Teamversterkingen komen eraan

  • Lees me uitleg nog een keer zoals ik verwacht bedoeld Robin met het woord "dicussie". Praten over de stappen die hij heeft ondernomen. Hij kan je dan dus extra uitleg geven waarom hij op deze wijze heeft gehandeld.


    Als jij je gedraagd bljven de banpunten bij jou verdwijnen;)

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Ik merk wel dat er meteen vel word ingegaan op de crew. Laat de crew denken wat ze willen denken en houd je gewoon aan de regels. Laten we het gezellig houden.

  • Ik wil het hier best gezellig houden. Maar soms is de crew zelf een beetje opstandig. En dan praat ik maar even in het algemeen en noem ik voor de rest geen namen. Ik heb met Koen ook al contact hierover gehad. Alleen Koen is erg traag met het reageren op zijn PMs (beetje jammer).


    Verder is het de schuld van de crew dat er banpunten op kritiek en advies komen. (Weer beetje jammer) Dan zorg je er vanzelf voor dat somige mensen niet tevreden zijn met de huidige crew.


    Ik heb nog nooit zo'n discussie gesprek meegemaakt hier met deze crew. Ik hoop dat Robin dat dan wel gaat doen en dit vol houd.


    Ik wens Robin heel veel succes in de crew. Ik hoop dat hij zich een beetje vermaakt.


    @ Joshua; Maar even zodat iedereen het kan lezen:
    Je zou al een hele tijd terug mijn ban punten verwijderen, is nog steeds niet gebeurt. (Word dus weer contact opnemen met Koen.)
    Beetje jammer dat jij banpunten uitdeeld als wij via MSN een conflict hebben.


    @ De hele crew:
    Ik heb het beste met jullie voor. Dus laten we er maar uit halen wat erin zit. Zolang alles een beetje normaal loopt zal je mij ook niet horen.


    Met vriendelijke groet,
    Blackboss


  • Blackboss, Koen heeft het heel druk achter de schermen, vandaar dat hij traag reageerd.


    Robin succes! Het is je gegund.:cheer:

  • blackboss: als de crew fouten maakt, moet je dit melden aan de crewleden vlak boven hem. Bij mij moet je dus enkel komen klagen als de beheerders fouten maken ;)
    Dit kwestie van de structuur die we hebben optimaal te benutten.
    Verder lees ik pb's eerder laat, dit omdat ik er mega veel krijg.
    Het is voor mij niet te doen op alles tijdig te reageren ;)


    Verder staan wij discussie toe, maar kritiek ontvangen we liever via pb. Dit om de sfeer niet te verpesten.
    Opmerkingen - die niet waar zijn - zoals dat we je bannen zonder goede reden, zijn een sneer naar ons toe en dragen niet bij tot de sfeer, noch tot een verbetering van de site. Dus ja, hier treden we tegen op. Kritiek mag, maar zet er dan duidelijke voorbeelden bij en lok geen grote discussies uit op CP.


    Robin: Klopt, we hebben je bij de vorige ronde al bijna aangenomen. We hadden snel iemand nodig en hebben daarom eerst voor jou gekozen.

  • Waar moet men klagen als jij weer eens een keer een fout maakt?
    Geen opmerkingen maken trouwens die niet waar zijn, dat hier niet gebanned wordt zonder goede reden. Alvast bedankt voor uw medewerking en tot ziens.
    [offtopic]Bericht wordt vast verwijderd[/offtopic]

  • Amnell daar zit helaas een fout in structuur van CP. Crewleden kunnen moeilijk worden aangesproken op fouten. En kritiek word snel verwijderd en niks mee gedaan.


    On terechte banpunten kunnen niet worden gemeld ergens. Dit is een groot probleem bij CP.


    Robin het is je gegunt!

  • Hé verdorie, nog een fout. Bij wie moet ik nu klagen? Ik weet het echt niet meer.
    Wat een onduidelijke reacties ook...
    [offtopic]Bericht wordt vast verwijderd[/offtopic]

  • JE kan wel degelijk klagen als je een onterechte banpunt heb ontvangen.


    Als een normale moderator je een banpunt geeft kan je klagen bij de super moderatoren.


    Doen de super moderator het kan je klagen bij de beheerders.


    Doen de beheerders je onterecht banpunten geven kan je klagen bij K.Rens


    Dus zie hier niet het nu van in dat er wordt geklaagd dat je nergens kan klagen, want dat kan dus wel.:cheer:

  • Vanaf nu gaat iedereen weer back ontopic en word er niet meer geklaagd tegen elkaar. Wie toch off-topic gaat kan een ban punt verwachten!

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Amnell, beter bekend als Schoenzool werd bij mij extra verbannen.
    Dit wegens schending van volgende regels:
    1) Meerdere accounts aanmaken om banpunten te vermeiden
    2) Kritiek uiten zonder bewijs, mensen zwart maken zonder bewijs.
    3) Negeren en beledigen van ons team
    4) Sfeer verpesten zonder dat het concreet iets bijdraagt. Uit al zijn reacties is geen enkel punt naar voor gekomen waarmee we CP kunnen verbeteren.


    Bedankt voor jullie begrip.
    On-topic verder aub.
    Kritiek op deze beslissing mag bij mij persoonlijk via PB.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!