ScriptMania

  • Hallo iedereen,


    je ziet tegenwoordig boven het forum vaak reclame staan voor scriptmania.tk, nu dat ik es ben gaan kijken, ( is het niet alleen een script van downloadscripts.nl ) verkopen ze OS Criminals sources zoals banditi, vendetta.


    http://elitegroupproductions.f…mania/download.php?dlid=3


    zoals jullie wel weten is dit verboden en kan de eigenaar een boete ontvange :P, ik weet niet of de eigenaar hier op cp zit maar hierbij is hij gewaarschuwd, want een gewaarschuwd man is er twee waard.


    Graag jullie mening hierover.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik had het ook al opgemerkt en gemeld bij Woutr, maar Koen wou 'm niet verwijderen.
    Ik hoop dat die site snel down ligt, want gratis crimegames verkopen is lame. En dan nog promoten op een site als deze voor zo'n rommel, bekijk die prijzen € 3,60 voor vendetta.. is het niet waard.


    Als ie OSvendetta erop zou durven zetten had ie toch lekker veel pech gehad, de source verkopen/verspreiden zonder licentie(ja zo'n bestand moet erin zitten als je het legaal wilt)kan leiden tot verdere stappen als diefstal en winst maken op onverantwoordelijke manieren.


    Maarja, .tk en gratis layout zegt al genoeg..

  • In ieder geval,gaat hij toch niets verdienen.


    Die sources kun je hier of op gratisscripts gratis downloaden.


    Dus winst maakt ie zeker niet..

  • Citaat

    In ieder geval,gaat hij toch niets verdienen.


    Die sources kun je hier of op gratisscripts gratis downloaden.


    Dus winst maakt ie zeker niet..


    Er zijn altijd mensen die hier in trappen ...

  • als je het doet, doe het dan goed..
    zoals gamebackup deed...
    massaal ads + je mail adres misbruiken.....

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Ik zal hem wel even bij iemand melden van internet toezicht die kan elke site down leggen

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.06.09 22:03:55:
    maar op nog veel meer sites kan je de banditi etc kopen


    Ik heb er genoeg ook kopen 0,00 euro per stuk (xD)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.06.09 22:16:11:
    Geachte heer, mevrouw,


    Bijdeze wil ik u meedelen dat u source verkoop die gratis verkrijgbaar zijn dit is niet toegestaan volgens de wet en zal hier ook een ernstige boete op kunnen staan vanwege het oplichten van mensen voorall als ze der achterkomen dat je ze gratis op het net kan vinden en ook dan zijn ze legaal omdat ze vrijgegeven is.


    Ik wil u dan ook vragen om de source gratis neer tezetten die gratis op het net te verkrijgen zijn.


    Geeft u hier geen gehoor aan zal ik dit doorgeven aan internet toezicht en aan u hosting bedrijf omdat hier tevens ook geen doorverkoop rechten opzitten omdat het gratis is weggegeven.


    Graag verneem ik van u.


    --
    Met vriendelijke groet,


    Willem van den akker
    team World-of-maffia.nl

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.06.09 22:24:00:
    En btw hij is hier niet bevoegd voor omdat je hiervoor een kvk nummer nodig heb omdat hij wallie en ideal ook gebruikt.

  • Het is inderdaad niet netjes. Maar wanneer er een GNU licentie op staat mag je het verkopen... Jammer dat er op die sources meestal toch geen fatsoenlijke licentie staat.


    Hoe dan ook, je bent vrij zielig bezig als je andermans werk gaat verkopen...

  • maarja als je geen sukkel bent die gewoon een criminals wil beginnen
    en niks van scripten afweet koop je dat
    maar als je er echt iets van wilt maken weet je al zeker dat deze sources vrij zijn.
    Misschien is het wel een lesje voor mensen die niks van scripten afweten en een spel willen beginnen

  • Inderdaad, dit is niet alleen zielig, maar eigenlijk pure oplichting.
    Het spijtige is, het is een gratis host e.d. daarom kun je niet erg veel eraan doen. De persoon is sowieso iemand van op CP, anders zou ie hier niet op adverteren.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!