Hoe verander je..

  • Beste,


    Ik weet wel hoe je de outgame kan veranderen alleen hoe kan je de hele ingame veranderen naar een eigen spel zodat de "Banditi-gevoel" weg is.


    Banditi vind ik persoonlijk een heel fijn script om mee te werken alleen ik kan geen ingame maken voor dit spel.


    Weet iemand mij misschien te helpen?


    Mvg,
    Frenzo Brouwer:$

  • Je moet de menu(a href) inbouwen, in je nieuwe ingame, en desnoods een aantal PHP gedeeltes indien nodig:)
    Daarnaast moet je nog kijken of je overal wel een goede lay-out hebt, want anders moet je elke pagina ook nog eens wijzigen.

  • CSS kan je mee "klooien". Kleuren veranderen, andere menu plaatjes etc. Alles een andere kleur geven, bijv. voor geluksrad is banditi, kan je de neutrale doen, zit vast wel in een ander script kun je het gewoon ombouwen.

  • Sorry dat ik het zeg.
    Maar zeg je nou dat je de banditi script heerlijk vindt gescript?
    Ik zeg je een ding, dat het heel erg belabberd is gescript.
    Maar iedereen eigen mening.


    Je moet gewoon kijken waar de hoofd layout in staat en daar mee moet je het gewoon bewerken.
    Je moet alleen voor zorgen dat alle scripts dan juist in de layout komt te staan.


    Verder wat al wordt aangegeven de css, hier kan je super veel veranderen aan de layout. Mits je verstand hebt van css kan je ook plaatjes aanpassen de grootte. Maar daar heb je de html codes ook wel bij nodig hoor;)

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • ik zou wel willen veranderen net als bandias of als maffiabaas of als g4g ofso dat beetje unieke uitziet
    als mensen op je site komen denken ze banditi


    oo doei


    als ze andere layout zien denken ze niet oo banditi


    mvg

  • Tot nu toe heb ik al helemaal aangepast
    - Outgame
    - Lost Pasword
    - Register.


    Alle 3 werken perfect alleen verder dan dit kom ik niet. Ik heb ook echt geen idee waar ik moet beginnen etc. Daarom wou ik vragen of iemand mij kon helpen?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!