Posts by dinand

    nou ik heb een vraagje ik heb nu de source al-pacino V2.5! maar daar moet je codes invoeren dat wil ik weg hebben !:O

    PHP
    if ($data->kc - $time > 0) { echo "Je moet nog $ktime wachten voor je weer kan moorden.";  } 
     	if ($anums > 50) { echo "Je bent nog bezig met het bloed van je vorige moorden af te wassen, probeer later nog eens...";  exit; } 
    	if(isset($_POST['submit'])) {
        	if (!$_POST['verify']){echo"Je moet een code opgeven.";exit;}
       	elseif($_POST['verify'] != $_SESSION['verify']){echo"De code die je hebt ingevoerd komt niet overeen met het plaatje.";exit;}
    	$suspect = mysql_fetch_object(mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`start`) AS `start`,UNIX_TIMESTAMP(`safe`) AS `safe` FROM `users` WHERE `login`='{$data->login}'"));
    	$victim = mysql_fetch_object(mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`start`) AS `start`,UNIX_TIMESTAMP(`safe`) AS `safe` FROM `users` WHERE `login`='{$_POST['victim']}'"));
    	$vicfamillie = mysql_fetch_object(mysql_query("SELECT * FROM `famillie` WHERE `name`='{$victim->famillie}'"));


    :O
    ik heb gewoon dit weg gehaald!


    PHP
    if(isset($_POST['submit'])) {
        	if (!$_POST['verify']){echo"Je moet een code opgeven.";exit;}
       	elseif($_POST['verify'] != $_SESSION['verify']){echo"De code die je hebt ingevoerd komt niet overeen


    maar dan krijg ik op lijn 541 een fout maar op die lijn staat alleen


    }


    Haal ik deze ook weg( dit zal vast niet goed zijn)
    krijg ik geen fout melding meer maar dan upload en ga ik er heen (kill.php)dan staat er gelijk een melding van dat die gebruikers naam niet bestaat 8-)
    en heb niks ingevuld :O


    ik denk dat het iets kleins is maar ik hoop snel dat te horen
    geen rot opmerkingen graag+o(+o(



    dit is het hele script :P

    dit is wel de config:O en ik heb gewoon gekopiert ik heb het in de verkeerde geplaats :O

    ik heb de CC source en heb hem online.... maar ik krijg dan dit...


    Offline
    Beste bezoeker/speler.
    CrimeClubs heeft een paar update's we zetten het nu online. We proberen zo snel mogelijk weer online te zijn.
    CrimeAddicted Team


    dit is de config



    Wat doe ik verkeerd?

    Nillas gang-wars

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.06.10 20:31:57:
    en waar staat users? :piraat:^o) tussen verkennen en verwijderen of kijk ik nu verkeerd?

    Ik weet nog steeds niet hoe ik me admin maak in me eigen crime :O
    ik log in met direct admin ga naar PHP admin
    Klik daarna op mijn database maar dan moet ik de waarde (1) invoeren bij me naam maar waar moet dan ?:$(h)
    ik bedoel waar dat staat :)

    Heeft iemand de scource van gangwars(camorraworld V1) nog liggen ? :)
    bij downloads krijg ik alleen de SQL:S

    IK snap er niks van welke script staat dat meestal staat dat niet in SQL ? riicky kan je me msn ff toevoegen je hebt die in PM!:D:slotje::sst:

    werk idd met direct admin !!:D gelukkig maar als je bent ingelogt waar moet je dan heen naar MSQL-Management? maar daar zie ik echter niks staan van table..

    Sql heb ik geupload naaar mijn MSQL database 8-| dus daar moet ik dus ook weer de naam van die database invoeren of heb ik het nu verkeerd?


    nope daar ook niet :P

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.06.10 18:07:12:
    ik heb er nu de eerste 3 goed volgens mij heb een msql database aangemaakt en de naam en Pass in gevoerd maar de laaste 2 snap ik echter niks van zo iemand me aub kunnen helpen8-|

    heb jij een site of iets anders er voor ? en hoezo een ruzie
    als iemand het gewoon duidelijk alleen dat kan uitleggen vindt ik het goed.

    noordenveld... dat klopt niet helemaal xD


    oke laten we het gewoon 1 voor 1 doen :$
    1:localhost (hier kwam ik net ook achter...)
    2: ik heb net een Msql database aangemaakt en die gegevens ingevult(in gegevens.PHP),moet ik nog iets met elkaar linken ofzo of hoef ik alleen maar zoon database aantemaken ?
    3: Zie hierboven
    4:zal het echt niet weten
    5: Is dit nodig om het spel werkent te krijgen ?
    .kijk op felmen.nl dan zie je welke meldingen ik krijg:P:|

    zo verwas ik ook maar... ik weet niet wat dat bijde is...:O:$


    en ik heb net het script er op gegooit.. ik k krijg niks te zien van het hele ding of kost dit tijd ?:S

    Dat probleem is verholpen :P maar wat moet ik hier invullen ?


    PHP
    $tablename    =    "lafontaine_test1";                //Je tabel naam waar alle database tabellen instaan 
    $partnerid    =    "37545";                //Je partner id voor mollie


    en bij Localhost moet ik dan toch gewoon de site geven ?:D

    wat moet ik ingeven in gegevens.php
    wat kan ik hier aan dan


    This account has been suspended.
    Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.



    Hallo allemaal ik hen net een criminaal site online get (felmen.nl) dit is echter gewoon om te proberen het is voor mij volkomen NIEUWE dus aub geen rot op merkingen maar zodra ik het online had gezet kreeg ik allemaal fouten.... en staat dat de config.php niet klopt....


    Weet iemand wat ik moet doen volgens mij is het iets kleins!:D