeten liggen en wellicht eens inbreng van iemand die wel resulaten geboekt heeft.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.11.11 02:00:38:

    Citaat van Luc

    Daar is het antwoord waarom er toestemming nodig is.

    .



    Zoals jijzelf kunt lezen zie je dat hier pas 1week later of gewoon helemaal niet op gereageerd word, ik zit daar niet op te wachten.. Waardoor het dus steeds minder aantrekkelijk word om
    hier nog te komen..

    Citaat van Webbasing

    Misschien ook eens laten kijken naar die stomzinnige regel dat je toestemming moet hebben op bepaalde topics.


    Lijkt wel een kinderclubje zo.


    Ruben als jij een topic opent zonder toestemming wat puur reclame is.. Tsja, daarom is die regel in het leven geroepen!


    Als je wel tijd hebt om hier nutteloos te reageren maar niet op Priveberichten(waarin ik toestemming vraag) Niet reageert is nogal kansloos naar mijn idee.

    Je krijgt wel degelijk een boete vanuit de douane.. Producten zie je ook op dat moment nooit meer terug.


    Je kan beter "merkloze" zooi kopen dan namaak iphone ( met een merk erop).

    Citaat van R-Mijnten

    Ik maak er geen woorden aan vuil..
    We kunnen in nederland niet meer verdedigen.. Bij ajax niet, utrecht niet, feyenoord niet, en in het nationale team ook niet.
    We hebben een ijzersterk team, alleen de achterhoede is erg instabiel.8-)


    Ik heb de wedstrijd gezien tot en met de 1-0 gekeken.
    Daarna was ik er helemaal klaar mee, klote duitsers.



    Niet echt netjes om je hier als "supermoderator(wat het ook moge zijn). Je zo uit te laten over een spelletje voetbal..

    Misschien ook eens laten kijken naar die stomzinnige regel dat je toestemming moet hebben op bepaalde topics.


    Lijkt wel een kinderclubje zo.


    Ruben als jij een topic opent zonder toestemming wat puur reclame is.. Tsja, daarom is die regel in het leven geroepen!




    en hoe wou je nu jezelf noemen dan als je je verlaagt tot hun niveau?

    Citaat van F.Ajeti

    Als ik hem wil dan wacht ik wel een paar dagen en dan is ie vrij en dan bestel ik hem bij transip voor 3 euro dan betaal ik ook nog minder dan wat jij er voor vraagt en dan hoef ik hem niet te verlengen:}



    Hij gaat dan eerst nog in quarantaine hoor..;)


    Is inderdaad niet erg netjes, maar hij vermeld het tenminste.. Dus kan je bij de aankoop hier zelf erg inhouden en hem verlengen.