cwcw updates

  • Beste, Cpers


    Ik heb deze forum gemaakt
    voor al mijn updates,
    Het zijn er niet veel maar ik ben ermee bezig,
    Aangezien ik het nog moet leren zouden hier en daan wat foutjes kunnen ontstaan.
    Zie jij een fout pm me dan ik test ze zelf eerst op crimeway.com voor dat ik ze hier post :P


    Met Vriendelijke Groet,
    Cwcw


    PS: Laat me ook weten wat jullie van men werk vinden,
    Kritiek is ook welkom zo leer ik het sneller :)

  • Hij is wel goed :) Alleen ik had m al.. :P


    Edit: Maar ik gebruik wel jou footer.gif:P


    Edit: Je righter colum heb je alleen maar de statistieken.. maar maakt niet uit:) Je kan die er zelf ook makkenlijk bij zetten.

  • Bedankt voor de footer! hij werkt perfect :)


    Ik krijg alleen een error als ik de scooters.sgl uit voer en user.sql


    Bij scooters.sql krijg ik dit:



    En bij de user.sql dit:


  • Killingdevil moet zijn grote mond is eventjes houden ik heb vele topics gezien waar op hij alleen maar kritiek levert.


    En hoe zou ik het anders moeten doen dan?...
    En dat is dus ook mijn vraag en geen spamende antwoorden waar Killingdevil alleen maar mee bezig is.

  • Ik heb helemaal niet alleen maar kritiek, ik help vaak genoeg met alle plezier mensen met hun problemen. Echter, ik vind wel dat er een basis kennis kan worden verwacht, en daarnaast een heel klein beetje eigen inzet voordat hier problemen worden gepost.


    PHP
    Dit bij users bijvullen `scooterjatten` int( 10 ) NOT NULL default '600', `scooterjattijd` datetime NOT NULL default '0000-00-00 00:00:00',


    Als je dit ziet staan, dan heb je toch door dat er heel duidelijk bij staat wat je er mee moet doen? Iedereen die weet wat de voorkant van zijn beeldscherm is, ziet dat dit niet zomaar uitgevoerd kan worden. Als je vervolgens vraagt hoe het wel moet, dat is wat anders.


    Een goede query hiervoor zou zijn:

    PHP
    ALTER TABLE users ADD scooterjatten INT(10) NOT NULL DEFAULT 600;
    ALTER TABLE users ADD scooterjattijd DATETIME NOT NULL;
  • Sorry voor mijn gedrag ik kan af en toe wel is uit schieten als er iets niet 123 lukt.


    Maar het is me gelukt!


    Killingdevil bedankt voor de query want daar kwam ik dus niet uit ik snap dat gewoon niet.


    En cwcw bedankt voor deze geweldige script! :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!