Het 5de jaar van het VWO.

Welke opleiding doe jij?
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ik zit op de HAN (Hogeschool Arnhem Nijmegen), eerste jaar (propedeuse) van Informatica. Tot nu toe alle studiepunten.:D
-
Bio-informatica maar ik wil conservatorium gaan doen.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.04.10 15:28:25:Citaat van KillingdevilIk zit op de HAN (Hogeschool Arnhem Nijmegen), eerste jaar (propedeuse) van Informatica. Tot nu toe alle studiepunten.:D
nice kun je doorstromen naar de UV! -
2de jaar webmaster / webdeveloper.
Opleiding: mediatechnologie (niv. 4)School: Grafisch Lyceum Rotterdam.
Ik zie dus al een aantal berichten dat mensen dit ook willen gaan doen. Ben benieuwd! -
2de jaar TSO (technish onderwijs) Grafische Communicatie & Multimedia
-
MAVO 3 met LO2 (Lichamelijke Opvoeding extra).
Nu allemaal 8en -
3latijn
-
latijn?
-
Citaat van stan
latijn?
Gymmanasium I quess -
Ik doe HAVO 4 vorig jaar VWO maar deed niks (A). Ik ga hierna Bedrijfskundige Informatica doen ;). (Valt me trouwens op dat veel mensen op VMBO of MBO zitten terwijl wat hier gebeurt toch redelijk hoog niveau is)
Wat is dat trouwens met die niveaus? Is dat alleen in België ofzo? -
Ik ga ICT Applicatieontwikkelaar MBO-4 BOL doen
-
3 economie-wiskunde
-
momenteel 4 mavo als ik dat heb gehaald(de examens enzo)
ga ik volgend jaar naar ict niv.4 -
Citaat
(Valt me trouwens op dat veel mensen op VMBO of MBO zitten terwijl wat hier gebeurt toch redelijk hoog niveau is)
Wat is dat trouwens met die niveaus? Is dat alleen in België ofzo?Dat niveau valt wel mee hier hoor. Heel erg zelfs... Maar MBO is zo laag nu ook nog niet...
Iemand zei dat ik naar de Universiteit kan doorstromen. Zou ik inderdaad kunnen doen, maar wordt niet graag opgesloten in me hokje en non-stop aan het programmeren gezet. Ga liever voor een leidinggevende functie.:cheer:
-
4 VWO (NT/du/WisD+Eco+M&O+IB)
-
-
Ik heb ook VWO gedaan maar na 4de ben ik gestopt en naar HBO gegaan. Ik had ook wiskunde D. Was zo simpel.
-
2de leerjaar MBO 4 Applicatieontwikkelaar (crebo 90020); daarna waarschijnlijk deeltijd HBO
-
Is hier echt serieus niemand die net als mij nog op de basisschool zit :P?
-
Citaat van Killingdevil
Iemand zei dat ik naar de Universiteit kan doorstromen. Zou ik inderdaad kunnen doen, maar wordt niet graag opgesloten in me hokje en non-stop aan het programmeren gezet. Ga liever voor een leidinggevende functie.:cheer:Maar voor een leidinggevende functie moet je toch juist universiteit hebben gedaan (dan zitten de HBO'ers en de MBO'ers het werk te doen)?
PS. heb nog geen antwoord gehad op mijn vraag wat dat is met die niveaus? Dat ken ik namelijk helemaal niet.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!