Posts by infesmati

    Tot nummer 5 snap ik het en ben ik ook, Maar ik zie geen PIO
    Alleen snap ik niet hoe dit precies mijn probleem zou kunnen oplossen.


    Ook had ik hier voor al ge googlet maar daar staan net niet het gene wat ik nodig heb en of on af gemaakte topics.


    Het punt is dus dat ik het overdrachtsmodus zou moeten wijzigen? dan ga ik nu ff veder looken op google in ieder geval bedankt voor je snelle reactie ;)


    alexruter, Helaas kan ik niets met de schijf doen ook geen knop met de muisknop want dan slaat alles vast :P en dat is een beetjuh balen.

    Goeie dag,


    Zo als me topic naam al zegt ik heb een I/O device error op een harde schijf.


    Ik had een Externe harde schijf ( Die scheiden er vaak snel mee uit) Die heb ik toen ontleed en intern aan gesloten, Werkte perfect! :P


    Na enige tijd nu dus..., Vertraagt hij me computer want ik heb daar me programma's op staan en me c alleen besturingssysteem en met Firefox heb laat ik daar ook de downloads op slaan waar door me computer (Soms) ff vast staat.


    Ik weet ook wat die error betekend incoming/outcoming data, het probleem is dat ik niet weet of ik hem dood kan verklaren want ik heb zo iets nooit mee gemaakt wel heb ik via CMD chkdsk j: uit gevoerd.


    Hier de scan:


    Ik hoop dat iemand weet hoe je het probleem kan oplossen en hoop dat dit voldoende info is ;)


    Alvast enorm bedankt!, Infesmati.


    Edit: er staat wel data op maar mogen verloren gaan eventueel :P
    Zo lang die het maar weer normaal doet ben ik weer blij.

    Ik heb anders nog wel 800 GB over op 2e schijf en 200 GB op me 4e schijf (niet echt veel zin want dat duurt wel tot je alles heb overgeplaatst)


    Maar je kan ook alles op een DVD branden, En anders heb ik nog wel een paar handige progies voor je.

    Oke, Ik ben wat wijzer geworden er over en die afmeld link is wel een goed idee om zulke dingen te voorkomen bedankt voor jullie reacties ;)


    :slotje:


    Greetzzz, infesmati.

    Is bijna het zelfde, Ze bieden het zelfde en als het goed is horen ze bij elkaar.
    Alleen begijp ik niet wat je bedoelt met die artikelen van met Database...,,,

    oohh,,, Jij wou toch een criminals spel op hosten? nou met die data verkeer en ruimte wat ze bieden kom je nooit met een crime spelletje er overheen.

    Ja ik heb daar verschillende servers op ge host :)


    En het zijn echte aanraders want je ziet niet veel gratis hostings voor zo veel het is eigenlijk al zo goed genoeg want daar kom je eigenlijk nooit over heen met een crime site.

    Hallo,


    Ik heb een vraagje over die activatie mail, Ik krijg hem wel namelijk alleen duurt dat namelijk een paar minuten hebben daar meer mensen last van of licht het aan mij?
    Er is ook veders niks aan de hand mee alleen duurt het dus langer tot ik die activatie mail krijg, Heeft iemand daar een oplossing eventueel voor? bij voorbaat dank :)


    Edit: Ik wil iedereen bedanken voor de mooie updates die ik in dit topic heb kunnen vinden ze werken allemaal voor al waren die admin extraatjes mooi als nog bedankt hier voor :)