uitgebreid admin-panel

  • Beste,


    Omdat ik momenteel niets te doen heb, ben ik het administratiepaneel van banditi aan het vergroten.


    Functies die er al in zitten
    Klik hier!


    Functies die komen
    Momenteel nog geen, eerst reacties van leden


    Hoe komen er meer functies
    Die mogen jullie bedenken! noem maar wat op, en ik zal kijken of ik het maken kan!


    Het script!


    Mvg,
    Cas van Dongen

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Tja, ik ben ook eigenlijk ontwerper hea :p


    Ik kan een beetje php & mysql etc. maar wil dit bijleren met zo'n project ;)


    @Swatcrime
    Jou bericht heeft totaal geen bijdrage aan dit topic, bedankt ;)


    Mvg,
    Cas van Dongen

  • @swatcrime, als het je 'broer' van zeven is dan betekent het dat jij jonger bent, of het moet je 'broertje' geweest zijn. En misschien aardig om voortaan wat dankbaarder te reageren want ik vind het een beetje een kinderachtige reactie maar dat kan aan mij liggen. De TS helpt tenminste mensen, je kan er wat aan hebben, of niet, verder heeft het geen nut om zo'n reacties te plaatsen.

  • Kun je misschien een massa pm en een massa e-mail er nog inzetten.


    Massa Pm is gewoon dat er een bericht naar allen leden ingame wordt gestuurd.
    Massa E-mail is dat er een e-mail naar allen leden wordt gestuurd.

  • Ik heb nog wel een idee, de admin in een nette design zetten, ik kan opzich wel een design maken maar omdat de admin systeem niet met pagina's werkt en ik nog druk in de boeken zit om php te leren is het misschien wel verstandig als er iemand hier aan mee ging werken

  • Als je je site naam wilt veranderen moet je zoeken op:


    From: Banditi


    Dit moet veranderd worden naar:


    From: (sitenaam)



    Verder heb ik er geen uitbreidingen bij gedaan ;)


    Mvg,
    Cas van Dongen

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!