Posts by Diverselab

    kijk eens en lees eens op internetoplichting.nl :)


    daar zie je dat dat helemaal zo gek niet is.. die website is ook gesloten wegens geposte zaken door een ander ;)

    Op gebied van auteursrechten wel ;) het is namelijk digitaal.. geen auto.


    Maar goed
    terwijl jullie lagen te speculeren hebben Koen en ik inmiddels al een akkoord hoor :) wij lachen ons rot om hier te lezen terwijl wij gewoon op msn zaten..


    communicatie heren (en eventuele dames) is de key voor elke oplossing. :)


    en die is er ook.

    Ieder lid is verantwoordelijk voor zijn/haar geplaatste content en cp is hier niet aansprakelijk voor op enige wijze hoe dan ook.


    Deze regel mag dus niet en zal een rechter altijd ongeldig verklaren. Dat kan dus niet.

    Tegenvoorstel heeft niets met geld te maken :) althans dat hoeft niet.


    Probleem is dat er hier zeer veel mensen roepen maar uiteindelijk enkel ik en Koen hier een oplossing voor moeten vinden. en niet jullie.


    Jullie denken gelijk aan celstraffen, dik geld, rechtszaken en dan heb je er nog zo een bal bij die aan doodstraf denkt (we leven niet in afrika hoor)

    lol je ontwijkt me dus gewoon :)


    Ik ben niet op Koen zen geld uit hoor.
    Mijn woorden zijn zelf: Doe maar een tegenvoorstel.


    Als je dus niets van de communicatie tussen mij en Koen weet kun je ook niet oordelen he |-)

    ho ho, jij hebt er wel heel rare ideeen bij is het niet? Doodstraf?
    Man waar denk je allemaal aan. Jij ontwijkt ook alle vragen die ik stel..


    @terror: [email protected] kun je me op toevoegen.

    zeg nou eens wie je bent, Je geeft eerder aan dat je aan mij persoonlijk hebt gevraagd of Pim meegewerkt heeft..


    Ik weet namelijk van niets.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.05.09 10:09:58:
    Ook op het feit dat ik je andere namen zo noem, (welke bijna overal geband zijn) rep je geen woord ;)

    http://www.gangxl.nl/login


    ik heb hier geen pech mee hoor :)
    deze draait al enkele maanden. En dat weet je zelf ook wel.


    Het is zoiezo al de illegale source wat al te zien is aan de layout + lek welke erin zit ;) welke in onze versie allang weg is en ook niet in de gratis versie zit.


    Tevens zitten hier opties in welke ook niet in de downloadbare zit ;)


    Ook raar dat je hem hier te koop aanbied
    http://www.gamelicenties.nl/

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.05.09 10:02:17:
    Of ik Maurice ben, Tja kan de crew hier zo controleren. Of probeer je nu de aandacht van jou af te halen.


    Op mijn vraag wie je bent en waarvan jij mij kent geef je namelijk geen antwoord.

    De versie van targetpay is momenteel offline wegens een groot lek welke wij eerst dichtmaken, dan zal ik deze hier ook in de download sectie laten zetten.

    FX


    de versie die door ons vrijgegeven is, is slechts een maand geleden vrijgegeven. Die van jou draait al enkele maanden.... en probeer je ook op regelmatige voet door te verkopen voor je eigen belang. Kan hier wel een link plaatsen naar een nepfactuur van je aangezien je bedrijf ook nep is.


    Jij bent Nush namelijk welke inmiddels door meerdere mensen word gezocht. :cheer:


    Je hebt zelf hier ook meerdere aliassen en nicknames
    waaronder nush, wacky etc..

    @ dein


    Als een bedrijf iemand aansprakelijk gaat stellen moet hij daar een aantal stappen voor volgen. Zo is er 1 van onderzoeken wie de eigenaar is.


    Dominic staat in de whois als eigenaar.
    De wet zegt: De persoon welke in whois staat is eigenaar en ook verantwoordelijk voor de website.


    Hierdoor hebben wij als eerste contact gelegd met Dominic. Deze heeft mij verteld dat de website inmiddels overgekocht door Koen. (op dat moment handelen wij dus naar de kennis die er op dat moment is en wisten wij niet eens van Koen af)


    Dus toen hebben wij met Koen contact opgenomen. De rest weet je inm


    Als je mijn berichten leest probeer ik hier voorbeelden te geven omdat hier iedereen roept en duidelijk ermee aangeeft weinig tot geen kennis te hebben van e-commerce wetgeving. daardoor is aantal keer rechter genoemd. Ik gaf/geef dus voorbeelden hoe een rechter/wet in elkaar zit op bepaalde vlakken.


    Koen de bak in? Nee hoor hoeft van mij niet. Wel een serieuze opstelling naar ons word verwacht. Met communicatie kom je verder dan dit in elk geval. En dan moet hij niet tegen ons iets anders zeggen dan tegen andere om zelf stoer te blijven doen.

    @FX DNS: en wie ben jij dan? aangezien je overkomt als je me kent.
    Wat mis ik hier? Ik zie diginet solutions in je profiel?
    Dan ben jij degene die veel valse resources verkoopt en zegt dat je ze zelf gemaakt hebt. Oa g4g en banditi (laatste was toen nog niet vrijgegeven)
    en zoals http://www.gangxl.nl/ welke illegale source draait van PWYL... wie de schoen past


    Ik zag al iets van disclaimers en algemene voorwaarden voorbij komen.
    Het is niet zo dat als je iets in een disclaimer typt dat deze dan ook rechtsgeldig zijn he :) Je mag je eigen namelijk niet boven de wet plaatsen. De rechter zal een dergelijke disclaimer gewoon ongeldig verklaren. Men is altijd verantwoordelijk wat op de website aanwezig is. Zo heeft een hele grote website in Nederland een aantal maanden zijn deuren ook mogen/kunnen sluiten en betalen na uitspraak.


    The pirate bay boys mogen anders ook een jaar gaan zitten.
    http://www.nu.nl/internet/1950…oeten-jaar-de-cel-in.html en nog eens xx miljoen betalen.


    Dat PCConnect deze verspreid heeft destijds, is bij ons al bekend en maken we ook werk van. Wij hebben namelijk voldoende betaald voor alle rechten met contract erbij.

    Heb je ook de originele sommatie gezien? Daar word dat ook gevraagd om deze direct te verwijderen. (wat overigens ook direct is gebeurt)

    Wij gaan nooit direct uit van een rechtzaak, Ook nu niet maar dat is niet enkel aan ons maar ook de opstelling en houding van de aangeschrevenen.


    Dat van de rechtzaken word hier aangehaald door derden die er niet eens bij betrokken zijn.


    Ik heb bv met Dominic en zijn broer al meerdere malen telefonisch contact gehad. En verloopt gewoon goed.


    Echter als dan Koen netjes tegenover mij doet en gratis advertentie ruimte aanbied om de zaak te laten vallen maar langs de andere kant stoer praat tegen zijn vrienden "diverselab kan mij niets maken" dan krijg ik wel mijn twijfels.

    suryoyo0


    Als jij ergens geld in investeert en iemand anders "steelt" dat. Dan ga jij ook je "recht" halen. Zo doen ook wij dat.

    Laten we dan maar even de bal in het midden gooien.
    Ik ben degene die Koen verantwoordelijk heb gesteld voor deze download. Ook Dominic is in eerste instantie aangeschreven omdat hij volgens whois (en daardoor door de wet) als eigenaar is aangeschreven.


    De download is volgens de zeggen van Koen (schriftelijk) geplaatst door zijn eigen medewerker Terrorsheep. Kortom zoals Koen stelt is zijn eigen crew verantwoordelijk voor het plaatsen van deze link/download. Ik moest Terrorsheep maar aansprakelijk stellen volgens Koen.




    OM even het wettelijke erbij te halen. Koen kan wel mooi roepen dat hij bewijzen heeft en etc.
    Echter het is vastgelegd in de wet dat men geen links of downloads mag verspreiden naar illegale content. Tevens is een webmaster ten allen tijde verantwoordelijk voor de inhoud van zijn website. Heeft deze webmaster niet de kennis of mogelijkheden om de inhoud te controleren moet hij simpelweg niet een dergelijke website beginnen.


    Er zijn al verschillende websites offline gehaald door de rechter vanwege zulke zaken. met geldboetes en gevangenisstraf tot slot.


    Ik handel dus zoals de wet voorschrijft en niet anders.


    Ook op internet zijn er zeer veel wetgevingen waar vele hier blijkbaar niet vanaf weten.


    Voorbeeld: Jij hebt een forum, waar iemand zwart word gemaakt.
    Jij verwijderd dat niet, en ook niet op verzoek. Dan kan degene die zwart gemaakt word naar de rechter gaan en de eigenaar van forum laten veroordelen.


    Dat K Rens nu zijn rol weglegt hadden we wel verwacht. Hij tracht ons inzien de schuld te verleggen naar de oude eigenaar Dominic.


    Ook heeft Koen voorgesteld om dit op een andere manier te regelen waarop ik persoonlijk heb aangegeven dat hij met een voorstel mag komen. Ook met Dominic en zijn broer heb ik de laatste dagen contact gehad zowel schriftelijk als telefonisch en dit gaat allemaal gewoon normaal en zonder druk.


    Ik ben de eigenaar van PWYL en heb een beperkte versie ter beschikking gesteld als gratis download.(hier kunnen o.a max 2000 leden in en veel minder opties)


    De full deluxe versie is nooit opensource gegaan!
    Targetpay heeft de beperkte versie gekregen van ons door de samenwerking met hun.


    Dus als slot: Dat Koen zich hier terugtrekt vind ik erg vreemd en eigenaardig aangezien hij ondanks zijn crew verlating alsnog eigenaar is.


    Koen heeft hele andere woorden naar ons toe en stelt zelfs voor om de dingen te regelen zonder dat hij moet betalen.
    Deze optie heb ik tot heden ook opengelaten en ik laat hem zelf met een voorstel komen.


    Dus dat er een rechtzaak komt (of niet) zal niet aan ons liggen maar aan de houding die Koen zal aannemen.


    Hopelijk word het nu wat duidelijker.