Posts by stark021

    Je kan de verkoop ongeldig laten verklaren als je kan bewijzen dat die andere persoon geen mede-eigenaar is, maar toch een licentie had verkocht.

    Foto maken van je collectie, mailen naar LEGO.
    In je mail moet je vragen of ze nog wat oud spul over hebben om aan je collectie toe te voegen. Als je geluk hebt sturen ze je wel een aantal dingen.


    Er zijn echt bedrijven die dat doen, haha.

    Tja, als je overal een andere wachtwoord gebruikt dan is er geen probleem..


    Ik ben wel zeer teleurgesteld in LinkedIn, je denkt als persoon dat LinkedIn goed beveiligd is (ja oke niets is 100% safe).

    Citaat van Crime2Go


    Nee, niemand kan meer wat met je account ;) En je zult ook geen rekeningen meer krijgen... :)


    Okee, gelukkig. Maar toch lees ik op fora zoals die van trosradar, van dat mensen opeens thuis een brief krijgen van dat ze 500 euro moeten betalen..


    Tevens een vraagje: Er kan toch niks gebeuren met die account bijvoorbeeld dat die geactiveerd wordt, ook al deed ik wachtwoord vergeten om voor zekerheid te zien of mijn account verwijderd is?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.08.11 21:07:14:
    bump

    Hmm thanks, tijdens wachtwoord vergeten stond: your accounts has been closed but you can still see your transactions oid.


    Bij inloggen staat er incorrect login, goed wachtwoord ingevuld.
    Dus mijn account is gewoon definitief verwijderd.


    Ik had ooit via itunes voor 1.58 apps gekocht toen kwam er bij click and buy 15 euro administratie kosten bij. omdat ze niet konden afschrijven.
    Toen had ik 16.58 via ideal betaalt.


    Dus ik hoef nu niet meer bang te zijn om een rekening oid zomaar te krijgen van click and buy voor 500 euro oid. of een brief thuis te krijgen van dat ik niet heb betaald? Want ik heb wel de afschriften nog.
    Op hun site staat dat mijn account niet meer geactiveerd kan worden nadat het opgezegd is, dus ook hackers bijvoorbeeld die een database stelen, kunnen mijn account niet meer activeren om betalingen mee te doen?

    Citaat van Crime2Go

    Ja, als je inlog gegevens niet correct zijn, sta je dus ook niet meer in de database. Je bent dus definitief verwijderd ;)


    Oké thanks, andere mensen die het ook nog kan bevestigen?
    En het is niet dat ik een verkeerd wachtwoord heb gedaan. Want ik heb de wachtwoord gewoon goed ingevoerd. :P

    Beste leden,


    Een jaar geleden had ik mijn click and buy account opgezegd, een aantal maanden geleden probeerde ik in te loggen om voor zekerheid te zien of mijn account was opgezegd (in een mail zeiden ze echt dat het was opgezegd maar mail heb ik helaas niet) dus log ik in en stond er u heeft uw op account opgezegd oid.
    Maar nu probeer ik in te loggen en staat er dat de inlog gegevens niet correct zijn, om weer zeker te zijn dat het verwijderd is.


    Dus kan ik aannemen dat mijn account definitief is verwijderd? :P

    Citaat van Willem

    Mollie verwijderd nooit geen account's dit omdat er credit nota's op staan.


    Wat je wel kan zeggen dat ze je account kunnen blokkeren, en dat je je geld niet hoeft.


    Bedankt, heb gelijk gevraagd of ze het geld willen weghalen. En Menno zei dat het in orde kwam.


    En mijn account is volgens mij nu gewoon geblockeerd. :P


    #Kan op slotje

    Citaat van Guido

    Zullen ze niet doen want daar hebben ze niks aan.
    Wat dacht je van de gegevens die zij van je hebben; naam, adres, postcode, woonplaats etc.
    Enigste wat overeen kan komen met je ID is je naam, verder niets.


    B.t.w, waarom wil je zo'n lullig bedrag van ? 2,52 willen uitbetalen? Weet je wel niet hoeveel een bedrijf zoals Mollie kwijt is om dat over te boeken?


    Ik zeg dat ik het juist niet wil... Maar ja, ik wacht nog op een reactie van mollie.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.08.11 12:40:48:

    Citaat

    > > Ik heb je account bij deze op inactief gezet. Ik wil je bedanken voor het gebruik maken van Mollie voor je diensten.


    Toen zei ik dat ik het echt wil verwijderen.


    Citaat

    Wettelijk gezien zijn wij verplicht gegevens nog 3 jaar te bewaren. Vandaar dat wij het account blokkeren (inactiveren) en niet verwijderen.


    Maar ik wil het verwijderen en dat doen ze niet?

    Citaat van BrokenTrack

    Als je een ID gaat versturen moet je je foto verbergen en papiertje over je BSN doen. Enkel overheidsinstanties en je werkgever hebben de bevoegdheid om deze te weten.


    Ok bedankt, stel nou dat mollie toch vraagt om een id met bsn erop en foto?

    Citaat van SkyNet

    Het moet schriftelijk, dus tastbaar -> via de post.
    Een kopie van je ID-kaart is handig.


    En ik denk ook dat je dan beter het ID aan je Mollie account kan koppelen aangezien het anders niets gaat worden.


    Er staat: Om uw account op te laten heffen dient u een schriftelijk verzoek in te dienen. Dit verzoek kunt u versturen naar Mollie B.V. per fax, e-mail of post.


    e-mail kan dus ook.

    Citaat van SkyNet

    Waarom ben je bang voor identiteitsfraude? Mollie B.V is een erkend bedrijf..


    Oh k, even mijn laatste vraag: Moet ik mijn id-kaart toevoegen aan mijn mollie account of mag het ook gewoon via de email zonder dat ik het aan mijn mollie account hoef toe te voegen?

    Citaat van SkyNet

    Je kan het account dus alleen opheffen met een schriftelijk verzoek staat er. Maar om te bewijzen dat 'dat' account van jouw is, moet je kunnen aantonen met een ID-kaart lijkt mij.


    Als ik jou was zou ik Mollie op een werkdag bellen. Of een e-mail sturen naar het support e-mailadres?


    Succes in ieder geval!


    Als ik mijn ID-kaart scan, mag ik mijn BSN nummer doorkrassen? Aangezien ik erg bang ben voor identiteitsfraude.

    Citaat van SkyNet

    Ik heb werkelijk geen idee of ze aan 'opheffen' doen?
    Mag ik vragen waarom je je account wilt opheffen? Als je het laat wegrotten heb je er toch ook geen last van?


    Ik wil het account gewoon niet meer, aan opheffen doen ze wel:

    Citaat

    Ik wil mijn account opheffen, hoe kan ik dit doen?
    Om uw account op te laten heffen dient u een schriftelijk verzoek in te dienen. Dit verzoek kunt u versturen naar Mollie B.V. per fax, e-mail of post.
    Het moet ondertekend zijn door de rechtsgeldig vertegenwoordiger van het account.
    Helaas kunnen we om veiligheidsredenen telefonisch geen accounts opheffen.
    Eventuele openstaande tegoeden zullen uiteraard nog uitbetaald worden.


    Heeft u per abuis een account aangemaakt en er nog geen betalingen mee ontvangen, dan volstaat het sturen van een e-mail met daarin het partner-ID van het account.


    Maar het punt is dat er niet echt duidelijkheid staat over een bedrag van lager dan het uitbetalingsbedrag. En hoe kan ik bewijzen dat ik de rechtsgeldig vertegenwoordiger ben als ik geen identiteitskaart heb toegevoegd aan mijn mollie account?

    Beste leden,


    Ik heb een vraag, ik heb namelijk 2,52 euro op mijn mollie account. Maar ik wil mijn mollie account opheffen en het geld hoef ik niet?
    Is dat mogelijk?


    Ik heb een mail gestuurd naar [email protected] maar weten jullie ook een ander mail adres? en verwijdert mollie ook echt mijn account?


    Oh ja, ik heb bij mollie geen identiteitskaart oid toegevoegd. Maar ik wil heel graag mijn account opheffen, is dat mogelijk zonder id kaarT?