Criminolz algemeen topic

  • @swatcrime, dit komt omdat je HTML in PHP plaatst, en PHP wel weer opent zonder te sluiten, zie hier de goede code:

  • Nee, er is iets met de admin check, kan ik zien in Notepad ++, ik maak hem zelf wel eventjes, dan weet ik zeker dat ie goed is.


    Hier is ie:


    Succes ermee, werkt gegarandeerd!

  • hij doet het al :)


    ik hat index.php?p=bewerken2.php
    index.php?p=bewerken2 zo moest het Xd
    en ik deed door crimebay.karhost.nl/ingame/berwerken2.php maar dan weet die niet dat je admin bent ;p


    srry voor de bozen reactie ;)


    heb je btw een goede scooter menu ?
    mag ik die dan gerart hebben plz de mijne werkt niet goed :S



    mvg Duvelke

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.08.09 22:35:22:
    als je iemand aan valt gaat er geen leven van af alleen geld


    en bij moorden staat zoon balkje en kun je geen naam in vullen :S


    mvg Duvelke

  • PHP
    Warning: Division by zero in /home/blabla/domains/blabla.nl/public_html/ingame/murder.php on line 51


    Jij knalt 1.000 kogels op tobigangsta af en brengt hem 100% schade toe!
    Je hebt tobigangsta vermoord! Je hebt zijn ? 118.433 gejat en je hebt 0 power gekregen!

  • Hallo,


    Ik heb een vraagje over die activatie mail, Ik krijg hem wel namelijk alleen duurt dat namelijk een paar minuten hebben daar meer mensen last van of licht het aan mij?
    Er is ook veders niks aan de hand mee alleen duurt het dus langer tot ik die activatie mail krijg, Heeft iemand daar een oplossing eventueel voor? bij voorbaat dank :)


    Edit: Ik wil iedereen bedanken voor de mooie updates die ik in dit topic heb kunnen vinden ze werken allemaal voor al waren die admin extraatjes mooi als nog bedankt hier voor :)

  • ik heb nog wat bugs gevonden


    1, als je een uzi koopt krijg je wel power maar niet de uzi : oplosing ze zijn ergens uzi vergeten hier de goed rij :


    2, hitlist
    kom ik nog niet uit ;p


    mvg Duvelke

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!