Toekomst CP

  • Ik denk dat we het anders gaan aanpakken.
    Tegen dat alles concreet is zullen we jullie wederom raadplegen.


    Het enige dat ik verklap is dat:
    Webscripters een webmaster tools website gaat worden


    Voor de mensen van WebScripters die dit lezen: geen angst, WebScripters forum en verkoop etc zal niet verdwijnen.
    Er komt gewoon iets bij.


    We gaan dus niemand van hier naar webscripters sturen.


    Ik denk dat ik voor de hele operatie 2 extra scripters nodig ga hebben, er komt iets nieuws. ;)
    Iedereen die 16+ is kan zich kandidaat stellen.
    We beginnen ten vroegste aan het project rond 20 juni.
    Dit in verband met mijn examens.
    De scripters krijgen een kleine vergoeding, financieel.

  • Ik heb nog maar zelden met iemand onder de 16 samengewerkt die een project ook effectief tot een goed einde heeft gebracht.


    Sorry voor iedereen onder deze leeftijd die dit wel kan.
    De meeste stoppen al na 2 weken, hoe jammer dat ook mag klinken.


    Er veranderd niets op criminalspoint, deze site zal alleen maar verder worden aangevuld met nieuwe uitbreidingen en bugfixes en ...
    Zoals we al bezig waren dus.

  • Ik vind het samenvoegen ook wel goed als dat beter is maar het is gewoon de naam CRIMINALSPOINT die me al die jaren gewoon naar zich toe trekt, de naam heeft gewoon iets waardoor ik hier bijf, iets vertrouwelijks wat ik dus bij WEBSCRIPTERS niet heb, mischien beetje vage uitleg maar valt lastig uit te leggen :P

  • Ik heb in de enquête ook steevast ingevuld Webscripters en Criminalspoint gescheiden te houden, maar nadat ik er overna heb gedacht, heb ik de volgende conclusie getrokken:


    Criminalspoint heeft (voor mij) een nadeel: Criminals. Criminals in de naam, is een eeuwige verbintenis aan criminals. Webscripters kent dit nadeel natuurlijk niet.


    Webscripters heeft wel veel andere nadelen: Slechte naam (sorry), slechte lay-out, gamecoll koppeling, vervelend systeem en geen leuke sfeer.


    Wanneer er een samenwerking zou ontstaan, zou ik hier wel voor open staan, maar dan moet het ook wel echt helemaal over een andere boeg worden gegooid. Dus webscripters weg, criminalspoint weg, en vanaf nul (met leden weliswaar), opnieuw beginnen.


    Echter, of dat haalbaar is, is voor mij een onderwerp ter discussie.

  • Citaat

    AAN GAMECOLL-KOPPELING , zijn enkel voordelen.
    je kan alles met Gcoins :)


    Waarvoor heb je die hier nodig? Misschien enkel voor de rotator?


    Gewoon gescheiden houden, en de leden tevreden houden zoals het nu is.

  • Citaat

    Ik vind dat dit soort community's gewoon ten ale tijden gratis blijven, dar rank om te downloaden of betaalde accounds vind ik volkomen onnodig.


    Daar heb je wel gelijk in..
    Maar ik denk dat paisley vooral bedoelt, dat je dan Bv. Banner advertentie met Gcoins kan etc.

  • dat bedoel ik niet !


    ik bedoel :
    - layout verkopen ( aantal,prijs,voorbeeld )
    - leuk V.I.P systeem.
    - Scripts / sources verkopen
    - makkelijker gamecoll sites bezoeken. ( gewoon inloggen )
    - 2 cent per refferal , lekker promoten dus
    - En lekker handelen met elkaar ;)


    Veel voordelen dus

  • @paisley,
    je snapt het gewoon niet, merendeels wil niet samengaan of samenwerken met webscripters.. dus als je doorgaat met je promoting ervoor ga je maar lekker daar heen...
    dat wil je blijkbaar aan je reacties te zien.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Het dringt gewoon nog steeds niet tot ze door ^^

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • de mensen die steedts maar door drammen over webscripters.
    zijn jullie de laaste tijd daar nog online geweest ?
    denk het niet echt want webscripters is haast dood.
    als ik in de actief topics kijkt en daar staan er tussen van 5 dagen oud. is het dus niet echt actief.


    voor de rest is gamecol systeem slecht. ik meld me liever 100 keer aan want dan weet ik teminste dat mensen niet met 1 wachtwoord op van alle website kunnen komen.


    ik kan me in verleden herineren dat er een gamecoll project vriendelijk alle wachtwoorden opsloeg. zins dien is mijn vertouwen nul in huidige systeem. is ook niet gemeld tegen de gebruikers van deze site.


    meschien wil ik het systeem een kans geven als alle projecten over stappen naar de pop up of externe website. voor die is het in mijn ogen niet veilig

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!