3D Wapens, elke dag update!

  • Je moet zeker eerst wat tuts volgen:)


    Ik heb 4 uur aan tutorials eropzitten, en dit is dan het resultaat:)


    En weet nu nog maar 5% van het programma:)


    Dus hij is moeilijk:)

  • @TS: het is echt boven mijn verwachtingen! je hebt talent!
    Mife: Het is MAX3d het progje en het is redelijk moeilijk om te doen. Je kunt idd eerst beter photoshop onder de knie krijgen.

  • @ stan, Ja, ik verwachten dit eigenlijk ook niet na 4 uur tuts:p


    maarja beetje klooien en dan komt dit eruit:)


    MVG Georgo


    [offtopic]Nu aan het magazijn werken[/offtopic]

  • Zo'n 3D programma's zijn eindeloos, je moet een hele opleiding hebben gedaan vooraleer je ze echt kent. Maar er zijn ook altijd verschillende wegen om aan je doel te geraken dus dat valt mee.


    Maar je bent goed bezig moet ik zeggen!

  • Pim, dankje wel:p, misschien had ik hier veel eerder aan moeten beginnen, blijk dat ik misschien wel een fieling hier voor heb,


    Heb gister de heletijd gezichtjes proberen te maken, maar dat wel wel een minder succes:p


    Mja wapens maken gaat goed blijkbaar:p

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.04.10 18:16:16:
    Update is af:) nu met ammo


    EDIT
    Met buiging erin:

  • Ik vindt dit zo mooi om te zien! laat CRIMEGAMES niet uitsterven,


    we groeien gewoon mee :)
    CP 5v(h)



    ONTOPIC:


    Ik vindt de wapens heel echt een mooi lijken.
    ga zo door hoop dat je is een pakket vrij geeft :p

  • Omdat dit me eerste designs zijn, geef ik zeker wel wat weg:)


    Wapen moet dan alleen door de gene worden uitgeknipt enzo,


    Want daar heb ik niet zo zin in:p


    [offtopic]Natuurlijk zou ik er wel iets voor in de ruil hebben, Want je moet het zien, dat 1 wapen me een dag of anderhalf kost om te maken,


    Alleen kleuren is nog beetje moeilijk met 3d te doen
    [/offtopic]

  • Hehe, dat zijn wel nette wapens, maar denk dat dat voor mij even gaat duren voordat ik dat echt zo kan krijgen, ik vind het al moeilijk om alleen al de basis te maken, kleur maakt het uiteindelijk af, maar is zo moeilijk om dat te realiseren in een 3d design..


    Ik zou moeten kijken, of ik het op 1 of andere manier, helemaal kan uitklappen ofzo, zodat ik die kleuren erin kan maken:)


    Mja, dat is voor latere zorg, first things first..


    Vind het al knap dat het me lukt, om er structuur in te krijgen, met het handwapen lukt het ook al aardig, moet straks alleen kijken welke kleuren ik daar voor ga gebruiken..

  • Netjes georgo,


    ik geef je een 7/10 zo in zo al voor hoe het nu is.


    [offtopic]
    En heb je nog wat gehad aan de tutorials die je gegeven heb?
    Ik ben eerlijk gezegd helemaal vergeten om die blaadjes te scannen, wil je ze nog hebben? Want dan doe ik dat nu even ;)
    [/offtopic]

  • voor texturen, eerst uvwrappen. in photoshop inladen, inkleuren met textures enzo. En dan erop meppen :p
    Simpel (a).


    verder, focus je eerst op alles onder de knie krijgen, daarna pas kan je smooth opervlakken proberen zoals gezichten en andere

  • Kan het ook met paint shop pro x2? Want daar ben ik meer ervaren mee:)


    ik zal kijken wat ik ervan kan maken, maar zal me eerst bezig houden met 3D zelf


    dan kan ik gaan kijken voor structuur


    Mvg georgo

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!