Mijn eerste check hier op v4,
Klik hier voor de preview
Graag je reactie argumenteren anders heb ik er niks aan
Danke.
Mijn eerste check hier op v4,
Klik hier voor de preview
Graag je reactie argumenteren anders heb ik er niks aan
Danke.
Zeer mooi
Hier nog wat verbeteringen die je maybe kan toevoege:
- Die content-vakjes zijn niet evenlang en ook niet egt professioneel, doe gwn een horizontal ruler tusse 2 tekstjes en werk nog wat details bij.
- De footer zou ik in volle breedte werke en ong. 100px hoog make Kan je bij dat menu'tje ook nog in de breedte werke om dat te complicere: een witte, lange vierkant achter het menu met een hoge doorzichtigheid en met een afgaand gradient naar beide kante
Ik vind dit al mooi :), alleen ik mis iets.
Mensen met een portfolio zijn iets als artiesten(vind ik), dus ik vind dat je in een layout dat moet zien. Zoiets als mooie effecten of leuke brushes aan de zijkant zodat je ziet dat er genoeg "kunst" in diegene zit ;).
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel:p
@ MrMees
Ben ik het niet over eens, een portfolio layout moet strak, stylevol zijn en, zonder fratsen. Zul je wel gaan merken als je groteren klanten krijgt, die vinden dat kinder spel wat hier vaak wordt weergegeven geen zak aan en, de groteren klanten hebben meer geld dus zul je je daar als designer of iets dergelijks op moeten richten.
Als we het echt over grote klanten gaan hebben. Schieten de design's die ik heb gezien echt te kort. En ik vind dat een portfolio het visite kaartje is van een designer. Als je op een site zoals sitedeals kijkt.Zitten daar pas echt mooie layouts tussen.
Ik denk wel dat het uitmaakt voor wat je een portfolio maakt natuurlijk, als het bijvoorbeel voor programmeren is dan is het natuurlijk een ander verhaal ;).
Ik vind het wel leuk, wat ik alleen niet begrijp is dat je een advertentie toont op je PORTFOLIO. Dat is dus echt not-done..
@ Dominic
Ben ik het helemaal mee eens, enige reclame die ik daar op zou zetten is een link naar de laatste klant die je hebt gehad of iets dergelijks.
Citaat@ Dominic
Ben ik het helemaal mee eens, enige reclame die ik daar op zou zetten is een link naar de laatste klant die je hebt gehad of iets dergelijks.
Goed idee hier zou dan mijn laatste project komen verder wil ik niet dat er over grote klanten hier word geplaatst. Het is en blijft mijn check topic
Release,
man das pas een gozer
Pro designer / scripter / ...
Van hem heb ik al veel geleerd (l)
[offtopic]Alex, misschien ontopic blijven?[/offtopic]
Verder joshua ik vind de indeling wel mooi gedaan maar de kleur van de layout vind ik niet mooi..
Probeer anders richting de blauw te kijken.
Citaat[offtopic]Alex, misschien ontopic blijven?[/offtopic]
Verder joshua ik vind de indeling wel mooi gedaan maar de kleur van de layout vind ik niet mooi..
Probeer anders richting de blauw te kijken.
Zou hem herdesignen in het blauw, dan mogen jullie beslissen welke leuker is
CitaatToon MeerRelease,
man das pas een gozer
Pro designer / scripter / ...
Van hem heb ik al veel geleerd (l)
ik zoek nog iemand om een battle mee te doen (xD)
bugggggg ik ben glennox
Maar ziet er goed uit. Vooral het logo.
Design battle? Zie ik wel zitten om geld of? xD
Lawl, on-topic a.u.b
CitaatDesign battle? Zie ik wel zitten om geld of? xD
script battle designen kan ik niet goed genoeg
vind het een hele mooie layout al ben ik niet zo van de kleur groen. Maar dat natuurlijk helemaal persoonlijk. 7/10 krijg je van mij
Nee dat vind ik persoonlijk niet zo leuk, design liever script alleen als het moet niet voor de lol dus. Maar goed zoals Joshua al zei on-topic.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!