tegenwoordig doet iedereen het volgens mij softwarematig iedereen die ik ken met een ipod touch/iphone (zijn er redelijk wat :P) hebben hem allemaal software matig gejailbreaked. zelfs een paar waren er kapot gegaan heeft ie hem terug gezet opgestuurd en werd gewoon gerepareerd

Ipod Touch 3G 32GB
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Nee, niet iedereen. Ikzelf heb hem nog gewoon op originele firmware. Ik werk wel eerder op updates etc. aangezien ik een developer account heb.
Het klopt dat ze hem vaak repareren. Het hoeft namelijk geen jailbreak te zijn, maar kan ook "gewoon" een firmwarefoutje zijn.
Je kunt ook doen alsof je neus bloed en zeggen dat je hem vorige week aan een familielid mee hebt gegeven omdat hij er handig mee is, en hij er eerst even naar wou kijken. Dat lukte echter niet... Jailbreak? Nee, daar weet ik niets van. Zou het door dat familielid komen?? Nah, kan ik me niet voorstellen.
-
Bestaat er ook een jailbreak voor 4.0?
-
Normaal wel, een paar uur na de developer release was er al een tool beschikbaar.
Moet je maar ff zoeken op google.
-
Mag ik van u keywords die ik kan gebruiken?
-
iphone os 4 jailbreak al geprobeerd?
Heb zelf geen iPhone / iPad, dus zou ook niet weten welke tools veilig zijn, best even op forums zoeken voor een iPhone community
-
ik krijg het niet voor elkaar kan iemand zich aanbieden/?
-
Het kan met Redsn0w maar CrimeBrian ik probeerde dat ook al... maar wij hebben 3G ik zou het nog wel een keer willen proberen voor je?:cheer:
-
Ik gebruik zelf BlackRa1n en het bevalt me prima.
Weet alleen niet of daar versie 4.0 voor uit is..Mocht je blackra1n toch willen heb je altijd de mogelijkheid om te downgraden
-
-
Helaas dan houdt dat op
-
Joey kom op msn als je wil
-
Ik heb hem ook de 64gig v4. Moet zeggen ben er erg blij mee en de kids ook als we onderweg zijn. Heb zoon mooie steun voor de auto gehaald. Dubbel headset plus en wala. Je hebt een mooie systeem in de auto.
Daarbij wifi is van de v4 stuker beter dan de versie 3
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!