@swatcrime: het is een algemeen topic dus verziek het niet door codes te plaatsen, maak een nieuw topic aan
Criminolz algemeen topic
- Smil-E
- Closed
-
-
-
Was er al iemand met admin systeem begonnen hiervoor toevallig????
-
DRUGS.PHP
Je hebt je 0 zakjes drugs verkocht voor ? 2.500.000,-!
Je hebt je 0 zakjes drugs verkocht voor ? 0,-!Bug?
-
Je hoeft dat niet te blijven herhalen nush
-
@swatcrime, dit komt omdat je HTML in PHP plaatst, en PHP wel weer opent zonder te sluiten, zie hier de goede code:
PHP
Toon Meer<?php if($own['admin'] == 'Ja'){ if(isset($_POST["editusers"])){ echo ' <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1>Welke lid aanpassen?</h1> <form method="POST"> <tr> <td>Gebruiker:</td> <td> <input type="text" name="search" size="25"> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" align="left"> <input type="submit" name="submit1" value="Zoek"> </td> </tr> </form> </div> <div id="content_bottom"> </div> '; if(isset($_POST['submit1']) || isset($_POST['search'])){ $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='{$_POST['search']}'"); $num = mysql_num_rows($dbres); if($num == 0){ echo "<FONT color=red><center>De opgegeven gebruiker is niet gevonden.</center></FONT>"; } if($num > 0){ echo "Lid gevonden. Klik <a href=index.php?p=database?a=editusers&f={$_POST['search']}>hier</a> om {$_POST['search']} te wijzigen"; } } if(isset($_GET['f'])){ $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='{$_GET['f']}'"); $user = mysql_fetch_object($dbres); if(isset($_POST['wijzigen'])){ mysql_query("UPDATE `users` SET `email`='{$_POST['email']}', `contant`='{$_POST['contant']}', `bank`='{$_POST['bank']}', `killers`='{$_POST['killers']}', `rank`='{$_POST['rank']}', `health`='{$_POST['health']}', `bankleft`='{$_POST['bankleft']}', `power`='{$_POST['power']}', `callcredits`='{$_POST['callcredits']}', `vipdays`='{$_POST['vipdays']}', `city`='{$_POST['city']}', `info`='{$_POST['info']}', `kladblok`='{$_POST['kladblok']}', `maffia`='{$_POST['maffia']}', `activationcode`='{$_POST['activationcode']}', `rankvord`='{$_POST['rankvord']}', `admin`='{$_POST['admin']}', `moderator`='{$_POST['moderator']}' WHERE `id`='$user->id'"); echo"Je hebt $user->login naar de opgegeven instellingen aangepast."; } $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='{$_GET['f']}'"); $user = mysql_fetch_object($dbres); ?> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <tr> <td>Gebruikersnaam: <?echo$user->login;?></td> </tr> <form method="POST"> <tr> <td>E-mail adres:</td> <td> <input type="text" name="email" value="<?echo$user->email;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Contant:</td> <td> <input type="text" name="contant" value="<?echo$user->contant;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Bank:</td> <td> <input type="text" name="bank" value="<?echo$user->bank;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Killers:</td> <td> <input type="text" name="killers" value="<?echo$user->killers;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Rang:</td> <td> <input type="text" name="rank" value="<?echo$user->rank;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Health:</td> <td> <input type="text" name="health" value="<?echo$user->health;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Storten:</td> <td> <input type="text" name="bankleft" value="<?echo$user->bankleft;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Power:</td> <td> <input type="text" name="power" value="<?echo$user->power;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Callcredits:</td> <td> <input type="text" name="callcredits" value="<?echo$user->callcredits;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Betaald acc:</td> <td> <input type="text" name="vipdays" value="<?echo$user->vipdays;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Stad:</td> <td> <input type="text" name="city" value="<?echo$user->city;?>"> </td> </tr> </tr> <tr> <td>Activatiecode (0 = uit):</td> <td> <input type="text" name="activationcode" value="<?echo$user->activationcode;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Rangvordering:</td> <td> <input type="text" name="rankvord" value="<?echo$user->rankvord;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Admin:</td> <td> <input type="text" name="admin" value="<?echo$user->admin;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Moderator:</td> <td> <input type="text" name="moderator" value="<?echo$user->moderator;?>"> </td> </tr> <center> <tr> <td colspan="2" align="left"> <input type="submit" name="wijzigen" value="Wijzig gegevens"> </td> </tr> </center> </form> </div> <div id="content_bottom"> </div> '; } else{ echo ' <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Geen Admin</h1> Je bent geen admin, dus kan je dit paneel ook niet openen!! </div> <div id="content_bottom"> </div> '; } ?>
-
@larsisgoed9
hij werkt nog niet -.-'
-
Parse error: syntax error, unexpected $end in /var/www/virtual/crimebay.karhost.nl/htdocs/ingame/editusers.php on line 175
-
Er is een { geopend maar niet afgesloten met een }
Kunnen ook meerdere niet afgesloten zijn. -
Nee, er is iets met de admin check, kan ik zien in Notepad ++, ik maak hem zelf wel eventjes, dan weet ik zeker dat ie goed is.
Hier is ie:
PHP
Toon Meer<?php if($own['admin'] == 'Ja'){ if(isset($_POST["bewerken2"])){ $username = mysql_real_escape_string($_POST['username']); $email = mysql_real_escape_string($_POST['email']); $cash = mysql_real_escape_string($_POST['cash']); $bank = mysql_real_escape_string($_POST['bank']); $killers = mysql_real_escape_string($_POST['killers']); $rank = mysql_real_escape_string($_POST['rank']); $health = mysql_real_escape_string($_POST['health']); $kogels = mysql_real_escape_string($_POST['kogels']); $power = mysql_real_escape_string($_POST['power']); $callcredits = mysql_real_escape_string($_POST['callcredits']); $vip = mysql_real_escape_string($_POST['vip']); $stad = mysql_real_escape_string($_POST['stad']); $activatiecode = mysql_real_escape_string($_POST['activatiecode']); $rankvordering = mysql_real_escape_string($_POST['rankvordering']); $moderator = mysql_real_escape_string($_POST['moderator']); $admin = mysql_real_escape_string($_POST['admin']); mysql_query("UPDATE `users` SET `email`='$email', `cash`='$cash', `bank`='$bank', `killers`='$killers', `rank`='$rank', `health`='$health', `kogels`='$kogels', `power`='$power', `callcredits`='$callcredits', `vip`='$vip', `stad`='$stad', `activatiecode`='$activatiecode', `rankvordering`='$rankvordering', `moderator`='$moderator', `admin`='$admin' WHERE login = '$username'"); echo ' <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Gelukt</h1> <b>GELUKT!:</b> De ingevoerde gebruikers is aangepast!: </div> '; } if(isset($_POST["bewerken"])){ $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='{$_POST['username']}'"); $data = mysql_fetch_object($dbres); if($data->login != ""){ ?> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Doneren</h1> <b>Uitleg:</b> Pas hieronder alles aan: <form method="post"> Gebruikersnaam: <input type="text" name="username" value="<?php echo $data->login; ?>"><br /> E-mail: <input type="text" name="email" value="<?php echo $data->email; ?>"><br /> Cash: <input type="text" name="cash" value="<?php echo $data->cash; ?>"><br /> Bank: <input type="text" name="bank" value="<?php echo $data->bank; ?>"><br /> Killers: <input type="text" name="killers" value="<?php echo $data->killers; ?>"><br /> Rang: <input type="text" name="rank" value="<?php echo $data->rank; ?>"><br /> Health: <input type="text" name="health" value="<?php echo $data->health; ?>"><br /> Kogels: <input type="text" name="kogels" value="<?php echo $data->kogels; ?>"><br /> Power: <input type="text" name="power" value="<?php echo $data->power; ?>"><br /> Callcredits: <input type="text" name="callcredits" value="<?php echo $data->callcredits; ?>"><br /> Vipdagen: <input type="text" name="vip" value="<?php echo $data->vip; ?>"><br /> Stad: <input type="text" name="stad" value="<?php echo $data->stad; ?>"><br /> Activatiecode: <input type="text" name="activatiecode" value="<?php echo $data->activatiecode; ?>"><br /> Rangvordering: <input type="text" name="rankvordering" value="<?php echo $data->rankvordering; ?>"><br /> Moderator: <input type="text" name="moderator" value="<?php echo $data->moderator; ?>"><br /> Admin: <input type="text" name="admin" value="<?php echo $data->admin; ?>"><br /> <input type="submit" class="submit" name="bewerken2" value="Bewerken"> </form> </div> <?php }else { echo ' <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Gebruikersnaam niet gevonden...</h1> <b>ERROR:</b> De ingevulde gebruikersnaam, bestaat niet! </div> '; } } echo ' <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Gebruikers bewerken:</h1> <b>Uitleg:</b> Vul hier een gebruikersnaam in, die je wilt bewerken: <form method="post"> Gebruikersnaam: <input type="text" name="username" value="admin"><br /> <input type="submit" class="submit" name="bewerken" value="Start"> </form> </div> '; } else{ echo ' <div id="content_container"> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Geen Admin</h1> Je bent geen admin, dus kan je dit paneel ook niet openen!! </div> </div> '; } ?>
Succes ermee, werkt gegarandeerd!
-
http://www.crimebay.karhost.nl/ingame/editusers.php
en dan zegt die :
Geen Admin
Je bent geen admin, dus kan je dit paneel ook niet openen!!maar ik sta wel op admin
want kan andere dingen wel en ben rood
-
Je moet admin = Ja hebben staan, dus niet 1 of zo!
-
heb ik en mod ook
en als mod af staat doe die het ook niet -
?? Je moet in de database, onder JOUW naam admin Ja hebben staan, dus met 1 hoofdletter, geen spaties, of iets anders, dan werkt het.
-
Dat HEB ik OOk
doet het
nog bedankt voor de optie temakenDiester:
Graag even rekening houden dat ze je willen helpen.
Als je wil dat ze je niet helpen moet je dit soort reacties vooral blijven geven. -
Hmm, heel erg vreemd.. Is dit wel je eigen naam? Want anders weet ik het ook niet :sst::((
-
hij doet het al
ik hat index.php?p=bewerken2.php
index.php?p=bewerken2 zo moest het Xd
en ik deed door crimebay.karhost.nl/ingame/berwerken2.php maar dan weet die niet dat je admin bent ;psrry voor de bozen reactie
heb je btw een goede scooter menu ?
mag ik die dan gerart hebben plz de mijne werkt niet goedmvg Duvelke
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.08.09 22:35:22:
als je iemand aan valt gaat er geen leven van af alleen gelden bij moorden staat zoon balkje en kun je geen naam in vullen
mvg Duvelke
-
-
@ Duvelke, klopt, hiermee wil ik niet cwcw kweten, maar er misten idd veel dingen, een paar spellingfouten, en de afbeeldingen waren fout bij mij, maar dat heb ik solved.
-
Hallo,
Ik heb een vraagje over die activatie mail, Ik krijg hem wel namelijk alleen duurt dat namelijk een paar minuten hebben daar meer mensen last van of licht het aan mij?
Er is ook veders niks aan de hand mee alleen duurt het dus langer tot ik die activatie mail krijg, Heeft iemand daar een oplossing eventueel voor? bij voorbaat dankEdit: Ik wil iedereen bedanken voor de mooie updates die ik in dit topic heb kunnen vinden ze werken allemaal voor al waren die admin extraatjes mooi als nog bedankt hier voor
-
ik heb nog wat bugs gevonden
1, als je een uzi koopt krijg je wel power maar niet de uzi : oplosing ze zijn ergens uzi vergeten hier de goed rij :
PHP
Toon Meer$check = array( "bankpas" => "OK", "boksbeugel" => "OK", "kogels" => "OK", "pepperspray" => "OK", "knuppel" => "OK", "vlindermes" => "OK", "deserteagle" => "OK", "electroshocker" => "OK", "c4" => "OK", "cornershot" => "OK", "uzi" => "OK", "m16" => "OK", "ak47" => "OK", "sniper" => "OK", "minigun" => "OK", "bazooka" => "OK", "tank" => "OK", "battleship" => "OK", "f16" => "OK", "atoombom" => "OK", "moab" => "OK");
2, hitlist
kom ik nog niet uit ;pmvg Duvelke
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!