Dat niemand nog 1-0 heeft genoemd, dus bij deze 1 - 0 :cheer:
pronostiek ned - spa
- W0utR
- Closed
-
-
-
-
-
Dit script:
PHP
Toon Meer<?php $teams = array('nederland', 'spanje'); while (TRUE) { $nederland = max(0, mt_rand(mt_rand(-3, 6), mt_rand(-3, 6))); $spanje = max(0, mt_rand(mt_rand(-3, 7), mt_rand(-3, 7))); $verlenging = (mt_rand(0, 100) + $nederland + $spanje) % 2; if ($nederland == $spanje) { shuffle($teams); $one = reset($teams) . '_penalties'; $two = end($teams) . '_penalties'; $$one = $$two = 0; while ($$one == $$two) { for ($i = 5; $i > 0; $i--) { if ($$one + $i < $$two) break 2; $$one += mt_rand(0, 1); if ($$two + $i < $$one) break 2; $$two += mt_rand(0, 1); } } } if (mt_rand(1, 3) == 2) break; unset($nederland_penalties, $spanje_penalties); } echo $nederland . ' - ' . $spanje; if (isset($nederland_penalties, $spanje_penalties)) { echo ' (' . ($nederland + $nederland_penalties) . 'p - ' . ($spanje + $spanje_penalties) . 'p)'; } if ($verlenging) { echo ' (verlengingen)'; }
en met mijn ogen dicht op een willekeurig moment F5 los laten zegt mij dat het 4 - 1 wordt... -
Ik ga ook vol goede moet morgen kijken, ik zeg 4-0
Dit zeker gezien het spel van net (van duitsland ~ uruguay) -
Bahhaha Darsstar, je bent echt vreemd8-|
-
NK-spain=0-2
-
Nederland 2-1 Spanje
-
Ned 1 - 3 Spanje
-
c mon mensen we moeten erin geloven anders lukt het nooit (xD)
1-0 voor Nederland!
-
ned 2 : 0 esp
-
@stan kunnen we ook gewoon zeggen: NED 292393 - 1 ESP
-
Citaat van FerhatR
@stan kunnen we ook gewoon zeggen: NED 292393 - 1 ESP
CitaatDit topic is niet bedoeld om te discussiëren over het spel van Nederland of Spanje.
Dit topic is ook niet bedoeld om te lachen met andere hun pronostiek.
Dit topic is zeker niet bedoeld om ruzie te maken met mensen die voor een ander team zijn. -
Het gaat mooi gelijk op, 11 mensen denken dat Nederland gaat winnen, 11 denken dat Spanje wint.
-
Ned 2 - 1 Espanjol
-
Ik ga voor de volgende uitslag:
NED 2 - 1 ESP
Kom op zeg, je moet toch in eigen land geloven! En we hebben die wedstrijd nog lang niet gewonnen, maar maken ook zeker een goede kans.
-
even een veranderingetje 4 - 0 snijder en Arjan robben;)
Viva el spanje gaat naar huis
-
ned: 2 - spa: 1
-
Ik denk dat het iets van 3-1 gaat worden voor Nederland.
Ik heb er een goed gevoel voor.Octopus Paul zegt winnaar Spanje.
Waarzegster van hyves zegt Nederland wint met 4-0 van Spanje.
De parkier zegt winnaar Nederland. -
Heb al een paar keer de wedstrijd gespeeld in fifa 10 en Nederland wint altijd, de laatste keer gewonnen met 5 - 0
Zelf gok ik op een 0 - 2
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!