Posts by bas-breukers

    [offtopic]Misschien kunnen jullie (die twee boven mij) beter een pm sturen naar de topic starter.[/offtopic]



    Mijn mening is dat ik het layout wat te vrolijk en kleurrijk vind voor een dealer game. Want als ik op een willekeurige game klik zie ik blauw, groen en de header is oranje.


    En heb je misschien een demo account om op een game in te loggen zodat we misschien verder kunnen kijken?


    Met vriendelijke groet,


    Bas

    Zet op de homepage wat de site inhoud en wat jullie doen. Dit wordt zo niet duidelijk en kun je beter meteen op het begin doen.


    Ook zoals iemand anders al zei kloppen de teksten niet, staan er hoofdletters waar die niet horen etc.


    Ik neem aan dat je klanten wilt voor een boeking en dergelijke, dan is een goed en mooi layout dat wat vrolijker is wel nodig, anders trek je geen klanten aan.


    Ik weet niet of je een budget hebt maar anders zou je ook een design contest kunnen houden, zo heb je wat keus binnen je budget.


    Verder wens ik je veel succes!


    Bas

    [offtopic]Namaken mag volgensmij zolang je het ook zelf maakt. Als jij met photoshop aan de slag gaat en zelf helemaal een layout namaakt zonder ook maar iets te kopi?ren is het gewoon legaal. Je kunt dan bewijzen dat jij hem gemaakt hebt want je het alle files etc..[/offtopic]


    Dus als Schwarzkopf het layout helemaal zelf nagemaakt heeft is het goed maar als hij gewoon dingen gekopieerd heeft houd het op.

    Ziet er goed uit! Misschien bij dat statusstukje in de header bijpassende icoontjes voor geld, level, respect etc.. zodat het er wat kleurrijker uit ziet en de beginletter een hoofdletter.


    Ik ben benieuwd als die online is!

    Als je hem eruit haalt heb je vaker dat mensen gewoon een verzonnen email adres invoeren dus als je een nieuwsbrief hebt ofzo dan bereik je daar veel leden niet mee. Ook is het zo dat sommige mensen afhaken als ze zien dat ze hun account eerst moeten activeren.

    Het is een fabeltje dat je met een bril geen piloot kunt worden! Vroeger waren ze daar streng in maar lees http://www.pilootworden.nl maar eens door.


    'Natuurlijk is het belangrijk dat je goed kunt zien, maar het is een fabel dat je geen bril of lenzen zou mogen dragen. Een oogafwijking tussen de min zes en plus vijf is doorgaans geen probleem'


    Ik raad je aan om het gewoon goed door te lezen, ik heb onderhand zoveel ingelezen en naar informatie dagen geweest o.a. ook van de klm flight academy en nu weet ik wat ik wil en wat ik daarvoor nodig heb.


    Ter informatie om piloot te worden:


    "* Je lichaamslengte moet liggen tussen minimaal 157,5 cm en maximaal 203 cm.
    * Dat je als piloot geen bril zou mogen dragen is een fabel. Wel moet je oogafwijking binnen de -6 / +5 grens liggen.
    * Kleurenblindheid is in de meeste gevallen niet toegestaan.
    * Laserbehandelingen zijn onder bepaalde voorwaarden toegestaan. Voor meer informatie over laserbehandelingen verwijzen wij door naar het Aviation Medical Center telefoonnummer 043 - 365 33 44, email [email protected]


    Als je twijfelt over je eigen situatie neem dan even kontakt met ons op. We kunnen dan de meest actuele eisen aan je doorgeven en je eventueel doorverwijzen naar bureaus die de medische keuringen voor ons uitvoeren."


    Dus volg gewoon je dromen zolang dat medisch kan en laat je goed inlichten en zoek veel informatie op, en zoals ik al zei kun je naar die beroepen beurs over de luchtvaart gaan dan kun je kijken wat je leuker lijkt, steward of piloot en daar vind je natuurlijk nog meer informatie over scholen etc...


    Bas

    Daarom raad ik ook aan om eens naar die beroepenmarkt te gaan, veel informatie en je kunt het van verschillende kanten bekijken. En mischien bedenk je jezelf dan en is piloot wel iets voor jou!


    In ieder geval succes met je keuze!

    Misschien kun je hier wat informatie vinden: http://beroepen.tio.nl/steward…IveiM6qnJwCFZCD3godACTYpA


    Als ik nog wat tegenkomen dan post ik het nog wel.


    Edit:


    Misschien iets voor jou om naar toe te gaan als het niet te ver weg is:


    http://www.luchtvaartnieuws.nl/beroepenmarkt/


    "De beroepenmarkt is bestemd voor studenten, schoolverlaters en werkzoekenden die een carrière overwegen als piloot, luchtvaarttechnicus, steward / stewardess, reisadviseur, luchtverkeersleider of bij de Koninklijke Nederlandse Luchtmacht. Tijdens de markt kun je in contact komen met opleiders, werkgevers maar ook mensen vanuit de praktijk. "


    Ik ga daar misschien ook heen, want ik wil later piloot worden en misschien vind ik daar nog meer informatie dan dat ik al heb en het is natuurlijk altijd leuk.


    Ook is het aviodrome een fantastisch museum waar ik al 3 x naar toe ben geweest.


    Bas

    icecold, omdat er vertaald in joun script staat 'Als de gebruikersnaam Webmaster is krijg je geen toegang en alle andere namen wel.' Oftewel alle leden zouden in je admin script kunnen. Dus verander hetgene dat Jesse zei en maak een account aan met de naam Webmaster of verander Webmaster in joun naam.

    Dan ga je naar een admin script, je kijkt of er zoiets staat:

    PHP
    if ($data->level < 200) {
    exit("U heeft geen toegang !");
    }

    of dergelijke, dan weet je dat je level 200 of hoger moet zijn om daarin te komen. Dus bij jou is dat b.v. admin == 2 ofzo, maar als je even een script doorleest van admin kom je al ver, meestal staat het ergens bovenaan.

    Dit heeft ook nadelen, zoals ik weet dat mensen met bepaalde providers dan niet meer op je site kunnen omdat hun ip ook als proxy wordt gezien. Misschien hebben andere mensen nog tips maar ik zal zo meteen wel kijken of ik hem heb liggen dan post ik hem zo.