community layout.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Voor die zoekbalk moet je bij de class "searchsubmit" deze 2 regels css toevoegen:

    PHP
    position:relative;
    top:-2px;


    dan werkt het in FF, IE zou dan als het goed is ook moeten werken (maar met IE weet je het nooit).


    Bij mij wordt de tekst "bewerk | quote | verwijder" niet goed weergegeven, verwijder komt onder de andere te staan en staat ook niet meer goed in de blauwe balk. (als je een printscreen wil stuur je maar een PM)


    Verder nog 2 dingen die niet echt fout zijn maar waar je toch even naar moet kijken:
    - Je hebt nu een margin-top van 20px bij "ArtikelKop", kan je dat niet beter veranderen in een margin-bottom van 20px bij "ArtikelFoot"? Nu is het menu en de content namelijk niet op 1 lijn
    - Ik vind persoonlijk de border om "contentContainer" niet mooi en niet passen


    Misschien kan je naar deze dingen kijken en heb je wellicht meer kans op een goede verkoop ;)

  • Ik vind dit absoluut geen €55,- waard, je legt de prijs naar mijn mening te hoog. Ik kan voor €55,- al een fatsoenlijk design krijgen met deels flash, en w3c based.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!