Iemand vandaag/gisteren de examenuitslag gekregen? En zo ja, geslaagd? Of gefaald? Herkansing Y/N?
Gelukkig heb ik het 2 jaar geleden al gehad, maar mijn vriendin is vandaag geslaagd voor d'r gymnasium
Jannick
Iemand vandaag/gisteren de examenuitslag gekregen? En zo ja, geslaagd? Of gefaald? Herkansing Y/N?
Gelukkig heb ik het 2 jaar geleden al gehad, maar mijn vriendin is vandaag geslaagd voor d'r gymnasium
Jannick
Gefeliciteerd met je vriendin:)
Ik zelf heb vandaag examen laatste deel gedaan en natuurlijk geslaagd 7 juli krijg ik me diploma voor ICT service medewerker niveau 2
meteen ook ingeschreven voor niveau 3
+o(+o( exames (xD)
Veel succes voor de mensen die vandaag belangrijk nieuws krijgen te horen. En veel plezier voor de mensen die geslaagd zijn.
Geslaagd voor mijn Europees Computerrijbewijs.(h)
Ook mag ik over naar het 2e leerjaar, en beheers ik de engelse taal voldoende voor een 1 jaar stage.
Waarin ik ook zou mogen kiezen voor het buitenland (doordat ik de engelse taal voldoende beheers) altijd fijn, ibiza!(c)
Gefeliciteerd met je vriendin!:cheer:
Ik ben vandaag geslaagd voor m'n VWO, en ik ben gisteren aangenomen op het Conservatorium van Amsterdam!
Volgende week nog 2 (gemakkelijke) examens, de andere 7 gingen uitstekend vlot dus waarschijnlijk slaag ik wel :p
Volgend jaar dan naar de hogeschool, waarschijnlijk toegepaste informatica studeren :p
Gefeliciteerd aan al de rest alvast (en nog veel succes aan wie nog enkele examens hebben)
Geslaagd voor mijn VWO lekker feesten nu!
ik ben geslaagd voor mavo:)
Gefeliciteerd iedereen!
Geslaagd voor Havo profielen NT en NG!
Had een 9,5 voor wiskunde voor het CE =]
Gefeliciteerd iedereen!
Geslaagd voor gymnasium Er was kans dat ik zakte volgens mijn mentor maar toch gehaald. Gefeliciteerd allemaal!!!
Geslaagd VMBO T+
1 onvoldoende voor engels da was een 5 de rest allemaal 6 en een 9 voor natuur en scheikunde deel 2 (scheikunde voor België)
Yay! Gefeliciteerd allen, tot nu toe nog geen mensen die gefaald zijn gelukkig. Ik ben volgend jaar aan de beurt, ben benieuwd..
Citaat van stan
Hardstikke mooi! welke richting(en) ga je doen?
Richting ODM: docent Muziek. 8-|
Oke ik wil zelf het na mijn HBO ook nog proberen rockacademie. Met gitaar, ik heb het destijds zelf niet gedaan omdat heel veel mensen het mij afraden. Maar ben nu zelf tot de beslissing gekomen om het toch nog te gaan doen.
Citaat van stanOke ik wil zelf het na mijn HBO ook nog proberen rockacademie. Met gitaar, ik heb het destijds zelf niet gedaan omdat heel veel mensen het mij afraden. Maar ben nu zelf tot de beslissing gekomen om het toch nog te gaan doen.
Zeker proberen, niet geschoten is altijd mis. Doe bij zoveel mogelijk opleidingen auditie (CvU, CvA, HKU, CvR, CvM etc.), dan rol je er altijd wel een keertje in. Succes!
Nouja je weet natuurlijk nooit, maar denk dat ik nu wel op niveau ben met mijn gitaar spel. Laatste tijd heel veel technische gitaarlessen gevolgd.
En soleren gaat echt goed :cheer:
Met wel welk instrument ben je aangenomen?
Zang en piano.
Oke netjes :cheer:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!