Hallo,
ik ben opzoek naar al de bugs die gevonden zijn probleem is nu heb al volledig rond gekeken maar nergens gaat er nog een download van wie kan me helpen om paar bugfixen toch te kunnen downloaden ?
Mvg
Hallo,
ik ben opzoek naar al de bugs die gevonden zijn probleem is nu heb al volledig rond gekeken maar nergens gaat er nog een download van wie kan me helpen om paar bugfixen toch te kunnen downloaden ?
Mvg
sorry maar begrijp niet wat je bedoelt wat wil je nou precies hebben? de downloadlink van banditi?
ja ik heb zitte kijken voor de bugs van banditi maar heb veel topics gevonden maar de linken voor de downloads werken nie meer
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.02.10 19:31:59:
Is er niemand die die download nog geeft?
- Familiebeheer (werkende)
- Lotterij
- ...
Hij zegt:
Ik zoek de links van de bugfixes van OSbanditi
Hou het vriendelijk(h)
TS, wees duidelijk wat je nu precies wil.
Tsja, niet iedereen bied alle bugfixes aan.
Bedoel ik heb erg veel bewerkt ondertussen al en gefixt, maar heeft me ook uren en uren gekost om hele OSbanditi te veranderen, te fixen enz.
Tsja mensen willen hun maffia spel wel uniek houden en niet dat zelfde versie tig x op internet staat..
Das het probleem =), want ik heb variant gemaakt van ledenbeheer die wel uitstekend werkt, die is denk ik ook best gelieft hehe
Bijna al de bugs die ik hier heb gelezen zijn bijna allemaal opgelost
Dus topic mag gesloten worden
Mvg
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.02.10 12:37:49:
Citaat van R-MijntenHou het vriendelijk(h)
TS, wees duidelijk wat je nu precies wil.
ben juist eens naar je site gaan kijken de bekende bug zit er bij u nogaltijd in zou ik eerst eens wegwerken
mvg
Citaat van tcbhomeToon MeerBijna al de bugs die ik hier heb gelezen zijn bijna allemaal opgelost
Dus topic mag gesloten worden
Mvg
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.02.10 12:37:49:
ben juist eens naar je site gaan kijken de bekende bug zit er bij u nogaltijd in zou ik eerst eens wegwerken
mvg
Vertel is welke bug?:P
Drugs verkopen:
[spatie] 8000 [spatie]
Resultaat
je hebt succesvol je drugs verkocht
Mvg
ps kan je dit geld terug wegdoen van op mijn reking op je site
Wou alleen maar testen.
Citaat van tcbhomeToon MeerDrugs verkopen:
[spatie] 8000 [spatie]
Resultaat
je hebt succesvol je drugs verkocht
Mvg
ps kan je dit geld terug wegdoen van op mijn reking op je site
Wou alleen maar testen.
Hehe had ik ook xD ik gelijk controleren maar hij keek al bij mij:P
Het is gefixed bedankt, ik had overal + - enz geblokkeerd maar was drugs vergeten blijkbaar-_- maar nu worden dus OOK spaties geblokkeerd:P
Misschien een domme vraag maar, hoe heb je dat gedaan :$
Oke, bedankt beiden
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!