Posts by Granato


    Is mogelijk met alles, zoek gewoon een Uv wrap tutorial op :p
    Maar je hebt nog wel wat oefening nodig. Maar echt goed op dreef vind ik. Heb me zelf maar even beziggehouden met modellen :p

    voor texturen, eerst uvwrappen. in photoshop inladen, inkleuren met textures enzo. En dan erop meppen :p
    Simpel (a).


    verder, focus je eerst op alles onder de knie krijgen, daarna pas kan je smooth opervlakken proberen zoals gezichten en andere

    Citaat van sloosmedia

    Granato: mooie unieke namen!!!


    enkel spreken de namane mij niet aan, keep trying :)


    [offtopic]Sorry dat ik nog niks heb gekozen maar een goede naam is de beste start.:piraat:[/offtopic]


    Heb je voorkeur voor namen met een betekenis achter, of liever namen die gewoon goed klinken?



    Torrents zijn niet illegaal. Het zijn bepaalde downloads die illegaal zijn. Maar een demo torrenten is perfect legaal.

    Palermo => vernoemd naar een bekende mafia stad
    Fanabala => Mafia term voor 'Go to hell'
    Borgata => een criminele gang, mafia term


    Ik verkies eig wel die Fanabala :p, is leuk klinkend en goede betekenis achter :)

    Ik verkoop dit plaatje, met 3 mafia characters.




    Veiling: Ja
    Indien veiling, startbod: € 30,-
    Buy-now: € 50,-


    Extra info:
    -Wordt maar één maal verkocht, Na verkoop archiveer ik het plaatje.
    -Elke aanpassing doe ik nog :), tot je er volledig blij mee bent

    Citaat van Granato

    Ik zou het echt niet in flash doen, of je maakt een hele site in flash of je maakt het in javascript. Javascript zal sowieso voor meer mensen toegankelijk zijn. Velen willen nog steeds geen flash downloaden of hebben door andere redenen geen flash (zie mobiel internet). Nu javascript laadt ook vele sneller :)


    Mwoaah. Is wel beetje na te bootsen :p

    Ik zou het echt niet in flash doen, of je maakt een hele site in flash of je maakt het in javascript. Javascript zal sowieso voor meer mensen toegankelijk zijn. Velen willen nog steeds geen flash downloaden of hebben door andere redenen geen flash (zie mobiel internet). Nu javascript laadt ook vele sneller :)


    Heb je een pm gestuurd :). IK zie het zeker zitten

    Al bedankt voor de comments, tips hoe ze bozer kan maken :p?
    Heb al wat emotie proberen op te wekken met de wenkbrauwen en de mond maar het doet niet echt wat ik wenste met het bozer maken.
    Ik wil ook de baas(don). Die kerel die vooraan staat. Een beetje een verdwaasde look geven. Hij heeft goed oog in wat hij en zijn gang doen. Daarom kijkt hij ook niet echt boos, maar vol vertrouwen.

    Citaat van Jasper

    aah oke, misschien een beetje een vage vraag maar wat is het gemiddelde wat je voor zoiets zou vragen?


    Goh, hangt echt af van wat je wilt. Hoe ingewikkeld het is en indien je veel detail wilt op een groot papier, of veel op een klein papier, etc. Zijn zoveel factoren die een prijs kunnen bepalen. Prijs zal varieëren tussen 5 - ??


    Als je zegt wat je wilt, kan ik eens kijken :)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.03.10 19:30:28:


    Mijn nieuwste :), Iemand nog een plaatje nodig?

    Citaat van Jasper

    Ik heb wel interesse in dat "zakenmannetje" wat zou je hiervoor ongeveer willen hebben?


    Hey, helaas is dit zakenmannetje al in gebruik. Dat zijn slechts voorbeelden van wat mogelijk is. Ik kan je wel een nieuw mannetje maken. Dat anders is, maar nog steeds een zakenman is.

    Citaat van SkyNet

    Wat is de prijs van zo'n 'Mannetje' ?


    Groetjes,
    SkyNet :cheer:


    De prijs hangt volledig af wat je vraagt :). Mainly aan de tijd die ik erin stop. Ik wil zelf nooit iets afleveren wat niet goed is in mijn ogen. Daar begin ik niet aan.



    Je mag alles zeggen wat je wilt bijvoorbeeld, Wat voor iemand het moet zijn, hoe zijn jasje er bv uit moet zien, wat voor gezicht. Als je je eigen gezicht wilt kan ik dat iets of wat cartoony namaken. Zoals in de eerste tekening kan je zien dat ik daar all-stars nagetekend heb. Kan allemaal :)

    Hoi


    Ik wil graag mijn plaatjes voorstellen.
    Ik ben al een 3-4 jaar bezig in het designen van Logo's, plaatjes, tekeningen en andere.
    Ik werk momenteel met een aantal coders aan de site
    http://Impodium.nl waarvoor ik al het grafische maak.


    Hier nog even een paar andere dingetjes die ik heb gemaakt :) Weet wel dat ze meestal niet eens af zijn.







    Een simpel, snel logo voor een mafia game


    Is een kleine selectie van wat ik afgelopen weken heb gemaakt. Nu zoek ik enkele jobjes, een logo maken, ventje tekenen, etc. Je zegt het maar.
    Ik werk met Photoshop en Illustrator, Illustrator is voor de meer cartoony look, zoals de tekeningetjes en Photoshop gebruik ik vooral voor dat laatste logo bv.


    Uiteraard doe ik dit wel niet gratis, het kost mij ook veel tijd om een mannetje te tekenen. Bijvoorbeeld die mijnwerker (hoe simpel hij is) heeft me toch een uur gekost.


    Als iemand een request heeft mag deze die hier plaatsen of een berichtje sturen. Dan kunnen we mooi overleggen en alles bespreken.


    Ik hoop snel wat jobjes te krijgen.