Posts by IDE

    @klaasje
    Dat is niet goed.


    1) Hij vraagt om een checkbox, niet een radio button.
    2) Je verstuurd bij een input de name, en niet de value.
    3) Een POST versturen zonder escape is vragen om problemen.


    PHP
    <?PHP
    /**
     * Waarde van checkbox in de SQL query invoeren.
     */
     
     	mysql_query("INSERT INTO table (Soort) VALUES ('".mysql_real_escape_string($_POST["drugssoort"])."')") or die(mysql_error());
     
    ?>
    <input type="checkbox" name="drugssoort" />

    L.Groot
    Zeer irritant inderdaad, ik onderga de laatste tijd veel Brute force attack op me login panelen.


    Eigenlijk vrij nutteloos want heb vrijwel dezelfde beveiliging als K.Rens, na een x aantal pogingen weert de server zijn/haar IP.


    Ook veel Traffic attacks maar die zijn wederom ook beveiligd via de server:)



    Mijn wachtwoorden zijn:


    1) Minimaal 32 characters
    2) Allemaal upper en lower case letters
    3) Special characters
    4) Cijfers


    Betekend dus dat een aanvaller aardig wat rekenwerk heeft eerder hij/zei hierdoor komt:)

    Citaat van Joyeria

    Ben ik het niet mee eens. Wij als leden waarderen het dat wij weten wat er gaande is achter de schermen. Omdat onze gegevens toch in de database van criminalspoint staan. Dus is het altijd leuk te horen dat ze dit kunnen verhinderen dat deze worden verkregen.


    Goed werk koen! ;)


    Als je niet snapt wat ik ermee bedoelt kan je het beter even vragen.



    Ik bedoel niet dat het slecht is dit soort meldingen aan je leden/bezoekers te geven.
    Ik bedoel er slechts mee dat hij nu grote praatjes gaat houden en hiermee mensen gaat uitdagen.


    Ddos aanval is geweest, wat heeft K.Rens gedaan, zijn er nog meer aanvallen gepleegd.


    Meer dan voldoende, als je K.rens zijn berichten leest begrijp je wel waarom hij om problemen vraagt.

    Starohosting


    Stel je hebt nu waarde "img" en "padding" op bijv. "16" en dat staat perfect.


    Nu wil je "img" "17px", dan moet "padding" "15px" maken omdat de waarde anders niet overeenkomt.


    Lastig uitleggen, het is echt testen en proberen.

    je padding of margin moet je dan ook pixel aftellen :)


    Je kan de ene pixel er wel bij tellen maar die andere zal er niet door wijzigen.
    Je moet de verhouding gelijk houden:


    Ow hier een erbij, dus bij padding/margin/width/height een eraf halen.

    Dit soort aanvallen zijn vrij nutteloos, ze snappen de definitie erachter niet eens.


    - Lees meer



    K.Rens, dat soort berichten plaatsen is natuurlijk vragen om problemen.
    Je lokt nu een heleboel mensen uit om je systeem neer te halen, zou het dus kort maar krachtig houden.