G4G source!

  • G4G.nl heeft een nieuwe eigenaar!
    En we mogen gewoon die source online hebben maar voor degene die G4g niet hebben pech gehad mensen niet doorsturen of zo gewoon voor jezelf houden.
    Wel moeten we een nieuwe layout opzetten in en out dat bijna niet erop lijkt.
    Dus is er iemand die een layout wilt maken en aan degene die de source hebben geven ik zal een forum maken een uitgebreide en een paar accounds en geef ik aan een paar mensen die g4g hebben en kunnen alles delen of CP moet maaken dat bepaalde mensen toegang krijgen tot het topic net als banditi G4G
    Met vriendelijke groet!



    PS: MENSEN DIT IS NIET ZEKER IK HEB ZO TE HOREN GEKREGEN EN ER ZIT NOG ERGENS EEN COPYRIGHT HIJ MOET GEWOON NIET OP DE G4G LIJKEN DAN IS HET GOED!


    De G4G source is illegaal.


    Hier een quote van de eigenaar:

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • hoe komen jullie eigenlijk aan die source? ik wil hem namelijk ook wel graag (niet om te gebruiken, te delen of te verkopen ofso, maar voor mezelf, nieuwe dingen uittesten enzo). Niemand die hem mij wil geven?

  • @Diester, Jesse en Willen ga naar G4G.nl en ga naar de footer, er staat: Copyright Chamid Media, dus geen veltenmedia ofzo meer, je kunt ook naar de site van Chamid Media en daar staat dat ze op 17 Juni G4G hebben overgenomen.

  • Uhm, graag zou ik een bevestiging van die persoon zien vooraleer je zomaar hier een topic van opent. Game-projects dacht ook dat hij het zomaar mocht namaken en had het ook zitten daarna!


    Laat die persoon in kwestie dus maar eerst iets posten!

  • Eerst bewijzen, tot dan gaat dit topic maar eens dicht. Stuur maar een PB naar een van de crew als je ook werkelijk bewijzen hebt.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.06.09 12:43:44:
    Lees beginpost.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!