Koen?

  • Jesse 1 van de grootste warez sites heeft meer als 1 miljoen leden en hoeveel links daar wel niet op staan is niet normaal maar die zijn ook al een x aantal keer aangeklaagt maar hebben ook nooit verloren aangezien ze ook gewoon gezegd hebben dat ze niet verantwoordelijk zijn voor de links die gepost wordne.

  • Weet je waarom? Omdat hun servers in Zwitzerland staan! Daar is de wet heel anders! Daar is dat legaal. Ik mag daar een miljard in me kluis zetten zonder dat ze vragen wat het is.


    Dat is niet te vergelijken met Nederland.

  • @Advocaatjes: Weer even ontopic. Niet iedere zaak is hetzelfde, en de rijdende rechter gaat nu niet bepaald de meest serieuze en officiële zaken af (Ze werken met een contract)...


    Dus, verder discussiëren over Diverselab is prima, maar niet meer over of hij nu wel of niet iets heeft om iemand mee aan te klagen...

  • De download die ik hier plaatste is een mirror van hetgeen ik heb gedownload op de website van TargetPay. Deze was volgens Diverselab legaal dus heb ik hem hier geplaatst. Nou wat is dan precies het probleem?


    Ik snap echt niet wat er nou precies is verkeerd gelopen.

  • M. Valentijn zegt dat de versie die jij hebt geplaatst een illegale versie er van is. De "deluxe" versie. Als jij die van OsCriminals hebt gedownload is het volkomen legaal.

  • @FX DNS: en wie ben jij dan? aangezien je overkomt als je me kent.
    Wat mis ik hier? Ik zie diginet solutions in je profiel?
    Dan ben jij degene die veel valse resources verkoopt en zegt dat je ze zelf gemaakt hebt. Oa g4g en banditi (laatste was toen nog niet vrijgegeven)
    en zoals http://www.gangxl.nl/ welke illegale source draait van PWYL... wie de schoen past


    Ik zag al iets van disclaimers en algemene voorwaarden voorbij komen.
    Het is niet zo dat als je iets in een disclaimer typt dat deze dan ook rechtsgeldig zijn he :) Je mag je eigen namelijk niet boven de wet plaatsen. De rechter zal een dergelijke disclaimer gewoon ongeldig verklaren. Men is altijd verantwoordelijk wat op de website aanwezig is. Zo heeft een hele grote website in Nederland een aantal maanden zijn deuren ook mogen/kunnen sluiten en betalen na uitspraak.


    The pirate bay boys mogen anders ook een jaar gaan zitten.
    http://www.nu.nl/internet/1950…oeten-jaar-de-cel-in.html en nog eens xx miljoen betalen.


    Dat PCConnect deze verspreid heeft destijds, is bij ons al bekend en maken we ook werk van. Wij hebben namelijk voldoende betaald voor alle rechten met contract erbij.

  • Het is zeer laag om Dominic nog aan te spreken voor dit alles, hij heeft het eerlijk verkocht aan Koen en wou daarbij dus ook van alle problemen af zijn omtrent CP.


    Dat Koen zo reageert is zijn keuze, maar het lijkt mij meer dat jij gewoon extra reclame wil maken voor je bedrijf.. en anders gewoon € 6 500 afschooien door zo gezegde schade.
    Naar mijn weten kan er alleen schade zijn wanneer ook werkelijk de source online wordt geplaatst! En als ie online wordt geplaatst dan moet je toch niet bij de verspreider zijn, maar bij de plaatser!


    Tevens kan ik hier niet aan uit of het nu gaat om de deluxe of gewoon de minder goede source die geplaatst is.


    Je zegt steeds dat Koen of jij niet hebben gesproken over een rechtzaak maar hier zeg je ineens dat de rechter wel zal oordelen, je bedoelt het misschien anders maar ja zo komt het bij mij wel over.


    En nog iets, ik heb die link ook gezien en toen niet verwijderd omdat ik hier geen benul van wist, ga je mij nu ook aanklagen als medeplichtige ?


    Wat is nu je doel ? Advertentieruimte of € 6 500 ? Of wil je Koen de bak in draaien ?

  • @ dein


    Als een bedrijf iemand aansprakelijk gaat stellen moet hij daar een aantal stappen voor volgen. Zo is er 1 van onderzoeken wie de eigenaar is.


    Dominic staat in de whois als eigenaar.
    De wet zegt: De persoon welke in whois staat is eigenaar en ook verantwoordelijk voor de website.


    Hierdoor hebben wij als eerste contact gelegd met Dominic. Deze heeft mij verteld dat de website inmiddels overgekocht door Koen. (op dat moment handelen wij dus naar de kennis die er op dat moment is en wisten wij niet eens van Koen af)


    Dus toen hebben wij met Koen contact opgenomen. De rest weet je inm


    Als je mijn berichten leest probeer ik hier voorbeelden te geven omdat hier iedereen roept en duidelijk ermee aangeeft weinig tot geen kennis te hebben van e-commerce wetgeving. daardoor is aantal keer rechter genoemd. Ik gaf/geef dus voorbeelden hoe een rechter/wet in elkaar zit op bepaalde vlakken.


    Koen de bak in? Nee hoor hoeft van mij niet. Wel een serieuze opstelling naar ons word verwacht. Met communicatie kom je verder dan dit in elk geval. En dan moet hij niet tegen ons iets anders zeggen dan tegen andere om zelf stoer te blijven doen.


  • G4GV3 heb ik niet gemaakt.. , Ik gad een andere versie van G4G is nagemaakt..
    En de source die op gangxl draait is legaal :) ( Was vrijgeven door u toch ?)

  • FX


    de versie die door ons vrijgegeven is, is slechts een maand geleden vrijgegeven. Die van jou draait al enkele maanden.... en probeer je ook op regelmatige voet door te verkopen voor je eigen belang. Kan hier wel een link plaatsen naar een nepfactuur van je aangezien je bedrijf ook nep is.


    Jij bent Nush namelijk welke inmiddels door meerdere mensen word gezocht. :cheer:


    Je hebt zelf hier ook meerdere aliassen en nicknames
    waaronder nush, wacky etc..

  • Citaat

    FX


    de versie die door ons vrijgegeven is, is slechts een maand geleden vrijgegeven. Die van jou draait al enkele maanden.... en probeer je ook op regelmatige voet door te verkopen voor je eigen belang. Kan hier wel een link plaatsen naar een nepfactuur van je aangezien je bedrijf ook nep is.


    Jij bent Nush namelijk welke inmiddels door meerdere mensen word gezocht. :cheer:


    Heb je wel even pech , de site is nog maar 1 week online :) , hoe kan ik de source dan al 'maanden' gebruiken..

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.05.09 09:56:42:
    Hierbij twijfel ik ook dat jij maurice bent :) , Tenzij je aan de drugs hebt gezeten ..

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!