Hallo,
Heb vanmiddag een nieuw script gekocht, en online geplaatst, met wat kleine aanpassingen, wat vinden jullie er nu van?
Alvast bedankt voor de evt beoordeling,
SvenB!
Hallo,
Heb vanmiddag een nieuw script gekocht, en online geplaatst, met wat kleine aanpassingen, wat vinden jullie er nu van?
Alvast bedankt voor de evt beoordeling,
SvenB!
Heeft u ook een demo account ? want als hier iedereen een account moet maken en activeeren zijn we ook wel even bezig Voordat we het gehele script kunnen zien.
Heb je toevallig ook een download link?
Zodat we kunnen kijken wat jou waarde in het script is geweest.
En een demo login zou wel fijn wezen:)
Lelijke lay-out,
Ik zou die veranderen
Nou, dat gaat niet lukken, aangezien 1 account per IP is toegestaan8-)
Vindt de layout zelf ook niet zo denderend.
Heb momenteel geen budget meer!
10 euro, dat is zelf geen budget vind ik..
gebruikersnaam: [email protected]
wachtwoord: dusdat
Zie het maar als een tijdelijk demo account :cheer:
10 euro noem je : Wekelijkse zakgeld
Beste,
Ik vind de logo zeer lelijk (sorry:$)
Hier hopelijk heb je er wat aan
Met vriendelijke groet,
Mafiabase
Dat moet ik ook toegeven.
Maar ik zou die standaard lay-out veranderen..
Demo veranderd?
Stel 'mijn' account beschikbaar voor jullie
:p
Dan weet ik het bij deze goed gemaakt: Wie zou er voor mij een leuke layout kunnen creeeren excl slicing, zo goedkoop mogelijk. En wanneer ik hem goed vind, ik hem kan kopen?
mafiabase Het is wel het beeldmerk/logo voor de NL vereniging voor bioscoopexploitanten. Maar wel een beeldmerk, en weet niet echt zeker of ze het wel mogen gebruiken:
http://register.boip.int/bmbon…577832&markNumberType=REG
http://register.boip.int/bmbon…543683&markNumberType=REG
Zowel "bioscoopbon" als "Nationale bioscoopbon" zijn geregistreerde merken... Hoop niet dat je er problemen mee krijgt.
Trouwens, waarom zeg je op SiteDeals dat je Brain Tukkers bent, en heet je hier SvenB?
Link naar SiteDeals-topic
Uitgaande op het volgende, heb ik zo mijn vermoedens over wie nou "ik" is:
"Ik heb vandaag een nieuw script gekocht op SD van Roel C." - Brain Tukkers
"Heb momenteel geen budget meer!" SvenB, Enkelvoud
Ik krijg hierdoor erg de indruk dat het ??n persoon is, gezien het feit dat er niet echt als een team wordt gehandeld.
Daarbij staat dit nog in de bron:
Wel zo netjes om dat ook weg te werken.
Ik zou, zoals reeds is aangegeven, de layout veranderen. Ook zou ik het puntensysteem zoals op SiteDeals al is aangegeven veranderen, op deze manier zou je, als ik het goed heb, 975 euro aan IVR inkomsten hebben, en ??n bioscoopbon uitbetalen, of is uit het originele concept het IVR-onderdeel verdwenen? In het verkooptopic-demo van Roel C zat dat er nog wel in.
Jannick, we hebben de site samen, brian en IK!.. en idd, er moeten nog wat kleine dingetjes worden aangepast!
Maar wie kan er een mooi simpel goedkoop design voor mij maken!?
Je kan toch zelf zo 'goed' designen?
Doe het dan zelf??
Oei Oei, sterk punt :P!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!