Aanval failure

  • Misschien is het ***** anonymous


    ik zag op hun Franse paginas dat als je een goede redenen had voor een site te hacken deden ze het


    maar ik denk dat als ze PSN kunnen plat zetten kunnen ze in


    1 2 3 CP plat leggen nee xd ?

  • Snuls, ik ben maanden niet op Criminalspoint geweest, en het was inderdaad Ceasar of what ever niet ;-).


    Als Koen Rens is een meeting wilt met mij, dat hij me stuurt, kan ik hem een dikke boek met notities lezen die ik de laatste jaren over DimoWeb, GameColl e.d. heb verzameld. Je denkt dat je het bent Koen, maar het is niet echt zo.


    Je weet toch, dat aan alles een eind komt ? Dit is geen dreiging, deze IP is alsook veilig (Belgisch regio West-Vlaanderen), dus Koen, wil je me in Reallife zien, stuur een privé bericht met uw contactgegevens voor de 'eventuele toekomst' van CriminalsPoint.com en natuurlijk uw andere sites.

  • bboy, je doet nu alsof CriminalsPoint de veiliger is als de website van banken. Overdrijf nou niet.


    patrickekkel, tot nu toe heeft koen het goed gedaan. Dus geen probleem.


    K-Joniaux, denk nou even helder na. Anoymous? Wat is je reden dan: "Ze hebben me verbannen omdat ik onaardig was"? Als ze willen zetten ze met zn duizenden cp in nog geen minuut plat, overdrijf nou niet.


    @Maviose, dus zeg jij dat jij het bent?

  • Citaat van r-mulder

    Crime2Go


    800 connecties per IP


    :S

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.09.11 20:54:08:

    Citaat van Ceas4r

    Probeer het maar eens optelossen (k)oen, als je meer kent dan mij zoals je zegt (xD) Lol!


    En waar slaat dit op? Maak jij even zo'n geweldige website als CP? Met 500 banpunten schiet je niet ech op, hé... :sst:

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.09.11 20:55:23:


    Loser! Echt dom dat je de website aanvalt! Weet je niet beter? (Oh nee, je kan niet denken) (xD)

    De sollicitaties van HabboTimes zijn open, kijk snel op NL-HabboTimes.tk!


    Post counter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

  • binkkie,


    Dat kan gewoon aan je host liggen, omdat een bepaald aantal site's zijn gehackt hoeft dat ook niet te zeggen dat dat die van jou ook is... ?


    Iedereen zijn database of ftp server ligt weleens plat om een bepaalde reden, na het updaten restart de server ook wie zegt dat mysql dan gelijk up-to-date is ?


    @Koen, goed bezig :cheer:

    Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

  • Allemaal stoere jongens hoor, die 'DDoS-ers'. Voor een beetje aandacht/wraak riskeren ze een flinke boete+celstraf.


    En als CP teveel last krijgt van DDoS aanvallen, dan zetten ze uiteindelijk gewoon een goede cisco firewall ertussen o.i.d., dat is goed genoeg om deze mini aanvallen tegen te houden. Grotere aanvallen worden dan ook wel tegen gehouden trouwens...


    CP wordt alleen maar sterker door deze aanvallen, alleen een beetje meer werk voor de beheerder op korte termijn.

  • Wil hier dan toch ook even op reageren.



    Koen zegt: Ps: als er iets is, contacteer me gewoon.
    Aanvallen heeft geen zin, enkel praten kan je snel gewenstte resultaten opleveren.



    Waar kunnen leden jou dan contacteren als ik vragen mag ? Nergens op site is er iets te vinden om jou te contacteren laat staan een mail adres te vinden voor klachten. Ook indien je onterecht verbannen bent kun je hier geen kanten uit.

  • Persoonlijk vind ik het heel erg jammer weer dat mensen websites uit de lucht halen.
    mensen die zich hacker noemen *uhum* zijn geen hacker maar scriptkiddies en meestal verhaal verkopers die vertellen nooit de waarheid.
    als je al bezig bent injecties en je houd je nog simpel bezig met || en dit soort tekens ben je alsnog niet een 'hacker' je bent pas een hacker als je zelf de principes van een aanval snapt.
    en die info leer je uit jezelf om theoretische manieren te bedenken op een creatieven schaal ik kan gewoon met ping zorgen dat ik een hexdecimalen gecodeerde ip adres kan converteren uit mijn gateway dat was voor mij vroeger weer een creatieven oplossing:P.
    maar om even terug te komen.
    de persoon die deze website 'hacked' is iemand die iemand anders zijn programateur vaak gebruikt, en dus is hij/zij nog steeds echt geen hacker.
    anders waren er wel heftiger dingen gebeurd als ik kijk naar de dingen die ik ken en of heb gezien.


    Guido.

  • Dit soort aanvallen zijn vrij nutteloos, ze snappen de definitie erachter niet eens.


    - Lees meer



    K.Rens, dat soort berichten plaatsen is natuurlijk vragen om problemen.
    Je lokt nu een heleboel mensen uit om je systeem neer te halen, zou het dus kort maar krachtig houden.


  • Ben ik het niet mee eens. Wij als leden waarderen het dat wij weten wat er gaande is achter de schermen. Omdat onze gegevens toch in de database van criminalspoint staan. Dus is het altijd leuk te horen dat ze dit kunnen verhinderen dat deze worden verkregen.


    Goed werk koen! ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!