Mollie opheffen

  • Beste leden,


    Ik heb een vraag, ik heb namelijk 2,52 euro op mijn mollie account. Maar ik wil mijn mollie account opheffen en het geld hoef ik niet?
    Is dat mogelijk?


    Ik heb een mail gestuurd naar [email protected] maar weten jullie ook een ander mail adres? en verwijdert mollie ook echt mijn account?


    Oh ja, ik heb bij mollie geen identiteitskaart oid toegevoegd. Maar ik wil heel graag mijn account opheffen, is dat mogelijk zonder id kaarT?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik heb werkelijk geen idee of ze aan 'opheffen' doen?
    Mag ik vragen waarom je je account wilt opheffen? Als je het laat wegrotten heb je er toch ook geen last van?

  • Citaat van SkyNet

    Ik heb werkelijk geen idee of ze aan 'opheffen' doen?
    Mag ik vragen waarom je je account wilt opheffen? Als je het laat wegrotten heb je er toch ook geen last van?


    Ik wil het account gewoon niet meer, aan opheffen doen ze wel:

    Citaat

    Ik wil mijn account opheffen, hoe kan ik dit doen?
    Om uw account op te laten heffen dient u een schriftelijk verzoek in te dienen. Dit verzoek kunt u versturen naar Mollie B.V. per fax, e-mail of post.
    Het moet ondertekend zijn door de rechtsgeldig vertegenwoordiger van het account.
    Helaas kunnen we om veiligheidsredenen telefonisch geen accounts opheffen.
    Eventuele openstaande tegoeden zullen uiteraard nog uitbetaald worden.


    Heeft u per abuis een account aangemaakt en er nog geen betalingen mee ontvangen, dan volstaat het sturen van een e-mail met daarin het partner-ID van het account.


    Maar het punt is dat er niet echt duidelijkheid staat over een bedrag van lager dan het uitbetalingsbedrag. En hoe kan ik bewijzen dat ik de rechtsgeldig vertegenwoordiger ben als ik geen identiteitskaart heb toegevoegd aan mijn mollie account?

  • Je kan het account dus alleen opheffen met een schriftelijk verzoek staat er. Maar om te bewijzen dat 'dat' account van jouw is, moet je kunnen aantonen met een ID-kaart lijkt mij.


    Als ik jou was zou ik Mollie op een werkdag bellen. Of een e-mail sturen naar het support e-mailadres?


    Succes in ieder geval!

  • Citaat van SkyNet

    Je kan het account dus alleen opheffen met een schriftelijk verzoek staat er. Maar om te bewijzen dat 'dat' account van jouw is, moet je kunnen aantonen met een ID-kaart lijkt mij.


    Als ik jou was zou ik Mollie op een werkdag bellen. Of een e-mail sturen naar het support e-mailadres?


    Succes in ieder geval!


    Als ik mijn ID-kaart scan, mag ik mijn BSN nummer doorkrassen? Aangezien ik erg bang ben voor identiteitsfraude.

  • Citaat van SkyNet

    Waarom ben je bang voor identiteitsfraude? Mollie B.V is een erkend bedrijf..


    Oh k, even mijn laatste vraag: Moet ik mijn id-kaart toevoegen aan mijn mollie account of mag het ook gewoon via de email zonder dat ik het aan mijn mollie account hoef toe te voegen?

  • Het moet schriftelijk, dus tastbaar -> via de post.
    Een kopie van je ID-kaart is handig.


    En ik denk ook dat je dan beter het ID aan je Mollie account kan koppelen aangezien het anders niets gaat worden.

  • Citaat van SkyNet

    Het moet schriftelijk, dus tastbaar -> via de post.
    Een kopie van je ID-kaart is handig.


    En ik denk ook dat je dan beter het ID aan je Mollie account kan koppelen aangezien het anders niets gaat worden.


    Er staat: Om uw account op te laten heffen dient u een schriftelijk verzoek in te dienen. Dit verzoek kunt u versturen naar Mollie B.V. per fax, e-mail of post.


    e-mail kan dus ook.

  • Citaat van BrokenTrack

    Als je een ID gaat versturen moet je je foto verbergen en papiertje over je BSN doen. Enkel overheidsinstanties en je werkgever hebben de bevoegdheid om deze te weten.


    Ok bedankt, stel nou dat mollie toch vraagt om een id met bsn erop en foto?

  • Zullen ze niet doen want daar hebben ze niks aan.
    Wat dacht je van de gegevens die zij van je hebben; naam, adres, postcode, woonplaats etc.
    Enigste wat overeen kan komen met je ID is je naam, verder niets.


    B.t.w, waarom wil je zo'n lullig bedrag van ? 2,52 willen uitbetalen? Weet je wel niet hoeveel een bedrijf zoals Mollie kwijt is om dat over te boeken?

  • Citaat van Guido

    Zullen ze niet doen want daar hebben ze niks aan.
    Wat dacht je van de gegevens die zij van je hebben; naam, adres, postcode, woonplaats etc.
    Enigste wat overeen kan komen met je ID is je naam, verder niets.


    B.t.w, waarom wil je zo'n lullig bedrag van ? 2,52 willen uitbetalen? Weet je wel niet hoeveel een bedrijf zoals Mollie kwijt is om dat over te boeken?


    Ik zeg dat ik het juist niet wil... Maar ja, ik wacht nog op een reactie van mollie.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.08.11 12:40:48:

    Citaat

    > > Ik heb je account bij deze op inactief gezet. Ik wil je bedanken voor het gebruik maken van Mollie voor je diensten.


    Toen zei ik dat ik het echt wil verwijderen.


    Citaat

    Wettelijk gezien zijn wij verplicht gegevens nog 3 jaar te bewaren. Vandaar dat wij het account blokkeren (inactiveren) en niet verwijderen.


    Maar ik wil het verwijderen en dat doen ze niet?

  • Citaat van Willem

    Mollie verwijderd nooit geen account's dit omdat er credit nota's op staan.


    Wat je wel kan zeggen dat ze je account kunnen blokkeren, en dat je je geld niet hoeft.


    Bedankt, heb gelijk gevraagd of ze het geld willen weghalen. En Menno zei dat het in orde kwam.


    En mijn account is volgens mij nu gewoon geblockeerd. :P


    #Kan op slotje

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!