Posts by mrseriex

    Dan is het inderdaad slimmer en leuker om vanaf nul te beginnen. Inmiddels kan ik wel echt programmeren. dus hopelijk minder bugs zoals bij mijn eerste poging haha.


    Ik neem even een kijkje.


    Heel erg bedankt voor jouw antwoord Jeroen!

    Hoi allemaal,



    Ik heb een vraag die weer begint te kriebelen (na een jaar of 7).
    In mijn jongere jaren was ik nogal verslaafd aan het spel crimeclub.nl.
    Nu is het zo dat ik heb leren programmeren door het spel proberen na te bouwen (was toen geen succes geworden als 14-jarige).


    Ik zit nu met een vraag, is de crimeclub source inmiddels ooit vrijgegeven? Ik kan me namelijk herinneren dat een jaar of vijf geleden verschillende versies te downloaden waren.


    Kan je dan zomaar een crimeclub beginnen zonder juridisch te worden vervolgd? Ik zie namelijk verschillende crimeclub websites online en ben erg benieuwd wat de huidige ontwikkelingen zijn.


    Met vriendelijke groet,

    Beste criminalspoint leden,


    Ik kwam hier vroeger altijd, als een echte noob wat programmeren en webdesign betreft. Inmiddels ben ik bijna een beroeps programmeur, over een half jaar ben ik namelijk klaar met mijn opleiding.


    Nu zit ik nog met een aantal vragen. Heeft iemand hier ervaring met een eigen bedrijf beginnen, zoja? vertel hier dan a.u.b wat meer over. Wanneer ben je begonnen, hoe ben je begonnen, wat zette je aan om te beginnen enz.


    Tot slot, waar moet je beginnen om een bedrijf te starten, waarop moet ik me voorbereiden?


    Ik wil als ZZPér beginnen, maar ik wil uiteindelijk wel een BV bezitten. Ik hoop op jullie reacties en ik hoop veel van jullie te leren, waarschijnlijk zullen meer leden iets kunnen leren van dit topic.


    Thnx all.

    Maak een sessie aan bij het inloggen.

    PHP
    <?php
    session_start();
    
    
    $_SESSION['gebruiker'] = $_POST['wat er word gepost als user'];
    ?>


    Haal die dan op in je script...



    Bij het uiloggen... zet je even:


    PHP
    <?php
    session_destroy();
    ?>

    Regel 83 t/m 90 moet dan worden:


    PHP
    echo "<META HTTP-EQUIV=\"Refresh\" CONTENT=\"3; URL=index.php?a=casatorie\">"; 
    exit; 
     }else{
    mysql_query("UPDATE `users` SET `grup`=`grup`=1 , `contant`=`contant`-250000 WHERE `login`='{$data->login}'");   
    mysql_query("UPDATE `users` SET `grup`=`grup`=1 , `contant`=`contant`-250000 WHERE `login`='{$_GET['p']}'");   
    mysql_query("UPDATE `users` SET `partner_trow`='{$_GET['p']}' WHERE `login`='{$data->login}'");   
    mysql_query("UPDATE `users` SET `partner_trow`='{$data->login}' WHERE `login`='{$_GET['p']}'");   
    print<<<ENDHTML

    Het is voor school. We mogen voorlopig geen SQL database gebruiken.
    Maar bedankt allebei!


    PS: Ik ga session gebruiken en beurten-- *thnx jannick*

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.03.11 20:41:01:
    Hij moet dus zo (Met dank aan Jannick):


    Ik ben begonnen met een dobbelspel alleen het script negeert de beurten.


    Dus wanneer $beurten kleiner of gelijk is aan 0 dan krijg je een melding. Anders gaat hij door.
    Maar hij gaat gewoon door.


    Alvast bedankt voor jullie hulp!

    OKe bedankt

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.10.10 22:13:54:
    Ik ben de pc nu aan het scannen op virussen wat volgens de microsoft hulp pagina moet. Ik laat wel weten of het is gelukt

    Ik heb 2 Windows versies een legitieme en een gedownload maar bij allebei komt er een blue screen of death. Ik heb net dus ook de CD van mijn neef geprobeerd en daar komt ie weer.


    Ik heb ze allebei op master

    Hey!


    Weet iemand hoe ik dit fix?


    Ik heb ene packard bell computer met Windows Vista.
    Als ik daar Windows XP op wil installeren via een bootable DVD. komt er ineens een blauw scherm met letters. Blabla systeem fout


    en dan nog wat voor hulp mogelijk in het engels staat er.

    Ik wil een pagina maken die er zo uit ziet met frames..



    Maar het lukt mij maar niet ik kom niet verder dan 2 frames maar ik moet ik 6 hebben zoals op het plaatje. kan iemand helpen aub.


    PHP
    <HTML>
    <HEAD>
    <TITLE>[Computers]</TITLE>
    </HEAD>
    <FRAMESET ROWS="30%,70%">
      <FRAME SRC="boven.htm">
      <FRAME SRC="onder.htm">
    </FRAMESET>
    </HTML>



    RiiCky: Ik heb de topic titel even voor je aangepast als jou nou even een goeie beschrijving schrijft van wat je wil kunnen we je sneller helpen.