Posts by gwave

    Alex, afgezien van je grammaticaal foute openeningspost, zou je (als webhoster) moeten weten dat er altijd een limiet zit op internetsnelheid. Hetzij hardwarematig (slechte router), maar meestal ligt het gewoon aan het abonnement wat jullie buren hebben. 300kb/s zal hun maximale snelheid wel zijn ;)

    We willen even duidelijk maken dat feedback berust op ervaring met het bedrijf wel is toegestaan.


    Dat is mooi. Dan wil ik deze kans met beide handen aanpakken om even een melding te maken van het zogeheette "SVG Hosting". Bekijk eerst even zijn geschiedenis op WMCity; http://www.wmcity.nl/profiel.php?id=8879 hier kun je al een hele hoop informatie bekijken. Alex Ruter heeft geen enkele ervaring als het gaat om webhosting of servers. De support is er niet, en meneer stelt zich professioneler voor dan hij is. Meerdere mensen die bij hem webhosting in het verleden hebben afgesloten (lees, voor juni) hebben geen geld meer teruggekregen toen SVG Hosting werd afgesloten van zijn hoster. Zoek maar eens op het internet mensen, en je zult zien wáárom je niet bij dit "bedrijf" moet hosten.


    Meerdere mensen hebben het al gezegt, ik ben blij dat ik niet de enige ben. SVG Hosting/Alex Ruter stelt zich professioneler voor dan dat hij is, en mede daardoor onbetrouwbaar. Ik had verwacht van criminalspoint dat zij wat beter zouden kijken naar de geschiedenis van personen, zeker voordat zij dit soort acties toelaten...