Ik zoek een rekenmachine voor op je computer die ook faculteit en de rest ook heeft.
Is er zo'n rekenmachine?
Op Google komen dingen over een ander onderwerp.
Samengevat:Een rekenmachine voor computer met faculteit.
Alvast bedankt
Ik zoek een rekenmachine voor op je computer die ook faculteit en de rest ook heeft.
Is er zo'n rekenmachine?
Op Google komen dingen over een ander onderwerp.
Samengevat:Een rekenmachine voor computer met faculteit.
Alvast bedankt
Volgensmij is er geen software die dat kan. Maar ik zou gewoon voor de Taxes TI-83-reeks gaan.
Kun je meer uitleg geven waarover dat gaat,ik wil het zelf doen alleen ik heb een ton huiswerk waarmee ik nu bezig ben.
Casio heeft een emulator waar je alle functies van de grafische rekenmachine hebt:
http://www.digischool.nl/wi/re…/CASIO-9860/emulator.html
Die rekenmachine die stark noemt heb ik ook, je moet via het knopje 'prob' naar een menu gaan die op het beeldscherm word weergegeven, via daar kan je naar de knop faculteit. Prijs ligt wel tussen de 85 en 100 euro.
Gewoon TI-84 nemen. TI-84 plus aangeraden.
Heb je ook nodig voor zowat elke fatsoenlijke opleiding ( middelbaar of hogeschool/uni ) voor alles wat met rekenen te maken heeft, dus sowieso een investeren die je toch een keer zult moeten maken.
heb er nog één te koop.. 3 maand gebruikt.
Ik heb een TI-84 plus en die is zeer handig, aanbevolen door school trouwens. Mijn school heeft ook een PC licensie, heb je gewoon zo'n rekenmachien op de schoolcomputers.
Wat bovenstaande is genoemd heb ik van mijn broer.
Ik kijk of hij hem nodig heeft.
Anders koop ik er een.
Ik heb er nog altijd één te koop hé.
:pIk koop liever een uit de winkel.
De mijne kwam ook uit winkel. EN is maar voor de helft v/d prijs (60 euro)
bedankt maar koop toch een uit de winkel
Graag een :slotje:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!