irritante websites, jullie zullen ze ongetwijfeld wel kennen. Websites zoals klikhierniet.nl met die enorm irritante pop-ups. Welke vinden jullie het meest storend?
Naast dit enorm irritante en storende topic.
irritante websites, jullie zullen ze ongetwijfeld wel kennen. Websites zoals klikhierniet.nl met die enorm irritante pop-ups. Welke vinden jullie het meest storend?
Naast dit enorm irritante en storende topic.
Die sites die een linkje hebben naar de video van Never Gonna Give You Up van Rick Astley.
Ook sites met advertenties over de inhoud vindt ik waardeloos.
ik weet niet welke site dat is;
maar dat is heel irritant dan hoor je zo`n irritante muziek en zie je oude mannen met hun l*l rond zwaaien:(
You spin me right round like a record babe:cheer:, met dat muziekje.
Verder heb ik een hekel aan Geocities sites. Je weet wel, van die sites met gele letters op een witte achtergrond. En hele grote letters.
Ook sites die niet willen laden als je er geen www. voor zet vind ik erg, het moet gewoon op beide manieren kunnen.
Ik vind die noob crime's ook irritant. Mensen die denken dat ze kunnen scripten en dan een crime downloaden of een mijncrime maken.
websites waar ik jaloers op ben, die zijn irritant:P:P
Ja, zoals CP.
Zit je even een groot bericht te tikken, smiley toevoegen. En dan beland je weer aan het begin van het tekstvak.
Citaat van RudolfBIrritante websites zijn voor mij sites die niet valid zijn qua css en html, het kleurgebruik van site's enzoverder ..
http://rudolfbos.nl/ is wel een mooi voorbeeld ervan aangezien de kleuren toch redelijk afgezaagd zijn.
Niels, smaken verschillen, Rudolf heeft wel meesterwerken in zijn portfolio..
Sorry hoor, maar als je op een website komt kan je niet zien of ze valid zijn of niet, dus echt irritant is dit niet. (tenzij je denkt dat dit cool is)
Ik HAAT portfolio websites waarbij mensen het nodig vinden om eerst heel hun leven uit te leggen, en dan hun eigen nog durven raten ...
dit soort website zijn pas irritant: http://bit.ly/95eTAw
-Mafia sites waarvan de eigenaren op andere mafia spellen reclame maken zonder toestemming.
-google, het is niet echt dat ik de website heel erg irritant vind maar ik typ altijd als ik een browser opstart: Google.nl, gewoon een gewoonte maar wel irritantXD.
-Klikhierniet
-websites met te veel ads erop en die automatisch het filmpje in de ad afspelen.
-Youtube, ze hebben bij sommige filmpjes reclame aan het begin en dat vind ik echt irritant van youtube en ook die copyright.
http://www.microsoft.com
Vanzelfsprekend
Websites die overladen zijn met Google Ads en website waar je als je iets wilt downloaden eerst zo'n "enquête" moet invullen of een ringtone ofzo moet kopen op je gsm (en dat het dan waarschijnlijk niet werkt)...
wat ik irritante websites vind zijn
sites met teveel popups
forum's waar je een ban krijgt terwijl je nog niet eens een bericht op het forum heb geplaatst
Site's op een (meestal) gratis host met die reclame pop-ups. Hatelijk !
@Maviose
Bedoel je van die Geocities sites en (free)webs.com sites. Die kunnen soms erg vershrikkelijk zien met al die JS effecten en slechte kleuren.
Ook, maar ook die op gratis host zijn, dat als je een pagina opent dat er een ad voorkomt waar je niet naast kan kijken.
Eerlijk gezegt vind ik youtube best wel irritant met al die reclame stukjes voor een nummer en ook die adwords dingen.
Microsoft.com vind ik één van de betere websites.
Google.nl is juist shit, al die *** linkpartners die google omkoopt om bovenaan te staan, en Google heeft Adsense / Adwords bedacht, waardoor al die *** reclame de wereld in is gekomen.
Tevens serials.** met al die irritante popups, maar de serials die erop staan werken meestal wel
Lars
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!