Click and buy

• Beste leden,

Een jaar geleden had ik mijn click and buy account opgezegd, een aantal maanden geleden probeerde ik in te loggen om voor zekerheid te zien of mijn account was opgezegd (in een mail zeiden ze echt dat het was opgezegd maar mail heb ik helaas niet) dus log ik in en stond er u heeft uw op account opgezegd oid.
    Maar nu probeer ik in te loggen en staat er dat de inlog gegevens niet correct zijn, om weer zeker te zijn dat het verwijderd is.

Dus kan ik aannemen dat mijn account definitief is verwijderd? :P

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ja, als je inlog gegevens niet correct zijn, sta je dus ook niet meer in de database. Je bent dus definitief verwijderd ;)

De sollicitaties van HabboTimes zijn open, kijk snel op NL-HabboTimes.tk!

Post counter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Citaat van Crime2Go

Ja, als je inlog gegevens niet correct zijn, sta je dus ook niet meer in de database. Je bent dus definitief verwijderd ;)

Oké thanks, andere mensen die het ook nog kan bevestigen?
    En het is niet dat ik een verkeerd wachtwoord heb gedaan. Want ik heb de wachtwoord gewoon goed ingevoerd. :P

• Hmm thanks, tijdens wachtwoord vergeten stond: your accounts has been closed but you can still see your transactions oid.

Bij inloggen staat er incorrect login, goed wachtwoord ingevuld.
    Dus mijn account is gewoon definitief verwijderd.

Ik had ooit via itunes voor 1.58 apps gekocht toen kwam er bij click and buy 15 euro administratie kosten bij. omdat ze niet konden afschrijven.
    Toen had ik 16.58 via ideal betaalt.

Dus ik hoef nu niet meer bang te zijn om een rekening oid zomaar te krijgen van click and buy voor 500 euro oid. of een brief thuis te krijgen van dat ik niet heb betaald? Want ik heb wel de afschriften nog.
    Op hun site staat dat mijn account niet meer geactiveerd kan worden nadat het opgezegd is, dus ook hackers bijvoorbeeld die een database stelen, kunnen mijn account niet meer activeren om betalingen mee te doen?

• Nee, niemand kan meer wat met je account ;) En je zult ook geen rekeningen meer krijgen... :)

De sollicitaties van HabboTimes zijn open, kijk snel op NL-HabboTimes.tk!

Post counter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Citaat van Crime2Go

Nee, niemand kan meer wat met je account ;) En je zult ook geen rekeningen meer krijgen... :)

Okee, gelukkig. Maar toch lees ik op fora zoals die van trosradar, van dat mensen opeens thuis een brief krijgen van dat ze 500 euro moeten betalen..

Tevens een vraagje: Er kan toch niks gebeuren met die account bijvoorbeeld dat die geactiveerd wordt, ook al deed ik wachtwoord vergeten om voor zekerheid te zien of mijn account verwijderd is?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.08.11 21:07:14:
    bump

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!