Posts by 8xdbx8

    Citaat van Knowboard

    Welk stukje heb je uit de database verwijdert? waarin word gecheckt of je activated bent of niet?


    Inderdaad ja, ik ga even proberen ;)


    @K. Rens,
    Dit heeft geen nut aangezien ik zo dom geweest ben de activatie uit de database te halen in de hoop dat het dan geregeld zou zijn.


    EDIT:
    Heb de database opnieuw ingevoegd, zal het proberen ;)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.11.11 17:53:45:


    Zo zou het moeten werken?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.11.11 17:57:00:
    Werkt niet.. Ik moet ergens de check verwijderen of hij geactiveerd is, ik zou alleen niet weten waar.


    EDIT:In mijn login script natuurlijk.8-)
    Maar deze staat vol met activatielinks.. Kan iemand mij vertellen welke ik moet verwijderen?



    EDIT:
    T'is gelukt, ik moest activatie in 0 veranderen ;)
    Helemaal toppiee! bedankt voor de hulp.

    Nee, heeft niet gewerkt, probeer maar eens een account aan te maken.
    http://donditi.xtreemhost.com/index.php?p=register


    staat vol met van alles en nog wat, het index script voor registratie? dat moet deze zijn:




    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.11.11 16:59:00:
    Maar daar staat niets over een activatiemail in ;)

    Denk dat dit de belangrijkste is, dit is waar de mail uit wordt gestuurd.

    Hallo, ik heb een gratis domein zonder e-mailmogelijkheid, ik wil dus activatiefunctie eruit halen, ik heb de tabel bij users in de database al verwijderd. Ik weet alleen niet zeker wat ik allemaal bij het registratiescript moet verwijderen.
    Hulp gevraagd, HELLUP!:?:

    Okee


    Cijfer: 7/10 (een dikke 7 ;) )
    Wat kan beter: ik vind persoonlijk de background te saai, de mouse-over niet die randjes erboven en onder laten, en misschien de streepjes mee selecteren... ik ben benieuwd hoe dat eruit zou zien.
    Pluspunten: de rest.

    Citaat van diestro

    kan ook maar bij mij pakt ie m dan niet altijd goed ;) soms pakt ie ook gewoon de background


    [offtopic]Moet je verdraagzaamheid goed instellen (xD)[/offtopic]


    Rate: 3/10
    Pluspunten:
    Minpunten: Alles.
    Eventuele tips: Oefen met dingen namaken. ook zonder TUT

    Citaat van Abaddon

    Zou beter een linux live cd gebruiken met GParted, werkt beter en nog nooit problemen mee gehad.


    Dat werkt toch niet op windows vista :p
    en om nou heel mijn pc naar lunix te bouwen, heb ik niet echt zin in.

    Citaat van diestro

    Zoek gewoon ergens een cartoon van een maffia poppetje, snij hem uit met beetje ruimte er om heem. Plaats hem op je banner en ga dan met de eraser(gum) de omliggende ruimte weg halen.


    hoezo in godsnaam met de gum?
    pak gewoon het toverstokje.. en zet de verdraagzaamheid goed voor de background.

    Laatste contests??
    Maar bij een content heb je toch geen layout die je daar zou kunnen weergeven? of haal je dat uit de post van de leden?