• Ik heb hulp nodig.
    want ik heb mijn vendatta source upgeload,
    maar dan krijg ik dit:


    MySQL error

    Geachte speler/bezoeker,


    Wegens een MySQL fout is onze site offline.
    De webmaster is al op de hoogte van deze error.


    Of wij zijn bezig met een update of een grote onderhoud !


    Het Vendetta ontwikkelings team.




    Hoe kan ik dit oplossen?
    alvast bedankt :D

    Fitim
    Wie vecht kan verliezen, Maar wie niet vecht heeft al verloren.

  • ja in de config van vendetta zitten een paar foutjes maar als je een beetje kennis hebt(je hoeft maar een beetje kennis te hebben om het op te lossen)dan zijn de fouten zo weg.



    [offtopic]steeds meer mensen denken dat alles voor hun word gedaan en doen daarom zelf niks meer:([/offtopic]

  • Ik weet het echt niet?
    want bij elke link krijg ik die fout melding:


    Geachte speler/bezoeker,


    Wegens een MySQL fout is onze site offline.
    De webmaster is al op de hoogte van deze error.


    Of wij zijn bezig met een update of een grote onderhoud !


    Het Vendetta ontwikkelings team.





    hoe kan ik dit dan oplossen?

    Fitim
    Wie vecht kan verliezen, Maar wie niet vecht heeft al verloren.

  • Citaat


    Wegens een MySQL fout is onze site offline.


    Er staat iets fout met je instellingen OF de database ontbreekt OF er is een instelling voor actief / niet actief in de config. Moet je ff kijken.

  • Je moet weten hoe de code in elkaar zit. Als je daar geen verstand van hebt, moet je ook nog geen aanpassingen aanbrengen.
    Kijk gewoon eens wat in je scripts (.PHP files), zoek naar tutorials, leer wat en je vindt vanzelf wat de fout is.

    Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

  • Citaat van Robin


    Er staat iets fout met je instellingen OF de database ontbreekt OF er is een instelling voor actief / niet actief in de config. Moet je ff kijken.


    Ik heb gewoon allies geupload via fillezilla.
    data heb ik ook aangemaakt.
    gegevens.php heb ik ook veranderd in mijn wenssen.
    Ik kan de fout niet vinden?
    Wat zou het dan zijn:$
    Voeg me anders toe op msn:
    Geen email adressen.[offtopic]editted by Axl_H[/offtopic]

    Fitim
    Wie vecht kan verliezen, Maar wie niet vecht heeft al verloren.

  • Ik denk dat je gewoon je config verkeerd hebt ingesteld. Maar goed, post anders je script is even dan kunnen wij het voor je oplossen:) [offtopic]Probeer voor je een site begint eerst even de basis van php door te lezen;). Verder wel slim dat je met vendetta begint. Probeer goed die codes door te lezen en een beetje verandering in te brengen;)[/offtopic]

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!


  • Hier is die wat is er verkeerd aan:$


    En jemajeroen Database uploaden in phpmyadmin?

    Fitim
    Wie vecht kan verliezen, Maar wie niet vecht heeft al verloren.

  • Zoals Superior al subtiel aangeeft, zul je eerst een beetje moeten leren programmeren en oplossingsgericht denken, wil je een criminals debuggen of aanpassen. Heb je daar geen tijd voor of zin in, kun je overwegen een programmeur daarvoor in te huren. Reken maar dat die duur zijn ;)

    Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

  • Ja ik ben net begonnen met php.
    Html heb ik meer verstand van ;)
    Maar wat is de oplossing/ de fout van config.php?

    Fitim
    Wie vecht kan verliezen, Maar wie niet vecht heeft al verloren.

  • Doe eens wat aardig tegen de TS jongens, hij is nieuw en hij is volledig begrijpbaar in zijn situatie. Net alsof jullie wisten wat jullie in het begin moesten doen. Je kan inderdaad het beste eerst wat artikelen doorlezen en dit in de praktijk proberen na te doen. Lukt het dan nog niet, stel wat vragen.


    Ook wil ik je erop wijzen dat de meeste Criminals zijn gescript in zeer verouderde kennis en dit dus lang niet veilig genoeg is!

  • Jongens, zelf ik kwam in het begin met dit soort vragen over PHP op andere fora. En uit mezelf heb ik het aangeleerd de afgelopen twee jaar. En alvast raad ik je een site aan om het te leren, genaamd http://phpeasystep.com. En de tutorials bij sitemasters.be zijn over het algemeen ook erg goed. Probeer eerst de taal eens te leren. En dan kijken we wel weer verder.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!