Milly Boele vermoord door agent.

• De verdachte van de moord op Milly Boele heeft dinsdag zijn daad opgebiecht aan zijn vriendin, met wie hij samenwoonde. Sander de V., politieagent van het korps Rotterdam-Rijnmond, en zijn vriendin zijn vervolgens naar het plaatselijke politiebureau gegaan. Dit is bekendgemaakt tijdens de persconferentie van woensdagochtend van politie Zuid-Holland Zuid.

Verder is uitgekomen dat de moeder van Milly van haar dochter in hun laatste telefoongesprek heeft gehoord, dat er een buurman voor de deur stond. Eerder zou Milly nog gezegd hebben, dat er een 'meneer' voor de deur stond. De verdachte heeft tijdens het verhoor geen motief gegeven voor de moord. Wel bekende hij direct dat hij Milly om het leven heeft gebracht. Op avond van haar vermissing zou hij haar begraven hebben in zijn tuin. Sectie moet vandaag aanwijzen of het meisje ook seksueel is misbruikt.

Bron Msn.nl

• Had het al gelezen op school, 11,56 op nu.nl
    Gisteravond wist ik het al zeker, ze is vermoord.
    Kan niet anders, als iemand een gouden tip heeft, en ze gaan direct graven? Voldoende informatie voor mij.

Echt verschrikkelijk wat er is gebeurt!

Op het nieuws hoorde ik iemand dit zeggen:
    "Me vrouw zei nog, als er wat gebeurt met de kinderen kan je altijd nog terecht bij de buurman. Hij is politie-agent!"
    Die reactie zette mij aan het denken..

• Hoe ging het ook alweer ? De politie is je vriend!

Maar hij heeft totnu toe nog geen reden verteld.
    en aan deze foto te zien:

Lijkt hij gewoon stabiel, Maarja Ik weet zeker dat hij het slecht zal hebben in de gevangenis als: Kinder verkrachter/moordenaar & Ex-Politie-agent.

• ik dacht dat de politie er is voor je eigen veiligheid?:p en mij lijkt niet dat hij dat meisje heeft vermoord omdat die ineens een mes trok. dit haalt dus wel het vertrouwen in de politie weg.... hij mag wel met een heel goeie smoes komen waarom hij dat meisje heeft vermoord....

• Ik vind het zeer erg en triest wat hier is gebeurd en heb ook zeker medeleven met de familie over dit. Voor mijn kwam het hard aan omdat ik haar wel eens op msn sprak, Ik leef mee met de familie over dit afschuwlijke daad van haar buurman en heb er ook helemaal geen worden voor over dit had ik zelf niet verwacht.

• Zal al vaak genoemd zijn; maar hoe moet ik ooit mijn kinderen vertellen dat de Politie je vriend is? Echt weer een zwarte dag voor Politiekorpsen, een flinke deuk in het vertrouwen...

Vraag me trouwens af waarom die moeder zei dat het "iemand" was, en niet de buurman... Apart.

• Mwa dit krijgt allemaal teveel media aandacht. Zulke incidenten vinden er vaak genoeg (helaas) plaats. Maar het is niet zo dat john lennon is vermoord.

Over 2 weken zijn we het weer vergeten, zo belangrijk is het waarschijnlijk.

• @ Dit is gruwelijk gewoon.
    Zelfs allochtonen doen het niet bij een meisje van 12.
    Ik weet zeker dat deze kerel na een weekje wel dood is in de gevangenis.
    De zwaarste criminelen houden niet van ex agentjes en al helemaal niet van 12 jarige moordenaars.
    Als dit bij mijn kinderen zou gebeuren woow ik zou dan een 9 mm ergens vandaan toveren.
    En hem het zelfde aandoen maar dan met zijn eigen kinderen.

• Gangstawar

Citaat

@ Dit is gruwelijk gewoon.
    Zelfs allochtonen doen het niet bij een meisje van 12.
    Ik weet zeker dat deze kerel na een weekje wel dood is in de gevangenis.
    De zwaarste criminelen houden niet van ex agentjes en al helemaal niet van 12 jarige moordenaars.
    Als dit bij mijn kinderen zou gebeuren woow ik zou dan een 9 mm ergens vandaan toveren.
    En hem het zelfde aandoen maar dan met zijn eigen kinderen.

Beetje lompe reactie aangezien zijn/haar kinderen hier niets aan kunnen doen.
    Ik zou die vent eigenhandig castreren en hem aan de hoogste boom ophangen.

• Een vriend van mij zat bij zus van dat meisje in de klas en die vertelde dat het een asociale familie.

Ook ik woon niet zo gek ver van de plek.
    Ik reed er 2 jaar geleden zo 4 jaar zowiezo langs richting middelbare school.

En toch zie je maar dat je niet alle politieagenten kan vertrouwen.

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

• De beste straf vind ik, laat hem 1 dagje rond lopen in de wijk.
    Als hij dat overleefd, mag je hem berechten. Laat hem eerst maar lijden, dat moet hij dan 1 dag.
    De familie van Milly voor de rest van het leven..

Ik hoor en lees wel veel dingen over Milly.
    Bijvoorbeeld dat er erg veel media aandacht voor is.
    Vind ik niet zo gek, als er een Amber Alert is uitgegaan.

Stel je eens voor, overdag belt de buurman aan waar niets mis mee is. Hij vraagt of je hem even kan helpen met de computer, je loopt netjes mee en word vermoord.
    Op dat moment denk jij echt niet: "Misschien word ik wel vermoord!". Als er nou een wildvreemde aan de deur stond, dacht je wel even 2x na, maar het is je buurman.

Triest, diep triest wat daar is gebeurd. Maar het had iedereen kunnen overkomen!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!