Posts by Nitroz

    Beste cp'rs,


    ik heb mij eigenlijk altijd al afgevraagd of het mogelijk is (via css) om die Kiezen..(Zie afbeelding) button te kunnen aanpassen.


    Als iemand mij hiermee zou kunnen helpen alvast heel erg bedankt!



    Afbeelding:

    Ik heb een klein probleem en ik (zelf) kom er maar niet uit. Misschien dat jullie mij uit de brand kunnen helpen.


    Heb het probleem dat de code die URL's controleert zoals bijvoorbeeld


    https://spreadsheets.google.co…le=true&gid=0&output=html


    Blokkeert en dus als een niet geldige url ziet.


    HELUUUP:|


    Code:

    PHP
    function is_valid_url($url = NULL)
    {
        if($url == NULL){ return false; }
    	$protocol = '(http://|https://)';
    	$allowed = '([a-z0-9]([-a-z0-9]*[a-z0-9]+)?)';
    	$regex = "^". $protocol . '(' . $allowed . '{1,63}\.)+'. '[a-z]' . '{2,6}';
        if(eregi($regex, $url) == true){ return true; }else{ return false; }
    }

    irritante websites, jullie zullen ze ongetwijfeld wel kennen. Websites zoals klikhierniet.nl met die enorm irritante pop-ups. Welke vinden jullie het meest storend?






    Naast dit enorm irritante en storende topic.

    Ik vroeg mij eigenlijk af of het mogelijk is om IP adressen te verbannen via een htaccess file. Dat hij dan de bans uit de database neemt. En niet dat je die htaccess file zelf moet aanpassen. Verder weinig ervaring met htaccess.

    Ik weet niet wat de beste manier is om een ip adres te verbannen. Ik heb hier en daar wat gelezen over het bannen via een htaccess file. Ik weet niet of dat de beste manier is om iemand te verbannen. Laat het maar even weten wat de beste manier is.


    En ik ben dus opzoek naar een vrij eenvoudig script waar ik via de database ip's kan verbannen. Eventueel via een htacces file of gewoon op de traditionele manier.


    Ik heb ook al gezocht via google maar helaas weinig resultaat.

    cri, met hotornotclone.com heb contact gehad en het een en ander besproken. En even geïnformeerd of er goede demo's online staan. Verder is dat wel een leuke source om mee te beginnen.



    Tips en suggesties zijn nog steeds welkom! :)

    Robin, ik zal je website in de gaten houden.:)



    Verdere informatie ik zoek een source die ik kan kopen. Ik zal later een scripter inhuren om dingen uit te breiden. Ik zoek gewoon een goede basis source om mee te beginnen. Ik ken zelf http://www.hotornotclone.com maar ik was eigenlijk dus opzoek of er nog meer dergelijke sources online te verkrijgen zijn.

    Hallo cp'rs ik ben van plan om een foto beoordeling (hotornot) website op te starten. Maar nu ben ik dus opzoek naar een script/source. Ik heb zelf al wat speur werk gedaan maar ben opzoek naar een source die je online kan kopen. De prijs maakt mij eigenlijk niet uit.


    Kunnen jullie mij uit de brand helpen en misschien wat suggesties doen?


    Alvast heel erg bedankt en vriendelijke groetjes Yoeri.

    Hallo, ik ben absoluut een nono in het maken van mirc scripts en heb dus eigenlijk een kleine 'request'.


    Wat zoek ik ?
    Een soort van nieuws/rss-reader dat elke vijf minuten het laatste nieuws door geeft in een aangewezen kanaal.


    Welke nieuws site/rss ?
    http://rss.fok.nl/feeds/nieuws


    Wat moet het precies doen ?


    - De title&link van het bericht weergeven. '<title></title> & <link></link>'
    - De mogelijkheid om dit script aan of uit te zetten via bijvoorbeeld een !stop/!start commando.
    - Het script moet elke vijf minuten controleren op updates.
    - Bericht moet als volgt weergeven worden [FOK NIEUWS!] <title></title> - <link></link>



    Hopelijk is er iemand die zich deze zomervakantie enorm verveelt en mij een enorme gunst zou willen doen met zo'n soort script!
    Met vriendelijke groetjes!

    Citaat van W0utR

    Bij het centraal is er geen internet verbinding, hoe ben je aan deze geraakt?
    Heb je jouw computer ook gestolen?


    Sorry, maar als je het gratis wilt zeg dat dan gewoon en maak er niet zo'n domme grappen over, want er zijn mensen die echt zo moeten leven ...



    Zucht.

    Hallo cp'rs!


    Ik heb dan mijn best gedaan op een lay-out maar nu ben ik niet goed in het slicen/coderen.


    Ik hoop dat mijn redder in nood hier aanwezig is en dit eventueel voor mij zou kunnen slicen/coderen.


    Helaas woon ik in een kartonnen doos onder de brug bij het centraal en heb ik dus niet veel te bieden.


    Met vriendelijke groeten Nitroz.

    Citaat van JoeyB1996

    dat is hem niet ik kan je helpen,
    pm me maar



    Wat een manier van handelen.. Maar dat doet er niet toe.


    Hoe dan ook iemand die bekend is met deze fout en hier een oplossing voor heeft ? Ik hoor het graag!

    Eventjes een klein vraagje, ik heb diep gezocht tussen de topics misschien niet diep genoeg wel enkele topics tegen gekomen maar nooit een goed antwoord. Dus iemand die misschien weet waar de fout ligt of even een snelle oplossing hier voor heeft ?


    Probleem.



    Ook heb ik eventjes incl_ubb.php toegevoegd aan mijn topic.


    Vertrouwen via internet is moeilijk oke dat is begrijpelijk. Mijn website http://www.kexxelio.nl verder staat de niet op mijn host maar werk ik op dit moment via xampp omdat ik alles graag zonder bugs online wil gooien. Ook ben ik een administrator op mafiaway.nl en ben ik via daar ook altijd te bereiken.


    Ik zal er even over na denken om mijn budget te verhogen maar dat hangt af hoeveel jullie er voor willen hebben natuurlijk. Dus als jullie daar een kleine indicatie over zouden kunnen geven graag!
    Verder heb ik nog wel het een en ander in gedachte qua opties.


    Ik ga na deze post op vakantie dus ben ik tijdelijk niet bereikbaar. ( lekkere timing ) Een pb sturen kan natuurlijk altijd.



    Right |-) Lekker off-topic bezig zo. Ik zou het op prijs stellen als je gewoon serieus op mijn topic in kan gaan. Kan je dat niet laat een reactie dan ook achterwegen a.u.b.

    Citaat van SkyNet

    Ik denk niet dat ze zonder vergoeding voor je gaan werken.
    Misschien is het handig om budget aan te geven? :)



    Buget zal rond de 40 / 50 euro liggen.

    Hi there, ik had eventjes een klein vraagje.
    Ik gebruik nu al een tijdje de source van banditi en ik ben er erg tevreden over. Ik heb mij speciaal aangemeld op criminalspoint om eventjes rond te speuren op het forum. Ik heb al enorm veel leuke dingen gevonden hier voor banditi. Maar nu open ik natuurlijk niet zomaar dit topic en heb ik ook eventjes een vraagje aan jullie en die luid als volgt.


    Ik stoor mij enorm aan het huidige admin menu en ook zijn de opties niet erg uitgebreid. Daarom heb ik een verzoekje voor een 'ervaren' scripter of iemand die denkt dat hij de uitdaging aankan. Wat zoek ik precies ?


    Ik ben opzoek naar een in-game admin menu. Dit menu moet geïntegreerd zijn in het rechter column onder het kopje 'admin'.
    Ik heb een verzoek voor de volgende opties.


    * Ip ban
    * Straf uitdelen ( Account verlaging of strafpunt )
    * Admin doneer ( een speler wat extra's geven )
    * User lookup ( een speler zijn gegevens opvragen en deze aanpassen)
    - Email
    - power
    - geld
    - respect punten
    - Z'n beetje alles wat je via sql ook kan doen.


    * Family lookup ( een familie zijn gegevens opvragen en deze aanpassen.
    - eigenaar aanpassen
    - bank geld
    - etc


    * Admin login ( via een bypass inloggen op iemand zijn account. )
    * Laatste nieuws ( Een item toevoegen aan het laatste nieuws - verwijderen - aanpassen - toevoegen )



    * Logs bekijken ( login logs, CallCredit Shop, Aanvalslog en Berichten )
    * Berichten deleten ( alle berichten verwijderen van een speler )
    * Mass donate ( iedere speler iets extra's geven )
    * Mass Message ( een massa bericht versturen op je game )
    * Mass email ( een email sturen naar al je leden )
    * Admin Maken ( iemand admin of forum mod maken )


    Voor dit admin menu wil ik nog een paar andere veiligheid eisen hebben.


    * Alleen bereikbaar vanaf ingestelde ip's ''123.345.759.10 & 560.190.500.340'' Bijvoorbeeld.
    * Aparte log-ins voor het gebruik kunnen maken van dit menu.




    Iemand nog suggesties voor dingen die toegevoegd kunnen worden ? Laat het weten.



    Ook wil ik hier best wel wat voor betalen hier kan natuurlijk over gesproken worden. ( Ik weet niet of dat hier mag op Criminalspoint )




    Klein voorbeeldje






    Ik ben op vakantie van 3 mei tot 8 mei. Ik zal proberen tussendoor eens af en toe te spieken.