Toekomst CP

  • Beste CriminalsPoint leden en bezoekers,


    Aangezien ik een duidelijk afgelijnde toekomst wens voor CriminalsPoint, heb ik een publieke enquete opgestart.


    Het is de bedoeling dat jullie deze allemaal massaal invullen.


    Hierin kunnen jullie mee gewicht uitoefenen op de toekomst, op het feit of criminals belangrijk is voor deze site of niet, over de hosting, over alles!



    http://survey.gamecoll.com/index.php?sid=87411&lang=nl


    OPGELET: wil je voortijdig stoppen, slaag dan je antwoorden onderaan de pagina op, zodat je later verder kan gaan met de enquete!



    Alvast enorm hard bedankt voor jullie tijd en moeite!


    Ps: deze enquete is niet bindend.
    Het team zal de uitkomst van deze enquetes gebruiken als een extra element bij het nemen van beslissingen.
    Ps 2: Wegens een drukke agenda is deze enquete opgesteld zonder vooraf dit bij het CP team te laten goedkeuren. Mijn excuses hiervoor.
    Ps 3: Wouter blijft de projectleider hier en zijn stem staat vlak boven het resultaat van de enquete.
    Ps 4: het is de eerste keer dat we dit systeem gebruiken. Hopelijk verloopt alles vlot.


    ps: Er word nog 1 sitekeurder gezocht, wil jij dit zijn, stuur dan vlug een berichtje naar W0utR

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik ben niet tevreden over de survey.
    Waarom komen er dingen als webscripters en gamecoll in voor...


    Webscripters in vergelijking met Cp..
    wat heeft dat met de survey te maken >,<!!!!!!!
    hiervoor heb ik helaas mijn mening bij crew al veranderd in de survey

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Sorry hoor, maar ik wil weten wat jullie erover vinden.
    Ik ga niets doen wat jullie niet zelf willen...


    Ik doe nu gewoon wat ik beloofd heb met de overname: bekijken wat jullie het liefste willen.
    Willen jullie dat CriminalsPoint apart blijft, willen jullie scripts delen, willen jullie ...


    Als wij weten wat jullie exact willen, dan kunnen wij hier veel beter op reageren.
    WebScripters heb ik gemaakt en ken ik door en door, het is voor mij dus veel eenvoudiger om CP en WS te vergelijken dan CP en een site die ik niet ken.
    Ik gebruik WS gewoon als een maatstaf.


    De algemene peiling over jullie mening van GameColl (wat trouwens maar in 1 vraag zit), dient ertoe om te weten wat jullie van ons dienstenaanbod vinden. Onze diensten stralen af op de kwaliteit van CP, als wij het slecht doen, dan kan CP hier kritiek door krijgen. bv: "Het is weer iets van GameColl ze..."


    Alleen als alles perfect goed loopt, kunnen wij een perfecte CriminalsPoint aanbieden.
    En hiervoor hebben wij volgens mij deze informatie voor nodig.


    CP: zeker 80% van de vragen gaat over CP
    WebScripters: zijn het misschien 4 vragen
    GameColl: 1 vraag


    Het is en blijft een enquete in jullie eigen voordeel.

  • Ik ben zeer tevreden over CP ik zit er denk ik net 2 weken of 3 weken op, ik was van de vorige versie ook lid alleen deze is VELE male beter!


    De enquete heb ik ook ingevuld meerendeels veel ja op vragen van wat ik goed vind van CP etc.


    (a)

  • Rens dit is lachen


    OPGELET: wil je voortijdig stoppen, slaag dan je antwoorden onderaan de pagina op, zodat je later verder kan gaan met de enquete!


    volgens mijn moet het zijn OPGELET wil je voortijdig stoppen, sla dan je antwoorden onderaan d pagina op zodat je later verder kan met de enquete!


    (a)

  • Citaat

    De algemene peiling over jullie mening van GameColl (wat trouwens maar in 1 vraag zit), dient ertoe om te weten wat jullie van ons dienstenaanbod vinden. Onze diensten stralen af op de kwaliteit van CP, als wij het slecht doen, dan kan CP hier kritiek door krijgen. bv: "Het is weer iets van GameColl ze..."


    Dat is al zo...

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Laeresh: het is maar net waar je jezelf aan stoort.
    Maar jullie weten niet de voordelen:
    - Gcoins ( allemaal betaal mogelijkheden , uitbetaalbaar vanaf 5 euro ! , kun je veel mee verdienen dus)
    - layout verkopen ( aantal,prijs,voorbeeld
    - leuk V.I.P systeem.
    - Scripts / sources verkopen
    - makkelijker gamecoll sites bezoeken. ( gewoon inloggen )
    - 2 cent per refferal , lekker promoten dus :)
    - Je winst uitgeven aan andere sits zoals : Publicoll , Of een todo taak outsource op todolist ( iemand veilig inhuren )


    En nog veel meer , Jullie blijven toch wel beslissen maar ik zie het toch veel beter hoor.

  • Op dit moment hebben we 2 webmaster communities:
    -CriminalsPoint en
    -WebScripters


    Uit de enquete blijkt duidelijk (nu al) dat wij hier met 2 types leden zitten:
    - Mensen die criminals willen
    - Mensen die een algemenere webmaster community willen


    Ergens zou het volgende logisch zijn:
    - We smijten de mensen die criminals willen samen
    - En de mensen die zeker geen criminals willen samen


    Als we dan kijken naar de namen, lijkt dit ook logisch:
    - CRIMINALSpoint voor Criminals
    - WEBscripters voor algemene webmaster zaken


    Het dillemma zit hem er echter in dat jullie dit niet zien zitten.
    Vandaar deze enquete, ik weet echt niet meer wat juist te doen...


    De kritiek die gegeven wordt op deze site, wil men tegelijk niet laten wegwerken. Is nogal dubbelzinnig dus.

  • Ik vind de layout/overzicht/... beter dan bij Webscripts.


    Ook de criminals en de algemene appart scheiden zou ik een pluspunt vinden.
    Naamwissel kan altijd, lijkt met niet zo een groot probleem.


    Over Gamecoll zelf weet ik niet zoveel en weet dus ook niet waarom iedereen daar zoveel kritiek op heeft.
    Van mij mag het er komen..


    Greetz,
    Freakr

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!