Designer voor centveilingproject

  • Beste,


    Kunt u mij even het concept uitleggen?
    Hoeveel verdient de designer die de opdracht aanneemt?
    En is het mogelijk een legale kopie te krijgen van de site zonder doorverkooprechten?


    Mvg PG

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • De beloning van de designer is een legale kopie van de site zonder doorverkooprechten of delen van de winst.


    Het concept kunt u zien aan de voorbeelden. Indien dit niet duidelijk is kan u PB sturen.

  • Citaat

    Wel als de designer de site niet mag doorverkopen is hij er eigenlijk ook niets mee he


    Integendeel zoals TerrorSheep al zei het is redelijk uniek in de internet wereld en het gaat duidelijk om winst maken via sms'en dit zou een zeer mooi aanbod zijn ik ben zelf enorm geïnteresseerd.


    Mvg PG

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Geïnteresseerden kunnen PB sturen met een voorbeeld van hun werk ;)


    Je krijgt 1 licentie van het script, deze kan je dan zelf gebruiken of doorverkopen. De truc in het opstarten van zulke site is dat je veel moet investeren in de promotie voordat de site zijn start neemt. Dit is dan ook voorzien.

  • Was laatst nog op tv dat, dat een kansspel was en zoon site gaat tog niet goedlopen aangezien Goudkoortsveiling er al is.


    Edit:
    Dat het een kansspel is betekent dat je een vergunning nodig hebt.
    en voor die vergunning moet je een bepaalde uitkeringskans garanderen.

  • Goudkoortsveiling is enkel voor Nederlanders, ik wil er een voor de Belgen maken. Het is geen kansspel, het is een veiling. En als er een vergunning nodig is hier in België koop is toch gewoon hosting in Rusland ofzo?

  • Citaat

    Goudkoortsveiling is enkel voor Nederlanders, ik wil er een voor de Belgen maken. Het is geen kansspel, het is een veiling. En als er een vergunning nodig is hier in België koop is toch gewoon hosting in Rusland ofzo?


    Een veiling waar je al moet betalen als je bied?
    Het is zeker een kansspel
    en in rusland kan je denk ik beter ook niet zoon site runnen

  • Pim geweldig idee jammer genoeg kan je mij ook gewoon even helpen met afmaken dan kan je nog even gelijk geld verdienen:')


    Verder als je slim bent gebruik je flash is beter kwaliteit net als goudenveiling heeft gedaan.


    Het gaat eigenlijk zo: mensen bellen om te bieden dan krijg je 1,30 waar ze voor bellen. Dan komt er bijvoorbeeld 1 cent steeds bij de bieding waardoor het lijkt dat er weinig is gebeld.


    En stel er zit dan 3,00 in de pot dan doe je gewoon simpel weg 300 x 1,30 = dan is er voor 390 euro al gebeld.
    Terwijl je denkt dat er 3 euro in de pot zit.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Inderdaad het zou wel mooi zijn in flash weet enkel niet zelf hoe ik dit kan maken.
    Ik ben alvast kandidaat om mee te werken.


    Mvg PG

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Op zich niet moeilijk in flash.
    Het gaat meer om de actionscript gedeelte waarmee je moet werken.


    Maar ja succes met zoeken. Maar ik hoop dat je nog kan helpen.(L)

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Ik ga het in AJAX doen omdat meer mensen javascript hebben dan flash en als je geen javascript hebt werkt het nog.


    Als je de middelen hebt kan dit soort projecten zeer veel opbrengen en die middelen heb ik.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!