gegevens..

  • wat moet ik ingeven in gegevens.php
    wat kan ik hier aan dan


    This account has been suspended.
    Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.



  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Het heeft niks met het script te maken, zoals melding al aangeeft ben je ergens overheen gegaan of de reseller waar je bij zit. Hierdoor is de account op inactief gezet en krijg je deze melding.

  • Beste dinand,


    De melding die u binnen krijgt is een blokade die de host je heeft gegeven.


    Het kan zijn wegens Data-overschrijding wat in dit het geval er van is.
    Het kan ook zijn dat die is geblokeerd omdat je bijvoorbeeld een openstaande rekening heb (Ik zeg niet dat het zo is)
    Het kan eigenlijk veel redenen hebben.

  • Dat probleem is verholpen :P maar wat moet ik hier invullen ?


    PHP
    $tablename    =    "lafontaine_test1";                //Je tabel naam waar alle database tabellen instaan 
    $partnerid    =    "37545";                //Je partner id voor mollie


    en bij Localhost moet ik dan toch gewoon de site geven ?:D

  • Nee... Localhost is vrijwel altijd de "localhost". Bij bijv. MijnDomein is het db.*domeinnaam*.*extensie*, ga zo maar door.
    Ik zou trouwens even je wachtwoord verwijderen. Ondertussen weet iedereen volgens mij al dat je in Noordenveld woont...

  • noordenveld... dat klopt niet helemaal xD


    oke laten we het gewoon 1 voor 1 doen :$
    1:localhost (hier kwam ik net ook achter...)
    2: ik heb net een Msql database aangemaakt en die gegevens ingevult(in gegevens.PHP),moet ik nog iets met elkaar linken ofzo of hoef ik alleen maar zoon database aantemaken ?
    3: Zie hierboven
    4:zal het echt niet weten
    5: Is dit nodig om het spel werkent te krijgen ?
    .kijk op felmen.nl dan zie je welke meldingen ik krijg:P:|

  • Verdiep je eerst eens in MySQL en PHP voordat je met dit soort dingen begint.
    Of zoek scripters en betaal ze ;)
    Dit eindigt ook in een ruzie/nutteloze discussie..

  • Ok, Groene Zoom 22 in Roden dan :P
    Anyway,


    Het is nodig om het spel werkend te krijgen, ja. Vul bij tablenaam de naam van je database in, waarin je de SQL hebt geupload. Verander de host maar gewoon naar "localhost"..

  • Sql heb ik geupload naaar mijn MSQL database 8-| dus daar moet ik dus ook weer de naam van die database invoeren of heb ik het nu verkeerd?


    nope daar ook niet :P

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.06.10 18:07:12:
    ik heb er nu de eerste 3 goed volgens mij heb een msql database aangemaakt en de naam en Pass in gevoerd maar de laaste 2 snap ik echter niks van zo iemand me aub kunnen helpen8-|

  • Het ligt eraan bij welke hosting je zit, maar als je werkt met Directadmin, dan staat wanneer je je database geselecteerd hebt (en dus alle tabbelen ziet)bovenaan de naam van je database staan die moet je invullen bij: $tablename . De laatste is voor de betaal service, dat is bij deze source mollie, hier zul je dus een account kunnen aanmaken en de code die je van hun krijgt zul je dan hier moeten invullen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!