Beoordeling Fryske Maffia script

• Wel leuk. Echter beetje jammer van dat je je mail moet activeren. Hoeft dus niet. Daarbij als je wil spelen zecht uw systeen. U Bent te ongezond. Echter kan me zelf dus niet betermaken. Lol.

Voor de rest wel leuk maar niet uniek.

• mrmike, Druk eens op het knopje Ziekenhuis of geeft mijn Db weer niet automatisch geld. Anders geeft ik je wel wat.

@rest, het probleem van dat je geen geld of health hebt moet nu opgelost zijn. De default waarde werdt weer eens niet ingevuld.

• Zoals ik al zij leuke script maar doe hier niks mee. Je spel klopt niet.

Steel snoep van een kind 37%
    Beroof een tankstation 12%
    Beroof iemand op straat 16%
    Beroof een Juwelier 49%
    Steel een auto 10%
    Beroof de bank 46%

En ik heb zelf nog niet eens gespeeld met jou systeem.

Maar succes. Zoals ik altijd zeg kraak nooit spellen af zal ik nu ook niet doen. Succes met het verder ontwikkelen van uw site. En maak een buglist forum aan zodat gebruikers hun mankementen kunnen posten. Is een tip van mij zelf

• Klopt, die kansen werken via de rand() functie. Maar ik denk dat ik zowieso de kansen eruit ga halen. Want het zegt toch te weinig over de echte kans. Die 1 op de 3 bedraagt.

Verder heb ik een forum genaamd bugs. Daar kan je eventuele bugs in posten.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.05.10 18:28:41:
    HTML is niet meer toegestaan. Dus je kunt die noscript grapjes maar beter laten. Plus er is een ban systeem gekomen.

Ook krijg je nu bij registratie automatisch volle health en geld.

Die bugs heb ik gevonden met jullie registraties ;)

• tip: doe tijden op je misdaad enz en maak ook een uitbreek voor je gevangenis aan en jezelf uitkopen!
    Anders zit je daar wel heel lang als er niet zoveel actieve zijn!

• Ik zal er morgen even naar kijken. Dan moet het systeem de tijden dmv de Unix Epoch berekenen.

En iedereen nog bedankt voor om er naar te kijken en vooral om tips te geven. Ik waardeer dat enorm!

• wtf, je wilt bugs vinden, maar je gaat wel mensen verbannen omdat ze een bug gebruikt hebben ..., beetje tegenstrijdig!

Citaat

Je wachtwoord of gebruikersnaam is fout, of je bent verbannen.

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• Jij hebt je geregistreerd? of niet. Dit is een foutmelding die je dan krijgt. Want bij het inloggen staat in de WHERE ook dat de kolom `ban` 0 moet zijn. Staat ban op 1 dan ben je verbannen. Dat systeem hebt ik er alvast bij gebouwd. Maar helaas was er vanmiddag iemand die het leuk vond om het voor de anderen te verpesten. En dat vindt ik dus weer niet leuk. Hij/zij gebruikte het noscript grapje of javascript. Daarom strip ik nu alle HTML van de formulieren af. En daarbij heb ik voor andere gevallen een ban systeem gemaakt om het in de toekomst te gebruiken.

• Wachten op (IP)...

Cannot connect to server. Try again later.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.05.10 23:41:45:
    Howww... Blijkt dat het hier wat minder hard loopt dan gedacht. Beetje oud topic. Ik zei niets. Zei ik iets?

• Waarom oude topic ophalen?

De wachttijd voor de verbinding is verstreken

De server op 83.119.140.44 doet er te lang over om te antwoorden.

* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het
    over enkele ogenblikken opnieuw.

* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
    computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!