2.5GB dataverkeer per maand is niet relatief veel.
Hoe kom je hier bij?
2.5GB dataverkeer per maand is niet relatief veel.
Hoe kom je hier bij?
2.5 is goed genoeg voor een gratis abo.
Kunnen we eventjes ophouden met het opscheppen over eigen zolderkamer-hostingbedrijven die "veel beter zijn", meer ruimte of meer bandbreedte hebben? Lekker gezellig gaan zeiken over lage bandbreedte, geen wonder, het is voor kleine criminals, en ook nog gratis! Top Tukkie dat je dit doet. Helaas appreciëren sommigen dit niet.
Citaat van tukkie2.5GB dataverkeer per maand is niet relatief veel.
Hoe kom je hier bij?
2.5GB == 2500MB (wat jij vermelde).
Elke page load, kost bij een gewone criminals incl. images misschien een paar honderd KB. (0.75 MB voor het gemak).
Dan kan je dus: 2500/0.75 = 3333 pagina's per maand.
Dit is relatief weinig, aangezien je als scripter elke keer bij een edit de pagina refresht.
En geloof me, als je veel aan je site doet dan heb je per dag zo 500 refreshes...
Lars
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.06.10 16:40:54:
Oja, even ter vermelding:
Top dat je het doet
Het is inderdaad handig voor de beginnende scripters en criminals, maar bij de gevorderde criminals, en de spellen van 75 of meer actieve leden per dag raad ik het af.
Edit by Killingdevil: Even een stukje van je bericht verwijderd...
Ik vind het al knap dat hij een reseller neemt, om ons hier GRATIS criminal hosting te geven.
Inderdaad een VPS is beter, maar dit is goed (Voorlopig)
Maar als er belangrijke criminals komen, dan zou ik voor een VPS gaan.
Wel toppie
@Larsisgoed9 Niks tegen jou of Willem, maar het is wel dat de meesten hier totaal niet serieus mee bezig zijn. Waar zeg ik dat dan? Nergens, correct. Ik suggereer alleen maar dat men hier wel met iets meer respect mogen reageren. Wie klein begint...
Bedankt allemaal. Ik weet dat het misschien weinig is wat je nu nog krijgt. Maar als het beetje goed gaat, ga ik grootste pakket nemen. Zodat iedere criminal er goed op kan!
Oke dit is het maximale wat ik kan doen:
3000 mb dataverkeer
250 mb webruimte
Hier kun je toch wel een beginnende criminal op laten draaien?
ik zelf hat 2GB op mijn betaalde hosting pakket met me crime game
en dat redde ik elke maand weer hoor
er zat een chat in die veel bezocht werd en elke 10 seconden refresht dus
zolang je het goed script heb je wijnig load;) en voor de mensen die zegge als je iets aanpast dat je page refresht waarom zou je dit doen?
je kan toch localhost testen weet je zekker dat het goed is voor dat je het upload;)
maarjah dit is mijn mening
ga zo door tukkie:D
trek je zelf niks aan van die negatieve reactie's
Heb beetje jullie dingen na gelezen.
Dit is het maximale wat ik qua dataverkeer van mijn hosting per user kan krijgen:
3gb, dit lijkt mij toch genoeg voor een beginnend criminal?
En dan nog wat, ik ga ook betaalde hosting verkopen.
Alleen ik weet niet of deze prijs : 1,30 een beetje normaal is voor wat je krijgt. Je krijgt: 500 mb webruimte en 6000 mb dataverkeer
Is dit genoeg?
Groeten,
Brian
Dit is zeker wel genoeg tukkie.
Gratis moet je gewoon waardeeren en geen reclame is helemaal mooi.
Zo kunnen beginnende scripter's een source uploaden en uitbreiden.
En ook nog testen. Wat maakt het dan uit of je maar 3000 mb verkeer hebt hij geeft het toch gewoon gratis aan je ?
Suc6 tukkie !
:cheer:
bedankt:cheer:!
Haha dit is meer dan geweldig, ik heb nu 100 GB dataverkeer en 10 GB webruimte door dat kraak de kluis
GRATIS EN VOOR NIETS!
Het gaat supersnel, ik gebruik het zelf ook en een scripter en ik gaan er samen een maffiagame op bouwen.
* aanrader!!! *
Pro scripter? Wie mag dat dan wel niet zijn?
Nouja pro...
Hij zegt dat hij goed kan scripten
Nillas als je hem kent?
Hij is niet echt pro he?
Zijn php ervaring is niet 5 /5 maar 3 /5
[offtopic] bboy: Dat zegt niks, aangezien de gebruiker dat zo kan invullen [/offtopic]
Het is een uiterst goed gebaar om beginnende webmasters tegemoet te komen. Ikzelf zou er geen gebruik maken omdat er geen kvk-nummer is, en ik/gebruikers denken over oplichting. Nu wil ik er bij zeggen ik persoonlijk denk dat dat niet zo is.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!