Posts by ydersloot

    Beste leden van criminalspoint.


    Ik wouw eens even wat prutsen met windows movie maker.


    Nouw dacht ik laat ik maar net zon promotie filmpje maken wat banditi.nl ook heeft.
    Aleen nu zoek ik nog een vette beat die erin moet iemand die een site weet waar deze gratis zijn of iemand die er 1 voor mij heeft ?



    Mvg ydersloot

    Dit is zeker wel genoeg tukkie.


    Gratis moet je gewoon waardeeren en geen reclame is helemaal mooi.
    Zo kunnen beginnende scripter's een source uploaden en uitbreiden.
    En ook nog testen. Wat maakt het dan uit of je maar 3000 mb verkeer hebt hij geeft het toch gewoon gratis aan je ?


    Suc6 tukkie !
    :cheer:

    Nice pixel arts !
    I have pixeled for 2 or 3 years now and what you make is realy nice ! Congratz !



    Even voor de nederlanders.


    Ik heb dit zelf ook veel gedaan pixelart het is opzich niet moeilijk maar je moet gewoon goeie kleur gebruiken en goed met paint overweg kunnen.


    Pim jij had het over een mapsystem ik ben zelf niet echt goed in codeeren sterker ik kan wat html maar dat is het.
    Maar ik kan wel bijvoorbeeld net zoals de topicstarter huisjes kavels wegen tot nog veel meer maken.


    Stuur eens een pm als je intresse hebt. ;)

    Euheem niet zo leuke website ? mischien dit het probleem.

    PHP
    Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
    De website op www.street-crime.nl bevat elementen van de site executivedesigns.com die mogelijk malware host. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Uw computer kan worden ge?nfecteerd wanneer u een site bezoekt die malware bevat.
    Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor executivedesigns.com.
    Meer informatie over hoe u uzelf online kunt beschermen tegen schadelijke software.
     Ik begrijp dat het bezoeken van deze site mijn computer kan beschadigen.



    En mischien heb je gewoon een systeem wat snel is afgemaakt.


    Niet orgineele layout gratis cartoons enz enz...
    Maak het spel beter voor je spelers en leuker en ga dan eens goed promoten dan kom je al een heel stuk verder.

    Heeft u ook een demo account ? want als hier iedereen een account moet maken en activeeren zijn we ook wel even bezig Voordat we het gehele script kunnen zien.

    tja ik ben wel goed in het sneller maken van de scripting en mysql al een paar keer eerder gedaan want het moet ook een beetje snel worden natuurlijk!

    Citaat van cwcw

    Ik heb hem via msn gekocht met doorverkoop rechten en ik heb van de eigenaar van ultimategun gekocht en dat is ongeveer 1 jaar terug maar als u bewijzen hebt dat deze van u is zal ik hem eraf halen met alle verkoops statistieken en krijg jij al mijn verdienden wat ik verdient heb op dit layout.


    Met vriendelijke groet,


    Cwcw



    Ik kan de rechten niet tonen ik ben de layout zelf ook kwijtgeraakt op me pc die nu weg is.


    Het is al een tijdje geleden dat ik hem kocht maar er bestaat nog wel een topic hier op cp !

    Maffialayout Gun


    Die layout is van mij ! die heb ik hier eens op criminalspoint gekocht. en nu verkoop jij hem :S


    Dan wil ik bij deze weten hoevaak uw de layout heeft verkocht en graag de rechten laten zien van de layout.


    Mvg ydersloot

    Beste leden van criminalspoint !


    Nu heb ik 1 week geleden een acount aangemaakt op forum.gamert.nl en nu is hij nog steeds niet geactiveerd en ik kan ook geen mail of iets posten op het forum.


    En ik moet aleen een server beheer tooltje van hun website downloaden.
    Kan iemand dit voor mij downloaden via zijn account ?



    http://forum.gamert.nl/showthread.php?t=146591 dit is de site waar het bestandje opstaat die ik moet hebben.


    Hopelijk kan iemand mij helpen !

    Beste leden van criminalspoint.nl


    Ik ben sinds gister eens aan de slag gegaan met mijn nieuwe project http://www.fastbuxx.nl


    Wat wil ik precies hiermee gaan doen?


    Ik ga een gpt systeem maken net zoals http://www.neobux.com / http://www.bux.to
    Aleen ik wil het nog iets uitbreiden en mooier probeeren te maken.


    Enkele dingen die ik ga uitbreiden/maken.


    Een instant payout script (betekend met een klik op de knop automatisch je saldo indien hoger dan 5 euro op je paypal te krijgen.)


    Een Linkspel krijgen ze per 1000 klikjes bijv 30 cent.


    Maar nu zoek ik nog een partner die met mij samen deze site in werking wil maken en de layout helemaal te veranderen en te vertalen.



    Wat heb ik al ?


    Een hosting en een domein.
    Het systeem Bux.to Clone source.

    Beste flatliner.


    Heb je ook wat gegevens van uw pc zowel als geheugen en uw proceccor.
    Als deze oud zijn kan je beter daar ook een kleine upgrade uitvoeren omdat hij zo beter ingame's het ook beter doet met minder ping.


    Mv ydersloot