Omtrent bedrijfsnaam!

  • Beste Cpers,


    Na veel plezier te hebben gemaakt hier op cp is er toch een eind aangekomen. Ik heb de lijn getrokken nadat een paar mensen mijn zwart proberen te maken omdat hun een incasso bureau van mijn kregen omdat ze hun rekeningen niet betalen.


    Daarom werd ik dus uitgemaakt voor oplichter etc mag blijkbaar niet in me recht staan.


    Ik heb een interne overleg op mijn livesupport gehad en besloten de lijn te trekken en wensen dus niet meer dat mijn bedrijfsnaam in welke vorm dan ook op cp wordt weergegeven.


    Ten 1e dit omdat er mensen hier tussen zitten die mijn bedrijf naar de knopen willen maken.
    Ten 2e Hoe sommige mensen reageert in topic's over mijn bedrijfsnaam noem zo maar op.


    Ook wil ik de Crew vragen mijn bedrijfsnaam mocht die toch publiekelijk gemaakt worden per direct te verwijderen.


    Zoals jullie zien heb ik me profiel ook compleet geleegt zodat het daar ook niet meer zichtbaar is.


    Mocht de crew hier niks aan doen en merk ik toch dat mijn bedrijfsnaam gekleineerd wordt in welke vorm dan ook zal ik hiervoor verdere stappen van ondernemen.


    Ik wil vragen dit topic te laten staan!.


    Met vriendelijke groet,


    Willem


    P.S. Ik heb veel vragen gekregen of ik defnitief stop met mijn bedrijf: Nee dit is niet zo wij blijven gewoon doorgaan met het voeren.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik vrees dat je alleen kan eisen dat zwartmakerij verwijderd wordt... Je kunt ze niet dwingen je hele bedrijfsnaam te censureren, maar ik denk dat ze dat wel even voor je willen doen. Ik zou een pb'tje sturen naar K.Rens als ik jou was.

  • Shaggie: Mocht de crew hier niks aan doen en merk ik toch dat mijn bedrijfsnaam gekleineerd wordt dan zal ik hiervoor verdere stappen van ondernemen.


    Dat betekend dus Slechte dingen of dingen in welke vorm dan ook. Daarmee bedoel ik dingen die slecht over kunnen komen.

  • Nu zien jullie dat criminalspoint een kinder point is dit soort dingen mogen eigenlijk niet eens voorkomen,


    We zijn hier om elkaar te helpen maar in plaats daarvan zijn mensen elkaar aan het haten en doen ze zeer dom tegen elkaar ZEER Kinderachtig dus!


    Ik heb zelf geen gebruik gemaakt van de host maar heb hier en daar wat gehoord,
    En niks negatiefs en ik weet zelf ook dat Willem eerlijk is en geen bedrieger Zeer jammer dit!

  • Begrip voor je Willem en heb het ook voor jou opgenomen via prive berichten met Koen. Maar, jammer dat je zo laag in je schoenen staat dat je het vertrouwen van elk lid hier laat vallen.


    Zeer spijtig, maar toch veel suc6

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • rickvbeek
    Ik heb het hier niet over iedereen maar over het algemeen, niet mijn woorden verdraaien.
    Dat iemand niet betaald is het probleem van ons bedrijf en niet criminalspoint.
    Wij worden direct slecht neergezet als hij/zei een wanbetaler is.


    Die topics hebben wij meerdere malen laten verwijderen, bestaan dus niet meer.



    @Riicky Ik bedank je ook heel erg voor dat je het voor me heb opgenomen en heb hier respect voor.


    Maar om alle problemen te beeindigen rondom het zwartmakerij noem zo maar op hebben wij dit moeten besluiten. De reden dat ik dit hier op het forum plaats is omdat iedereen dan op de hoogte is en hopend dat de crew ook een mededeling hiervan maken.


    Wij willen ons bedrijf hoog houden en wens ik niet door mensen die niet betalen en uiteindelijk een incasso bureau achter zich aan te krijgen belachelijk worden gemaakt.

  • Willem
    wat is probleem dan crew doet dus goed zijn werk.
    dat zet je er dus al niet bij.


    soms is net een speel tuin hier. dit komt mede door mensen die over alles negatief doen. deze personen hebben altijd woord klaar staan en zijn hier alleen om criminalspoint te kleineren.


    mocht er iemand zich aangesproken voelen ? ga dan asjeblieft weg of doe normaal !

  • Is je bedrijf WJsolutions?


    Dit is echt weer zo'n vorm van iemand dat aandacht te kort komt, je wilt niks meer met cp te maken hebben, maar toch pak je nog ruim je tijd om een topic aan te maken en op elke comment te reageren.


    Moest ik niks meer met cp te maken willen hebben ben ik gewoon weg en log ik nooit meer in.


    Wat je nu doet is gewoon vragen om commentaar, en straks loopt het uit de hand en dan kan je het weer allemaal op cp steken.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.


  • Ook wil ik de Crew vragen mijn bedrijfsnaam mocht die toch publiekelijk gemaakt worden per direct te verwijderen. Wij wensen namelijk niet meer wat met Criminalspoint te maken willen hebben rondom het bedrijf.


    Hiermee bedoel ik dus dan ook dat ik niet meer wil dat er uitgebreid gepraat wordt over mijn bedrijf.

  • Stop dan met reageren, en quote zeker geen bericht waarin je bedrijfsnaam staat, denk nu toch ff na voor je iets doet ...

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • Het punt is dat de crew niet altijd mag en kan ingrijpen, vaak komt dat door gebrek aan bewijs. ;)

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Dit topic slaagt nu eens echt op niets en zorgt er juist voor dat mensen gaan denken dat dit een kinder punt is...


    1) Zie je iets dat niet kan, zie je laster of eerroof in een topic, gebruik de rapporteer functie van het topic. Dit staat overal en werkt bij mijn weten perfect en wordt correct opgevolgd.
    2) In dit bericht heb ik 3x de naam van je hostingbedrijf moeten verwijderen, juist omdat je vraagt dat het niet mag.
    Ik heb wel iets beters te doen dan zaken te verwijderen die je zelf uitlokt.
    Dit topic starten zie ik juist als publiciteitsstunt voor je bedrijf, want dit zorgt er helemaal niet dat je naam verwijderd wordt, in tegendeel zelfs.
    3) Wij hebben geen content filter op CP, alle woorden worden gewoon toegestaan. Ik kan je bedrijf niet blokkeren zomaar.
    Wat wel kan is dat je mij EEN PRIVEBERICHT stuurt met een lijstje van alle laster en dan halen we dit weg.
    4) Ik helemaal nergens laster gezien over een incasso bureau... Door dit aan te kondigen hier maak je je eigen bedrijfsnaam zwart :-s
    Als dit toch zo is, nogmaals: rapporteren!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!