Sollicitaties

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat

Maar ja, veel succes en ik hoop dat iemand die echt actief is op CP mod wordt.

Ik hoop dan wel dat je dat niet op het aantal berichten gaat baseren. Er zijn ook mensen met weinig berichten die dan wel kwaliteit berichten hebben, maar er zijn vaak ook mensen met veel posten die veel berichten van mindere of geen kwaliteit hebben. Dit zegt niets over de mensen die wel goede berichten posten van kwaliteit met veel berichten. Het aantal berichten zegt niets over hoe iemand actief is op een forum, sterker nog misschien is die gebruiker wel een zeer enthousiast meelezer op het forum. Maar wil hij toch modereren. Dan moet je die gewoon een kans geven. Verder vind ik dat kijken naar het aantal berichten fout is, en je beter naar de kwaliteit van die berichten. Dat zegt meer over een lid dan het aantal berichten.

• Citaat van jessewillem

Ik hoop dan wel dat je dat niet op het aantal berichten gaat baseren. Er zijn ook mensen met weinig berichten die dan wel kwaliteit berichten hebben, maar er zijn vaak ook mensen met veel posten die veel berichten van mindere of geen kwaliteit hebben. Dit zegt niets over de mensen die wel goede berichten posten van kwaliteit met veel berichten. Het aantal berichten zegt niets over hoe iemand actief is op een forum, sterker nog misschien is die gebruiker wel een zeer enthousiast meelezer op het forum. Maar wil hij toch modereren. Dan moet je die gewoon een kans geven. Verder vind ik dat kijken naar het aantal berichten fout is, en je beter naar de kwaliteit van die berichten. Dat zegt meer over een lid dan het aantal berichten.

Het moet iemand zijn, die gewoon elk kwartier bijvoorbeeld de site even checkt. Dit kan natuurlijk alleen als er een pc in de buurt is. Daarom vind ik dat rick, willem en larsisgoed wel veel kans maken.

• Citaat van jessewillem

Dit ben ik volledig met je eens :cheer:

• Nee, voor mij betekent actief zijn echt online zijn.
    Ik zie al 3 leden die geselecteerd zijn die amper online zijn of zelfs niet op CP komen.
    Dit zal wel opvallen, als ik report en als een nieuwe mod dit weinig of zelfs niet controleert, dan zal ik men gedacht wel zeggen tegen de supermoderators en beheerders.

Citaat van jessewillem

• jessewillem
    Gebruik aub iets meer enters...
    Dat maakt je post een stuk leesbaarder, ik had bijna niet eens de moeite genomen het te lezen.
    Dat wil je niet als mod...

Succes iedereen...

PS. @Super moderators, stuur mij de cases ook eens? die zijn nog wel eens leuk om te lezen :p

• Hopelijk word Cas onze volgende moderator / scripter, hij is een actief lid, vriendelijk en probeert altijd te helpen.

Toch wel raar dat bepaalde mensen het jammer vinden dat ze eruit liggen, terwijl ze zelf waarschijnlijk al weten wat de rede is.

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• Onee toch!

Maken die mensen kans op een plek in de crew :|
    Robin,Willem kunnen erin, maar die rest van de lijstje...8-)

Ik was Beheerder op Webscripters.be had daar veel pluspunten.
    en Totaal aantal posts: 808

Verder zoeken jullie liever spammers of kinderen van 11/15 dan iemand met een bijna Internet-bureau ?? :hmm:

Maarja ik sluit het boek hiermee.
    Willem & Robin veel succes!! :cheer:(L)

• Waarom zouden de anderen geen moderator kunnen worden?
    Geef mij is wat meer informatie daar over ;)

• Oej oej, Riicky is er weer bij?
    Hij was toch moderator en in eens was hij verbannen ?

• @Sloosmedia,
    Iemand die 14/15 is hoeft nog geen slechte mod te zijn.

[offtopic]Kuch.. bedankt dat je mij een ... vind, en Robin (die jonger is dan mij) wel meetelt. Kuch..[/offtopic]

Zoals Joshua, die gedroeg zich op het begin raar, maar nu vind ik hem wel een goede moderator.

@Iedereen die door is:
    Veel succes, en mogen de beste winnen!

Lars

• Ferhat,

ja ik werd toen destijds verbannen maar heb hiervoor mijn excuses aangeboden direct aangezien er gewoon iets miss ging buiten/binnen cp tussen koen en mij. Van de crew heb ik een nieuwe kans gekregen en die wil ik dan ook graag van jou. Dit zal voor mij tenmenste zeer prettig zijn aangezien ik jou ook altijd een nieuwe kans gegunt hebt en hier nooit over heb geklaagt tenzij het mij te erstig werd. Overigens ben ik toen destijds eerst uit de crew gegaan wegens een prive probleem en te druk met verschillende projecten.

vandaar dat ik gewoon mee heb gedaan aan de solicitaties. nieuwe ronde, nieuwe kansen. het oude vergeten en op naar het heden.

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Persoonlijk vind ik larsisgoed ook wel heel goed, hij weet veel van scripting af en helpt ook heel veel mensen met hun vragen. Hij is actief en ja, een rl vriend van mij. Maar dat betekend niet dat ik hem voortrek ofzo. Het is alleen zo dat er niks over hem word gezegd, en ik wil dat even rechtzetten.

Succes aan iedereen die door is:cheer:

• Hopelijk herinner je ook nog hoe het is afgelopen? (Je beheerderschap bij webscripters dan)

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• Ik kan ook wel goed scripten, maar ik heb daarvoor toch maar niet gekozen. Omdat ik niet JavaScript kan en Kohana al helemaal niet. Hoeveel sollicitaties zijn er eigenlijk binnengekomen voor die functie.

@sloosmedia als je een internetbureau hebt zegt niets over je kwaliteiten als moderator, leeftijd overigens ook niet.

@RiiCky, goede instelling:cheer:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!