Koen?

  • http://www.gangxl.nl/login


    ik heb hier geen pech mee hoor :)
    deze draait al enkele maanden. En dat weet je zelf ook wel.


    Het is zoiezo al de illegale source wat al te zien is aan de layout + lek welke erin zit ;) welke in onze versie allang weg is en ook niet in de gratis versie zit.


    Tevens zitten hier opties in welke ook niet in de downloadbare zit ;)


    Ook raar dat je hem hier te koop aanbied
    http://www.gamelicenties.nl/

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.05.09 10:02:17:
    Of ik Maurice ben, Tja kan de crew hier zo controleren. Of probeer je nu de aandacht van jou af te halen.


    Op mijn vraag wie je bent en waarvan jij mij kent geef je namelijk geen antwoord.


  • aan gamelicenties word nog vernieuwd..


    En de source is die ik van marvin heb gekregen.. Met een andere layout ^^


    En de site draait nog geen maanden , zou de site al maanden draaien zou ik toch veel hoger stats hebben :)


    En als het iemand is die je moet gaan lopen zeiken is het aan pim.. Tenslotte heeft hij deze source aan de download link toegevoegt..

  • zeg nou eens wie je bent, Je geeft eerder aan dat je aan mij persoonlijk hebt gevraagd of Pim meegewerkt heeft..


    Ik weet namelijk van niets.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.05.09 10:09:58:
    Ook op het feit dat ik je andere namen zo noem, (welke bijna overal geband zijn) rep je geen woord ;)

  • Citaat

    zeg nou eens wie je bent, Je geeft eerder aan dat je aan mij persoonlijk hebt gevraagd of Pim meegewerkt heeft..


    Ik weet namelijk van niets.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.05.09 10:09:58:
    Ook op het feit dat ik je andere namen zo noem, (welke bijna overal geband zijn) rep je geen woord ;)


    Ben nog nooit gebannen geweest op een site..

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.05.09 10:18:21:

    Citaat

    die live ben ik al niet!


    trafego wel


    Dan heb jij blijkbaar een dubbel hanger ?

  • Discussie over wie wie is: Regel dit aub privé!


    Verder is Diverselab hier de enige echte Maurice, hij kent te veel aspecten van de zaak om hem niet te kunnen zijn.


    Mij verwijten dat ik niet probeer te communiceren vind ik wel vergezocht.
    Ik heb meteen de source verwijderd en alle belanghebbenden hiervan via email van verwittigd.
    Verder heb ik al 17 mailtjes ivm deze zaak verstuurd en heb ik met Maurice gesproken op MSN.


    Verder probeer ik ook geen verantwoordelijkheden te ontlopen.
    (Heb de source dan ook meteen verwijderd en goed gereageerd op de klacht).


    Dat ik mijn functie neerleg is maar normaal.
    Dit gebeurt in de politiek ook.
    Als men een fout maakt - schuldig of niet, wordt men geschorst.
    Ik wil niet beschuldigd worden van manipluatie of andere zaken.
    Vandaar dat ik al mijn rechten tijdelijk heb afgenomen.


    Ik kon onmogelijk weten dat er een deluxe versie bestond.
    En verder weet ik nog altijd geen enkel verschil tussen de gewone versie en de deluxe versie. Ik ben nog altijd geen helderziende en heb mijns inziens correct gehandeld.


    Maurice gaat een dagvaarding laten versturen welke ik vermoedelijk volgende week zal ontvangen. Deze wordt, aldus hem, met een deurwaarder persoonlijk afgeleverd.
    Als in deze dagvaarding een dag en uur staat wanneer ik moet verschijnen voor de rechter, zal ik dit niet ontlopen.
    Ik heb mijns inziens correct gereageerd en meer kan men van mij ook niet verwachten.
    Ik ben en blijf een student, welke geen 6500 euro zomaar even wil kwijtspelen omdat iemand een link plaatst op een site.

  • 1. De source die op TargetPay stond en die ik heb gedownload was de Deluxe-versie, dit kan ik weten omdat hier stukken code van mij inzitten. Hier heb ik 2 getuigen van, echter is een opgepakt voor oplichter (ik en nog vele andere zijn door hem opgelicht, Maurice dit moet jij normaal weten als nieuwe eigenaar van de licenties).


    2. Ik heb werkelijk meegewerkt aan de Deluxe-versie, lees hierboven.


    3. Lees hier, http://www.criminalspoint.com/forum/topic/928/3.html, mijn edit maar.



    Maurice ik zou graag met u een dergelijk gesprek voeren over wat er gebeurt is in het verleden en wat er gaat gebeuren in de toekomst. Zonder dat er tal van kleuters tussenkomen. Kunt u contact met me opnemen via mail of MSN?

  • @diverslab, Jij bent gewoon maar uit op koen ze geld :)


    En omdat pim een student is met geen haar aan ze ballen , dacht je van ok we gaan maar is koen een rechzaak aandoen.


    Voor de rest hoef ik geen reactie hier meer op.
    Nog een prettige dag verder gozer!
    :slotje:

  • lol je ontwijkt me dus gewoon :)


    Ik ben niet op Koen zen geld uit hoor.
    Mijn woorden zijn zelf: Doe maar een tegenvoorstel.


    Als je dus niets van de communicatie tussen mij en Koen weet kun je ook niet oordelen he |-)

  • "Mijn woorden zijn zelf: Doe maar een tegenvoorstel."


    Dan is het toch duidelijk lijkt mij?
    N.a.v. dit topic komen er meer en meer nutteloze reacties bij, de een zegt zo.. ander weer zo..
    Als het er op neer komt zijn het toch altijd de harde feiten die de winst voor ogen zien :)

  • Tegenvoorstel heeft niets met geld te maken :) althans dat hoeft niet.


    Probleem is dat er hier zeer veel mensen roepen maar uiteindelijk enkel ik en Koen hier een oplossing voor moeten vinden. en niet jullie.


    Jullie denken gelijk aan celstraffen, dik geld, rechtszaken en dan heb je er nog zo een bal bij die aan doodstraf denkt (we leven niet in afrika hoor)

  • Citaat

    Tegenvoorstel heeft niets met geld te maken :) althans dat hoeft niet.


    Probleem is dat er hier zeer veel mensen roepen maar uiteindelijk enkel ik en Koen hier een oplossing voor moeten vinden. en niet jullie.


    Jullie denken gelijk aan celstraffen, dik geld, rechtszaken en dan heb je er nog zo een bal bij die aan doodstraf denkt (we leven niet in afrika hoor)


    Dat is ook niet wat ik bedoelde.
    Ik bedoel dat er zich nu veel meer mensen mee gaan bemoeien waardoor je meningsverschillen krijgt wat wel eens kan uitlopen tot weet ik niet wat.
    Uiteindelijk moeten jullie het toch zelf uitvechten :)

  • Zowiezo ben ik van mening dat alle kinderen hier op het forum er niets mee van doen hebben en, als hun daar onderling een menings verschil over hebben moeten ze dat samen buiten dit forum afhandelen we zitten hier niet op de kleuter school dus gedraag je ook niet als een kleuter.

  • Zou eigenlijk een regel moeten bijkomen
    Ieder lid is verantwoordelijk voor zijn/haar geplaatste content en cp is hier niet aansprakelijk voor op enige wijze hoe dan ook.


    Stel dat ik naar phpbb.com ga en ik zie dat iemand daar een illegale link heeft geplaats.. waarom phpbb aanklagen >,<.
    Verwijder gewoon die link en niet zeiken verder.


    Btw, Waarom kan dat hier niet ? link verwijderen en klaar is kees.
    hebben ze ook niks meer te zeiken

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Ieder lid is verantwoordelijk voor zijn/haar geplaatste content en cp is hier niet aansprakelijk voor op enige wijze hoe dan ook.


    Deze regel mag dus niet en zal een rechter altijd ongeldig verklaren. Dat kan dus niet.

  • Ik heb er weinig verstand van hoe de wet in elkaar steekt op dit gebied. Maar denk dat ik er rustig vanuit mag gaan dat er eerst aan bepaalde voorwaarden voldaan moet zijn, voordat je iemand mag aanklagen vanwege de content van zijn website.


    Anders kun je natuurlijk zelf een bericht plaatsen, en vervolgens de eigenaar van de website aanklagen!


    Ja, oke, dit moeten we even niet vergeten: Zodra je iets steelt van iemand, is het jou eigendom. Een agent kan dit dus niet zomaar van je afpakken, maar moet het terug vragen. De wet is in Nederland nu eenmaal niet altijd even recht...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!