Posts by Crew

    Is inderdaad een pwyl source dat die staan heeft online, en denk niet dat er daar nog licentie's van verkocht mogen worden.


    Heb deze persoon als eens op de vingers moeten tikken voor het illegaal gebruiken van sources.


    Met vriendelijke groeten
    Beheerder MS

    Wil hier dan toch ook even op reageren.



    Koen zegt: Ps: als er iets is, contacteer me gewoon.
    Aanvallen heeft geen zin, enkel praten kan je snel gewenstte resultaten opleveren.



    Waar kunnen leden jou dan contacteren als ik vragen mag ? Nergens op site is er iets te vinden om jou te contacteren laat staan een mail adres te vinden voor klachten. Ook indien je onterecht verbannen bent kun je hier geen kanten uit.

    Beste cp leden.


    Ben op zoek achter een scripter die voldoende kennis heeft om me nu en dan even te helpen met het verder uitwerken van een maffiastarter, het gaat om kleine werkjes.


    Graag iemand die voldoende tijd kan vrijmaken indien nodig, tegen betaling natuurlijk.


    Wallie of overschrijving.


    Met vriendelijke groeten
    Beheerder MS

    Voor het verder uitwerken van mijn maffiastarter site ben ik op zoek naar nog een paar layouts.
    Heb je nog een maffia layout liggen [in en out-game] die je niet gebruikt of niet verkocht krijgt
    gelieve me de even een print screen te geven en indien deze me aanstaat wil ik er 25€ [Max] per stuk voor geven.


    Voorwaarde: Nog niet verkocht geweest, in en out-game, psd, 2 kanten menu, en alle rechten.



    Graag via pm screens sturen,



    Met vriendelijke groeten

    Citaat van r-mulder

    als ze toestemming hebben wel ja..


    Het is niet toegestaan (eigen) websites te promoten via berichten op het forum.



    Vraag me dan af waarom je wel url of reclame mag plaatsen als handtekening.